Ben on ikinci sınıfa gidiyordum, Jisoo ise on bir. Onların konularını biliyordum, sözelime de güveniyordum. Her şeyi üç gün öncesinden planlamıştım, Rose ile konuşup Jisoo'nun sınıfına girdiğimde kimsenin laf etmemesini sağladım. Ve ikinci ders Jisoo'nun sınıfına girdim...
Jisoo'ların öğretmeninin raporlu olduğunu biliyordum. Nöbetçi öğretmen girecekti. Beni de tanımadığı için Jisoo'ların sınıfına girmemde hiçbir sakınca yoktu.
Sınıfa girdiğimde herkes bana bakacak zannetmiştim. Kimse benimle ilgilenmedi neyse ki. Rose yanıma gelip Jisoo'ya ne dediğimi, konuşup konuşmadığımızı sordu. Her şeyi en baştan anlattım. Jisoo hakkında birkaç bilgi daha aldım. Tarih, coğrafyadan nefret edermiş ve hep kalırmış. Bu sefer kalacak mı bakalım benim bebeğim;)
Sınav bitiminde bana çok kolay gelmişti, sınıfa kopya bile vermiştim. Jisoo'ların sınıfında nefret edilen biri olarak kalmak istemiyordum. Hiçbir kimsenin gözünde nefret edilen birisi olmak istemiyordum. Ama şu beyni olmayan homofobikler, onlar benden nefret ediyorlarsa ben de onlardan ederim. Anlamadığım şey siz hormonlarınıza sahip çıkamayıp kızlara sataşınca kimse 'ıy sapık' tarzı şeyler söylemiyorlar da bir kızın bir kıza karşı saf duygular beslemesinde neden o kız sapık oluyor?
y.n: sinirlendim fşşdkwşf**
Sınava Kim Jisoo adını yazıp verdikten sonra dışarı çıktım. O gün ilk derse de girmemiştim okulda olduğumdan kimsenin haberi yoktu ve kolayca Jisoo'nun adını yazabilmiştim. Okul kapısında Jisoo'yu beklerken gördüm.
jisoo: hey
jisoo: üçüncü ders gel dedin ve ben de üçüncü ders geldim
jisoo: gireyim mi okula?
jennie: selam bebeğim
jennie: ben jennie
jennie: hani şu mel olan
jisoo: amantnrmadınısöylednsonund
jisoo: AMA SORUMU YANITLA AYAKTA DİKİLMEKTEN BİYERLERİM AĞRIDI
jennie: bir dakika daha bekler misin?
jennie: geliyorum.
~~
Jennie, Jisoo'nun en sevdiği çikolatayı çantasından çıkarıp cebine attıktan sonra çantasını yere koydu. Ve Jisoo'ya karşı koşmaya başladı. Jisoo Jennie'yi kendine karşı koşarken gördüğünde yüzünde bir gülümseme oluşur ve kollarını açar. Jennie iki ay sonunda sevdiği kıza sarılabilmiştir.
'Çilek gibi kokuyorsun Jisoo'
'ÇOKGÜZELSİİİn'
'Nefes alarak konuş boğulcaksın' der Jennie ve Jisoo'nun belinden elini çeker. Jisoo ile ilk yüz yüze konuşmaları sarılırken olmuştur ve heyecandan yere düşecek olan Jennie, Jisoo'ya bir kez daha sarılır.
jennie: Hadi zil çalacak içeri gir bebeğim, sınavın güzel geçti.
jisoo: Bunu benim için yaptığına inanamıyorum Jennie, seni daha önce okulda görmüştüm. Şu an hatırlıyorum. Ya konumuz bu değil. İnanmıyorum ya benim için dersten çıktın ve sınav oldun. Sizin sınavınız yok mu? Hem sen kaçıncı sınıfsın ki?
jennie: Son sınıfım, bugün değil sınavım bebeğim. Ayrıca senin için her şeyi yapabileceğimi bilmiyor musun? Yeter ki sen mutlu ol. Hadi şimdi içeri gir. Sınav sonuçlarınız açıklanırsa bana söyle, bu da benim minik bebeğime ufak bir sürprizim olsun. Hadi geç kalacaksın bakma bana öyle.
~
Jisoo ne diyeceğini bilemez haldedir. Ne teşekkür edecektir ne de daha fazla konuşmayı uzatabilecektir. Jennie'nin yanağına bir öpücük kondurup okula girer.
TEXTİNG OLMAYAN BİR BÖLÜMDÜ ÖZÜR DİLERİm, ÇOK FAZLA İLERLETEMEYECEĞİM ZATEN SANIRIM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me|| girl x girl
Short Storyjisoo: nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum jisoo: ben galiba sana aşık oluyorum, Jennie.