hoofdstuk 10

878 24 0
                                    

Amelia pov
Ik open de deur vam de villa terwijl Shawn onze spullen draagt. 'Luna kom' zeg ik. 'Hoe voel je je?' vraagt Shawn. 'Dik' zucht ik. 'Ach schatje dalijk heb je weer je eigen lichaam terug'. 'Mijn moeder zegt dat het verslavend is om kinderen te krijgen'. 'We kijken eerst hoe het gaat met onze 2 kleine engeltjes' lacht Shawn. 'Amelia' hoor ik mijn oma zeggen. Ik kijk of mijn trui goed zit. 'Oma' zeg ik blij. 'Is dat niet te warm zo?'. 'Ik ben een koukleum dat weet u' lach ik. Ik zie mij moeder met mijn vader binnenkomen en Shawn zijn familie loopt erachter aan. 'Ik ga even naar boven' zeg ik snel. Ik kijk Shawn aan en hij knikt. We lopen naar boven. 'Ik weet nog steeds niet hoe ik het ga zeggen'. 'Ik heb met Aaliyah heel hard gewerkt' zegt Shawn. Hij loopt naar de badkamer en komt terug met 2 dozen. Als hij voor de tweede keer met 2 dozen komt kijk ik hem raar aan. Hij opent 1 van de dozen en ik zie allemaal kleine dozen. 'In elke doos zit een pot augurken met een briefje erbij waarop staat are we welcome?' 'Shawn dat is geniaal'. Ik kijk in de spiegel. 'Hoe gaan we het de fans vertellen?'. Shawn kijkt mij blij aan. 'Met een tumblr achtige foto' lacht Shawn. Hij roept Aaliyah. Ze rent de kamer in. 'Wil je een foto maken van ons?' vraagt Shawn. Ze knikt. Shawn geeft zijn telefoon aan haar. Van hem moet ik bij het raam zitten en mijn shirt een beetje omhoog doen. Hij gaat op zijn knieën zitten en houd met beide handen mijn bolle buik vast. Lachend kijken we elkaar aan en ik hoor veel geklik. We staan weer op en bekijken de foto's. 'Vanavond weet iedereen dat jullie in mama haar buik zitten' zegt Shawn zacht. 'Jullie moeten komen' zegt Daniel. 'Daniel help jij Shawn even?'. 'Waarom doe jij dat niet?'. Daniel kijkt mij aan. 'Ik heb echt spierpijn' lieg ik. Hij zucht en pakt 2 dozen op. Ik loop naar beneden en zie dat bijna iedereen er is. Iedereen behalve Marie. Ik kijk op de klok en ga zitten naast Shawn. Als mijn moeder opstaat gaat de bel. Ik loop naar de deur en open hem. 'Hey' zegt Marie. 'Hey' zeg ik terug. Ik voel haar armen om mij heen slaan. Ik verstop mijn gezicht in haar nek. 'Kom je nog?' hoor ik mam roepen. Ik sluit de deur en loop de woonkamer in. Mijn moeder draait zich en haar mond valt open als ze Marie ziet. 'Hoe kan dit?' fluister Daniel. Iedereen geeft Marie een knuffel. Niemand is verbaasd. 'Maar goed' zegt mam. We kijken naar mijn moeder. 'We zijn hier om erachter te komen wat het geslacht is'. Oma geeft ons allemaal een cupcake. 'In deze cupcake zit een blauwe of een roze kleur'. Ze knikt en ik bijt in de cupcake. Blauw. Als iedereen stil is ga ik staan. 'Ik en Shawn hebben een cadautje voor jullie'. Ik pak twee doosjes en deel ze uit. Shawn houd mij tegen en hij deelt de rest uit. 'Maak maar open' zegt Shawn. 'Een pot augurken' zegt Daniel teleurgesteld. 'Waarom zit er een broodje in de oven?' vraagt mijn oom. 'Wacht een pot augurken een broodje in de oven en dan dit briefje are we welcome' zegt Marie. Ze kijkt mij aan. Ik doe mijn haar in een staart en ik zie haar naar mijn buik kijken. 'OMG' roept Daniel. 'Wat?' vraagt Aaliyah. Iedereen kijkt mij aan en dan begint het te dagen. Iedereen springt op en komen ons feliciteren. 'Mijn kleine zusje krijgt een kindje' zegt Marie terwijl de tranen over haar wangen stromen. Fred en Bill komen naar mij toe. 'Ik weet nog dat je vroeg of Shawn je leuk vond' zegt Bill. 'Mijn neefje en jij hebben gewoon vieze dingen gedaan' zegt Fred. 'WACHT' roept Daniel. Iedereen kijkt hem aan. 'Er staat are WE welcome dan krijgen ze niet 1 kindje maar meer'. Ik begin te klappen. 'Ik voel mij nu echt slim' lacht Daniel.

Ik en Shawn zitten zenuwachtig op bed. '3.2.1' zegt Shawn. We plaatsen de foto tegelijkertijd. Ik ga op de laptop naar RTL Boulevard en kijk via snapchat wat er gebeurd bij RTL Boulevard. 'Ze hebben stress' lacht Shawn. 'Jullie zijn op tv' zegt Aaliyah. We zetten de tv op onze kamer aan. 'Shawn Mendes en zijn vriendin Amelia Autumn zijn in verwachting van een kindje. Het jonge koppel maakte dat vandaag bekend' zegt een man. Ik hoor het geluid van RTL boulevard en ik kijk naar de laptop. 'Babynews Amelia Autumn en haar vriendje Shawn Mendes' Shawn kijkt nep beledigd. 'Hebben vandaag bekend gemaakt dat ze in verwachting zijn' zegt winston. Ik vertaal het voor Shawn. 'Ze zijn wel heel jong gaat dat geen problemen opleveren?'. Ik begin te zuchten. 'Er is nog geen reactie van het koppel. Wat we wel weten is dat Shawn deze maand aan zijn wereldtournee begint. We weten nog niet of Amelia mee gaat'. Ik vertaal het weer. 'Er is ook nieuws over haar oudere zus Marie ze blijkt nog te leven we zagen haar vandaag knuffelen met Amelia buiten een Villa'. Ik zie de foto's. Shawn kijkt boos naar het beeldscherm. Ik sla mijn laptop dicht en doe de tv uit. 'Shawn kijk mij aan'. 'Ik was de tour vergeten en nu kan ik je niet helpen. En ze weten niks van privacy'. 'Shawn we verzinnen nog wel iets schat. Anders trek ik wel bij je moeder in en kunnen Fred en Bill in ons huis voor een paar maanden'. 'Ga je niet mee op tour?' vraagt Shawn verbaasd. 'Wanneer jouw tour eindigd ben ik ongeveer uitgerekent'. 'Je kan toch het europese gedeelte mee'. 'Dat kan' 'Trouwens morgen hebben we een echo' zegt Shawn. Ik knik. 'Dan kan ik dat vragen'. 'Is goed'. 'Zullen we gaan socialiseren?'. Ik knik en sta op en pak Shawn zijn hand

Boy next door 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu