Amelia pov
'Nee Shawn je mag niet gluren' lach ik als we met de taart terug naar de villa gaan. 'Ah toe nou'. 'Nee is nee'. 'Wat denk jij dat de tweeling is Andrew?' vraagt Shawn. 'Ik denk 2 jongentjes' antwoord hij. 'En u momma Mendes?'. '2 meisjes'. 'En jij pap?'. 'Een kleine Amelia en een kleine Aaliyah dus 2 meisjes'. 'En jij Shawn?'. '2 meisjes' zegt Shawn. 'Ik denk dus ook 2 meisjes' zeg ik eerlijk. 'Een moeder gevoel is altijd juist' zegt Karen. 'Wist jij dat ik in het ziekenhuis lag?' vraagt Shawn. Karen knikt. 'Het was in Canada ochtend en ik schrok wakker omdat ik een droom had dat jij in het ziekenhuis lag. 10 minuten later belde Andrew'. Ik kijk naar buiten. 'Jouw moeder kwam diezelfde dag nog naar mij toe met het verhaal dat Daniel keelpijn had alsof hij had geschreeuwt en gehuild. Hij zag jouw huilen' zegt Karen tegen mij. 'Zouden onze kinderen elkaars emotie ook kunnen voelen?'. Ik kijk Shawn aan. 'Ik weet het niet Liatje'.'Okay iedereen kom naar beneden' roept Shawn. We lopen naar de tuin waar de taart staat. Ik ga naast de taart staan en Shawn komt naast mij staan. Als iedereen buiten staat met hun telefoon in de aanslag. Ik en Shawn pakken een mes en snijden beide een kant. Ik schuif zo'n taart ding eronder. '3,2,1'. We halen het stuk omhoog en zien een roze kleur. Ik sla mijn armen om Shawn heen en geef hem een kus. Opeens laat Shawn los. Ik kijk hem aan en hij pakt mijn hand vast en begint te praten.'Lieve Lia. We kennen elkaar nu al 4 jaar. Sinds 1 jaar kan ik je mijn vriendin noemen. Maar toch heb ik het gevoel dat ik iets mis. Iedereen heeft het er altijd over dat we te jong voor alles zijn. Te jong voor kinderen, te jong om samen te wonen, te jong om te trouwen. De eerste 2 hebben we doorbroken alleen het laatste hebben we nog niet gedaan. Samen met jou wil ik oud worden. Samen met jou wil ik onze kinderen zien groeien. Samen met jou wil ik onze kinderen moeder zien worden. Samen met jou wil ik opa en oma genoemd worden. Lieve Lia ik kan niet vaak genoeg zeggen hoeveel ik van je hou. Maar zou je vandaag hier op deze dag voor eeuwig de mijne worden'. Shawn gaat op een knie zitten en klapt een doosje open. 'Lieve Lia wil je met mij trouwen?'. Ik sla mijn hand voor mijn mond. 'Ja heel graag'. Hij schuift de ring om mijn vinger en geeft mij een kus. Ik hoor iedereen juichen. 'Horen jullie dat meisjes mama en papa gaan trouwen' zegt Shawn tegen mijn buik. We snijden de taart verder aan en delen het uit. 'Gaan we dit nog wel geheim houden?' vraagt Shawn. Ik knik. 'Zijn we te laat gekomen?' hoor ik Ian vragen. 'Jij moest zo nodig met dat meisje flirten' zegt Brian. 'Ik heb het gezien en gefilmt' hoor ik Lyall zuchten. 'Jongens' zegt Shawn blij. Hij loopt naar ze toe en trekt mij mee. 'Mag ik u voorstellen mijn verloofde Amelia Mendes'. 'Hou je mond dat je dat heb gedaan' zegt Ian verbaasd. 'Ik heb het gefilmt' zegt Lyall blij. 'Gefeliciteerd' zegt Brian. 'Jeetje jij bent dik geworden' zegt Ian opeens. 'Wat eet jij allemaal?'. Ik kijk Shawn aan. 'Heb jij het nog niet verteld ofzo?'. Hij schud zijn hoofd. 'De reden voor dit feestje is de bekendmaking van het geslacht van de kinderen. Onze kinderen' zeg ik. 'Hoelang al?' vraagt Brian. '20 weken'. 'Hoe blij was je met het nieuws Shawn' lacht Ian. 'Sorry' zegt Shawn rood. Ik druk borden met taart erop in hun handen en laat ze eten.
'Oh madam Mendes jij bent zo knap' zingt Shawn. 'Sukkel' grinnik ik. Shawn laat zich naast mij vallen en tekent met zijn vinger op mijn buik. 'Hallo meisjes papa is er weer. We kunnen echt niet wachten totdat jullie er zijn. Als we in Nederland zijn gaan we voor baby kleertjes kijken want daar zag ik zo'n schattig winkeltje. Jullie gaan de mooiste meisjes van de hele wereld worden. Dat moet met zo'n knappe moeder. De oma's zijn ook heel erg blij met hun kleindochters. Jullie worden ook lekker verwend door tante Aaliyah. Ga nu maar slapen meisjes. Weltrusten' en als Shawn dat heeft gezegd geeft hij aan beide kanten van mijn buik 2 kussen. 'Weltrusten schatje' zegt Shawn. 'Weltrusten lieverd'
JE LEEST
Boy next door 2
Fanfictiondit is het vervolg van Boy next door. het lijkt mij dus handig om dat deel eerst te gaan leze