güneşin doğuşu ile uyanan jennie ilk başta nerede olduğunu şaşırdı. sonra kolları arasında uyuyan sevgilisini gördüğünde asıl gün ışığı o, diye düşündü ve onu seyre daldı.
sevdiği kızın yüzündeki her detaya aşıktı, ona sen harika bir detaysın dediği günü anımsadı. yanılmıştı, sevgilisi, ihtişamlı bir tablonun ta kendisiydi.
ve sonra sevdiği kız da gözlerini açtı fakat ufak bir pürüz vardı, kendisine olan delici bakışlar yüzünden değil de babasının bağırışı yüzünden uyanmıştı.
'neredesin kadın! yine eve geç geliyorsun!'
'jisoo, sen neredesin gel buraya da bana yardım et çabuk!'
jisoo'nun babası gel buraya dedikten sonra merdivenleri çıkmaya başladı. yanında tamamen çıplak yatan bir kadınla onu görmesini istemezdi, hiç.
hemen koşarak kapısını kilitledi. jennie koşarken poposunun ne kadar şirin olduğunu düşü-
'derhal gitmen lazım' dedikten sonra sevgilisinin ayakta dikilmiş çıplak bedenine bakakaldı. ah ne güzeldi şu kadın vücudu-
sevdiğinin sütyen kopçasını kapattıktan sonra göğsüne ufak bir öpücük kondurdu. 'bu daha bitmedi, yarım kalan sevişmeye sevişme diyemem annecik' dedi son kelimeye vurgu yaparak.
güzel kızın babası kapıyı delermişçesine tıklattığında kapıdan jisoo çıkana kadar asla ayrılmayacağını anladı.
ayakkabılarını da giydiğinde jisoo'ya sorarcasına baktı ve sevgilisi pencereyi gösterdi.
pencereye yaklaştığında 'yapmasam olmaz mı, dün gece sizde kaldığımı söylersin işte arkadaşmışız gibi'
'babam haberi olmayan şeylerden hiç hoşlaşmaz sevgilim, bir an önce gitmelisin' dedi ve pencerenin önündeki boruya ayağını koymasına yardım etti sevgilisinin.
'ne fısıldaşıyorsun orada kendi kendine kim ji soo?!'
'giyiniyorum baba, hadi sen aşağıya in uçağa geç kalma, kahvaltı yap' derken sevgilisi ona boruya tutunmuş bir halde yavru kedi misali bakıyordu.
'korkuyorum jisoo'
'nerede benim anneciğim?'
'of, peki iniyorum' deyip sürünerek aşağıya indi.
'anneciğin seni çok fena becerecek.' dedi olabildiğince kısık sesle pencereye bakarken.
'bunu çok isterim'
öpücük attı ve sevdiği kızın gidişini izledi. ardından aşağıya indi ve babasıyla bazı şeyleri çözmeye koyuldu~
bu sıkıcı bölümden dolayı özür diliyorum ama diğer bölüm final ve gelmesi bir iki haftayı bulacak. bu sefer düzgün bir şeyler yazacağım kız cidden bak. hem boşluklar da kapanmış olacak, bu hikayeyi yazalı yedi ay olmuş, ne çabuk geçti yahu neyyse gideyim ben :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me|| girl x girl
Short Storyjisoo: nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum jisoo: ben galiba sana aşık oluyorum, Jennie.