~pazar günü~
bilinmeyen numara: selam, güzellik
jisoo: sen de kimsin?
bilinmeyen numara: tanışmıyoruz,henüz
jisoo: tanışmıyorsak neden yazıyorsun, engelliyorum?
bilinmeyen numara: dur
bilinmeyen numara: engelleme
bilinmeyen numara: tanışmak istiyorum
bilinmeyen numara: yani ben seni az çok tanıyorum, ama senin de beni tanımanı istiyorum Jisoo.
jisoo: adını bile bilmediğim biriyle neden konuşayım? cinsiyetini bile?
bilinmeyen numara: kızım.
jisoo: o zaman neden yazıyorsun sapık gibi?
bilinmeyen numara: kız isem yazamayacak mıyım? sapık değilim. insanlara karşı bu kadar önyargılı olduğunu bilmiyordum, Jisoo.
bilinmeyen numara: bir daha yazmam.
bilinmeyen numara: rahatsızlık verdiğim için özür dilerim.
bilinmeyen numara: insanlara karşı daha az önyargıyla yaklaşmaya çalış.
bilinmeyen numara: eminim sana faydası olacaktır.
Bu konuşmayı yaşadıktan sonra Jisoo bir süre telefon ekranına bakakaldı. Haklı mıydı bu tanımadığı kız? Önyargılı mıydı gerçekten? Aynı zamanda kalbinin de güzel olduğunu söylemişti. Nereden tanıyor olabilirdi kendisini?
Ama düşündükleri önyargı değildi ki. Numarasını gizleyen biri hakkında ne düşünebilirdi?
Jisoo böyle düşünmeyle hiçbir yere varamayacağını fark etti. Ya konuşmalıydı, ya da hiçbir şey yazmamalıydı.
Hiçbir şey yazmamayı tercih etti ve yarınki sınavına hazırlanmaya karar verdi. Son zamanlarda iyice boşlamıştı dersleri. Odasına gitti ve yatağına uzandı. Çalışamıyordu. Aklına sürekli neden bir kızın kendisine mesaj attığı takılmıştı. Kim olduğunu merak ediyordu. Okuldan biriyse yarın öğrenmeliydi. Arkadaşları şaka yapıyorsa sonu fena olacaktı.
~pazartesi günü~
Tenefüs zili çaldığında Jisoo'nun ilk işi arkadaşlarının telefonlarını aramak oldu. Hepsine mesajlar kısmına girmesini söyledi ve hiçbirinde de beklediği mesaj yoktu. Kedisiyle kimin konuştuğunu bulmalıydı.
İkinci teneffüs Jisoo çok üzgün duruyordu ve Rose yanına gitti:
'Nolduğunu anlatmaya ne dersin?'
Jisoo :
'Yok bir şey Rose, sadece kiminle konuştuğunuzu merak ettim'
Lisa atladı:
'Bebeğim ordan bakılınca salak gibi mi duruyoruz? Durduk yerde kiminle konuştuğumuzu merak mı ettin yani? 'Jisoo konuşmak istemiyordu. Bir an önce kimin mesaj attığını bulmak ve ondan özür dilemek istiyordu. Durduk yerde sapık muamelesi yapmıştı kıza! Ya darıldıysa?
Jisoo hemen eve gitmeyi düşünüyordu, dersler su gibi sınavı ise bok gibi geçmişti. Tanımadığı kızı düşünmekten hiçbir soruyu anlamamıştı.
Eve vardığında çantasını fırlatıp hemen yukarı çıktı.
jisoo: merhaba
jisoo: bir bakar mısın?
jisoo: tanışmak istiyorum
jisoo: müsait olduğunda yazar mısın?
jisoo: ha bir de şey
jisoo: özür dilerim.
biliyorum aşırı sıkıcı bir bölüm oldu, kimse de okumuyor zaten ÖFÇMWŞQJWŞFK uzun oldu tahmin ettiğimden, normalde bu kadar sıkıcı yazmam ben. valla bakın.
şu an kitabı 2 kişi
okuyor ve ben hiç takmadan yazıyorum... ne tarafa ağlıyoruz?
azıcık destek olur musunuz? ya çok az nolur bakın;(
neyse uzattım
kitaba 20 vote gelirse uzun ama güzel bir bölüm yazacağım.
5-6. bölümlerde de sexting yazarım artık ^^ ÖŞFKWŞDÖF
neyse tamam gidiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me|| girl x girl
Short Storyjisoo: nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum jisoo: ben galiba sana aşık oluyorum, Jennie.