hoofdstuk 9

801 27 0
                                    

Amelia pov
Ik sluip naar beneden en pak mijn sleutels. Ik schrijf een briefje dat ik even mijn hoofd aan het leegmaken ben en dat ik met Luna in het park ben en snel weer thuis ben. Ik loop met Luna naar de auto en rij naar het park.  Ik blijf in de auto zitten. Ik pak mijn telefoon en denk na. Ik open het whatappgesprek met Marie.
A: Hey ik weet dat je er niet over wilt praten maar als he zou willen zou je dan volgende week naar dit adres komen als je wilt neem je wat spullen mee. Ik en mama hebben die dag wat belangrijks te vertellen en dat is de enige keer dat papa kan.
M: hey Amelia het lijkt mij super leuk om te komen als je dat goed vind dan he.
A: top. Oja vergeten te zeggen mama is zwanger.
M: serieus
A: ja maar papa ligt in het ziekenhuis
M: waarom?
A: hij is ernstig ziek maar hij kan het overleven.
M: oh okay maar dan zie ik jullie volgende week hoelaat moet ik komen?
A: vanaf 12 uur
M: okay tot danxx
A: tot dan
Ik zucht en zie dat Shawn mij belt.
'Waar ben jij?' 'Even in het park ik ben optijd terug ik ben even aan het lopen met Luna'. 'Kijk je wel uit' waarschuwt Shawn. 'Ja tot dalijk'. Ik hang op en stap uit. Ik pak Luna en we lopen het park in. Ik laat Luna los en ik doe mijn oordopjes in. Ondanks dat het eind Maart is is het best frisjes. Ik probeer mijn vest dicht te doen maar kom tot de conclusie dat dat niet  gaat. 'Jullie groeien te hard' fluister ik. Ik kijk naar de tijd en roep Luna. 'Luna kom' roep ik. Ik loop naar de plek waar ik Luna voor het laatst zag. Ik hoor geblaf. Ik loop op het geluid af en zie 4 jongens bij Luna. 'Luna kom'. Ik schud met het snoepjesbakje. Ze komt aanrennen en ik doe haar riem om. 'Amelia' zegt een jongen. Ik kijk op en zie Bradley. 'Hey' zeg ik. 'Dit zijn trouwens de andere jongens van tge vamps. Dit is Connor die daarnaast is James en die andere is Tristan' hij wijst 1 voor 1 aan. 'Amelia' zeg ik. 'Dus dit is het vriendinnetje van Shawn' zegt Connor. Ik knik. 'Hoe is het met hem?'. 'Goed hoor' lach ik. 'Anders gaan jullie mee'. 'Mee naar waar?'. 'Ons huis'. 'Okay' zegt Bradley. We lopen naar mijn auto. 'Shawn belt' zett Connor. Hij wijst naar mijn telefoon. 'LIA KOM NAAR HUIS DE PAPARAZZI HEEFT JE GESPOT' schreeuwt Shawn. 'Waarom schreeuw je'. 'IK HOOR MEZELF NIET'. Ik begin te lachen. 'Nee maar effe serieus kom naar huis neem de jongens ook mee'. 'Ik kom'. Ik hang op en stap de auto in. We rijden naar huis en ik loop het huis binnen. 'Hey Luna' zegt Shawn blij. 'Shawn ik heb Marie uitgenodigd voor volgende week'. Shawn kijkt mij aan. 'En komt ze'. Ik knik. 'Zeg Shawn wat hebben jullie eigenlijk allemaal gedaan?'. Ik kijk Bradley aan. Hij wijst naar mijn buik. 'Ik eet te veel ik snap het okay' lieg ik. 'Maar het is zo mooi rond' zegt Connor. Ik kijk Shawn aan. 'Okay zal ik het vertellen ik eet te veel' zeg ik. 'Ook te veel augurken toevallig?' lacht James. 'Hoe bedoel je?' Hij wijst naar de keuken. Ik zie allemaal potjes van augurken staan. 'Die zijn van mij' zegt Shawn snel. 'Jezus jij kan eten zeg' zegt Tristan. Ik schiet in de lach. Ik plof op de bank en kijk naar mijn buik. Ik zet de tv aan en zet hem op XITE. 'Okay wat willen we eten tussen de middag?' vraagt Shawn. 'Iets gezond' zeg ik. 'Shawn zouden we even naar je muziek kamer mogen?'. 'Tuurlijk' zegt Shawn. Zodra Shawn de deur dicht hoort gaan loopt hij naar mij toe. Hij buigt naar mijn buik toe en geeft mijn buik een kus. 'Papa is weer terug. Volgende week komt tante Marie en Oom Daniel. Dan gaan we laten weten dat jullie in mama haar buik zitten. Nu gaat papa snel wat te eten maken want jullie en mama krijgen honger' Shawn staat weer op en gaat eten klaarmaken. 'Horen jullie dat papa gaat weer lekker eten maken. Jullie groeien wel lekker hard zeg ik kan bijna mijn lievelingsshirt niet meer aan. Dan steel ik wel wat shirts van papa want het word weer warmer en ik kan niet de hele tijd truien gaan dragen. Mama en papa houden heel veel van jullie.' 'Tegen wie praat jij?' hoor ik iemand achter mij vragen. Ik draai mij om. 'Jij eet helemaal niet teveel je bent gewoon zwanger' zegt Bradley. 'Hou het aub geheim'. 'Ben je serieus natuurlijk hou ik het geheim' zegt hij blij. 'En nu stil' lach ik. 'Eten' roept Shawn. Ik loop naar de keuken en ga zitten. Tijdens het eten staren James Tristan en Connor mij raar aan. 'Wat?' vraag ik als ik mijn bord wegzet. 'Je eet echt veel'. 'Joh meen je dat nou' lach ik. 'TANTE AALIYAH IS IN THA HOUSE' hoor ik Aaliyah roepen. 'Tante?'. 'Hey kleintjes tante Aaliyah is er weer' zegt Aaliyah en ze geeft mijn buik een kus. 'Waarom kus je haar buik ze eet kapot veel' zegt Connor verbaasd. 'Zowieso heb je hun niks verteld' lacht Aaliyah. 'Alleen Bradley weet het'. Shawn loopt de keuken in. Iedereen kijkt hem aan. Dan begint het te dagen. 'Je word vader' zegt James. 'Serieus' lacht Shawn. 'En je verteld ons niks' zegt Tristan nep beledigd. 'Hou het nog wel stil' zeg ik. Ze knikken.
'Ik ga even rusten op de bank' zucht ik als de jongens weg zijn. Aaliyah komt naast mij zitten en begint met haar vinger te tekenen op mijn buik waardoor ik langzaam in slaap val.

Boy next door 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu