sixteenღ

1.6K 117 26
                                    

Jennie diyecek bir şey bulamamıştı. Sevdiği kızın kendisi hakkında düşündükleri... Seni seviyorum demesinin altında nasıl bir duygu yatıyordu bilmiyordu. Sadece yanındaki kızın suratına ve yazdıklarına bakıyordu. Sevilmek, sevdiği kız tarafından sevilmek; sanki gökkuşağının her rengi gülümsüyordu onun için. Nefret ettiği hayatı ilk kez ona gülümsüyordu. Aylarca yüzüne bakmayan kız onu görünce gülümsüyordu. Jennie aylar sonra mutluydu aynı zamanda karmaşık duygular hissediyordu. Jisoo'nun kendisini ne olarak gördüğünü bilmek istiyordu. Arkadaş, dost, sevgili?

Jennie Jisoo'nun mesajlarına ne diyeceğini bilemedi ve saate baktı. Öğle teneffüsü bitmiş ve zil çalmıştı. Jennie biraz daha düşünmek istiyordu ve Jisoo'nun da buna ihtiyacı olduğunu biliyordu.

'Bebeğim zil çalmış, hadi sen dersine gir yok yazılma. Yarın konuştuğumuz masaya gel, doğru düzgünce konuşalım tamam mı?' (jennie)

'Tamam, seni seviyorum tekrardan') (jisoo)

'Ben de seni seviyorum Jisoo' (jennie)

~~

jennie: şelam

jisoo: şelam

jennie: nasılmış benim küçük pamuk şekerim?

jisoo: yorgunum, hâlâ bir şey yemedim

jennie: AW EVE GELDİĞİNDE BİR ŞEY YEMEDİN Mİ

jisoo: evet

jennie: BEBEĞİM HALSİZ KALACAKSIN YE HEMEN BİR ŞEYLER

jisoo: yemek yapmaya mecalim yok ve annem evde değil:(

jennie: GELİYORUUUM

jisoo: ne

jisoo: Ne

jisoo: nE

jisoo: NE

jisoo: amantnrmm

jisoo: sen ciddi mşsin

jisoo: evime mi geliyorsun

jisoo: yA görseneEe

jisoo: jEnNiE

jisoo: GÖR ŞU MESAHLARI

jisoo: üstümde salak bir pijama var

jisoo: üstünde hello kitty var

jennie: pijamanın altında ne var;)

jisoo: BEN

jennie: hah işte senin içinde ne var??

jisoo: kalp, böbrek, dalak, mide

jennie: OF JİSOO ÇOK KÖTÜSÜN (
yapmazsam olmazdı özür dilerim ögşsksş)

jisoo: eheh

jisoo: YA ŞİMDİ SÖYLE BİZE Mİ GEKİYOSUN

jisoo: HEYO

jennie: eveed

jennie: kediciğim hello kitty'li pijamanla kalabilirsin eminim çok tatlı duruyorsundur:")

jisoo: HAYIRRR

jisoo: YA BERBAT HALDEYİM GÖZ ALTLARIM ŞİŞMİŞ PŞJAMA TOPUZ

jennie: her halinle güzelsin

jisoo: ya yapma

jisoo: utanıyorum...

jennie: AWW SENİ ISIRMAYA GELİYORUM KENDİNİ HAZIRLA

~~~

Jennie, Jisoo'nun ev adresini Rose'dan almıştı. Ve bu saatte ailesinin işte olduğunu biliyordu. Tek istediği Jisoo'ya yemek yapıp onu yemekti. Yemeği değil Jisoo'yu.

~~

Jisoo ne yapacağını bilemez haldeydi. Sanırısa üşütmüştü. Hazılanacak hali yoktu. Ama yine de Jennie için aynaya gitti ve saçını açtı. Taradı ve saçına parfüm sıktı. Ne yani hemen banyo yapamazdı.

Göz altı morarmıştı ama Jennie'nin pek önemseyeceğini sanmıyordu. Kendini değerli hissettiriyordu. Şapkasında kocaman hello kitty vardı ama olsun. Jennie'nin onu tatlı bulacağına emindi. Jisoo hasta olduğunda şımartılmayı severdi.

 (Jisoo'nun pijama modeli)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jisoo'nun pijama modeli)

~~

Jennie Jisoo'nun kapısını çaldığında Jisoo'nun kalbi hızlanmaya başladı. Jennie ile alakası yoktu tabii ki yemek yapacağı için sevinmişti.

Jisoo kapıyı açtığında Jennie, Jisoo'nun yüzüne ve vucüduna bakakaldı. O pijamanın içinde ve üşütmekten kızarmış yanaklarıyla o kadar tatlı görünüyordu ki.

'Aw, ya benim dışımda kimseye böyle gözükmeyeceksin seni yenek istiyorumm!'

'Ya gelir gelmez utandırıyorsun beni. Geç içeriye'

'Pamuk şekerim nasıl iserse' dedi Jennie ve Jisoo'ya sarılıp içeri geçti. Jisoo bir an kaldı kapıda. Jennie içeri geçmişti. Jennie'nın ona sarılması, ona gülümsemesi adeta şok etkisi bırakıyordu. Sonunda Jennie'nin sesiyle kapıyı kapayıp içeri geçti.

Salona gidip koltuğa yattı. Jennie'nin ona doğru geldiğini görünce doğruldu.

'Bebeğim yat sen, anneciğin sana yemek hazırlayacak'

'Annem değilsin ya yeter bana bir anne! Zaten gelen geçen bana karışıyor.'

'Yemek yemek istiyorsan anneciğini dinle ve sus pamuk şekerim. Şimdi ne istediğini söyle.'

'Pamuk şeker!'

Jennie içeri gitti ve çantasını aldı. Jisoo'nun pamuk şekeri isteyeceğini biliyordu. Sevdiği kızı çoğu kişiden iyi tanuyordu.

Jisoo Jennie'nin elindeki pamuk şekeri gördüğünde çığlık attı ve koşarak Jennie'ye sarıldı. Jennie yere düşmemek için kanepeye yaslandığında ikisi birden kanepeye düştü. Jisoo Jennie'nin elindeki pamuk şekeri almaya çalışıyordu. Jennie aç karnına yemesi için vermiyordu, Jisoo'nun çırpınmaları yüzünden Jennie kanepeye sırt üstü düştü ve Jisoo da onun üstüne düştü.

yine texting pek olmadı özür dilerim:'(

stay with me|| girl x girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin