twenty eight-smutღ

3.6K 90 50
                                    

- sıfır detay olan bir smut, smut bile sayılmaz ama rahatsız olacaklar okumasın-

genç kız yatağa düştüğünde bir an ne yapacağını şaşırdı. sevdiği sonunda hazır olduğunu belli edermişçesini gözlerine bakıyordu. fakat jennie onun hazır olduğunu düşünmüyordu.

'cidden ben istiyorum diye bunu yapmak zorunda değiliz Jisoo, sen hazır olana kadar bekleyeceğime emin ol'

(aklıma poussey ve soso geldi hüzünlendim,)

'bunu istiyorum Jennie, bunu gerçekten istiyorum bütün bedenimle senin olmak istiyorum'

dedikten sonra Jisoo genç kızın dudağına doğru uzandı. Jennie karşılık verip onu öptü, Jisoo Jennie'ye karşılık verirken bunu ilk kez yaptığı belli olacak şekilde arada bir gözlerini açıyordu ve heyecanlı oluşu kalbinin atışının duyulmasından belli oluyordu.

öpüşürken Jennie Jisoo'nun bacaklarına dokunuyordu. kış ayındaydılar ama evleri çok sıcak olduğu için Jisoo şort giymişti. Jennie de gece kalacağı için geldiğinde değiştiği geceliği ile duruyordu. dudaklarını bir saniye bile ayırmadan devam ediyorlardı. Jennie ilk önce Jisoo'nun şortunu çıkarttı. ve sonra üstündeki tişörde yeltendi. tişördü çıkarmak için dudaklarını ayırdılar lakin birkaç saniye geçmeden yine birleştirdiler. jennie jisoo'nun sütyeninin kopçasını açarken jisoo'nun ağzından 'hadi, hızlı' gibi fısıltılar kaçıyordu.

jisoo iç çamaşırı ile kaldığında jennie'yi alta alıp onun bacaklarının üstüne oturdu. jennie'nin geceliğini bir çırpıda çıkardı ve büyük göğüslerinden gözlerini alamadı. jennie jisoo'nun yüzüne anlamsızca baktığında jisoo anlayıp sevdiği kızın iç çamaşırlarını çıkardı. jennie de jisoo da tamamen soyunuk kaldılar.

'seni seviyorum jennie ve seninle olduğum için çok şanslıyım' diyip jennie'ye sarıldı genç kız. sevişmenin ortasında böyle bir şey söylemek ne kadar doğruydu bilmiyordu ama içinden gelmişti. sevdiğini hissettirmek ve sevildiğini bilmek çok güzel bir duyguydu ve bu duyguyu ilk kez onunla yaşıyordu.

~yarım saat sonra (yazamadım özür dilerim ) ~

jennie jisoo'nun içinden parmağını çıkarttıp tekrar ittiğinde jisoo son kez çığlık attı. zevkten dört köşe olmuştu ve kendini yenilenmiş hissediyordu. jennie jisoo'nun kasıklarına öpücük kondurup elini sevdiği kızın vajinasında gezdirirken öpüşmeye başladılar. dudaklarının arasından kaçan küçük iniltiler jennie'yi azdırıyordu fakat zaten yeterince azmıştı.

'yarım saattir yiyorsun beni biraz ben de üstte olabilir miyim artık anneciğim?'

'demek inlemelerinin arasından kulağına fısıldadığım bana annecik diyeceksin yoksa daha ileriye giderim dediğimi duydun, duymadın sanıyordum oysaki'

'sana az önce annecik demedim çünkü daha ileriye gitmeni istedim. ah bana dokunduğun anda bile...' dedi jisoo ve yine ağzından 'umh' tınısı çıktı.

'seni seviyorum bebeğim ama artık geç oldu, birazdan baban falan yukarıya çıkar ve bizi bu halde görmek istemez değil mi?'

'ama jennie... ya ama'

'hadi bebeğim' dedi jennie ve sevgilisinin kıyafetlerini giydirmeden önce jisoo'nun göğsüne ufak bir öpücük koyup kalçasına da minik bir şaplak attı. daha sonra sevgilisinin kıyafetlerini giydirip kendininkileri de giydi.

~~film izleyip sarılırken uyuyakalırlar~~

stay with me|| girl x girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin