seventeenღ

1.5K 104 2
                                    

Jisoo'dan

Jennie şu an tam dibimde duruyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Bana o kadar masum bakıyordu ki. Bir an başım döndü ve etrafım kararmaya başladı. Jennie'nin tam olarak üstüne düşmemek için kanepeden destek alıyordum. Ama o an kolumu kanepenin üstünde tutamayıp Jennie'nin yanına düştüm. Her yer kapkaranlık olmuştu. Bilincim yerindeydi ama hareket edemiyordum. Jennie'nin bağrışlarını kısık sesle de olsa duyuyordum. Yaklaşık bir dakika sonra gözlerimi açabildim. Jennie kanepede bağdaş kurmuş alnımı ovuyordu. Gözlerim açıldığında hemen iyi olup olmadığımı sordu ve tansiyonumun düşmüş olabileceğini, sabahtan beri hiç bir şey yemezsem başıma bunların geleceğini bildiğini zırvaladı. Annem gibi davranıyor sürekli beni eleştirip koruyordu, aynı zamanda sevgisini hissettiriyordu. Bana her gün okulda öğlen yemeğimi yiyip yemediğimi kontrol edeceğini söylerken çok ciddi görnüyordu. Birkaç şey daha söylerken onu dinlemiyordum ve önüne gelen saçını düzelttim (multi)

'Biraz daha söylenmeye devam edersen bu sefer cidden aç kalacağım, bana yemek yap; anne.'

'Çok da konuşmadım ama tamam . Çantam yanda içindeki muzlu pudingi al ve ye yemek hazır olana kadar ye onu bebeğim. Yemeği hazırlamaya gidiyorum.'

aşırı kısa oldu biliyorum ama devam ettiremedim özür dilerim~

yeni bölümü yarın atacağım

stay with me|| girl x girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin