sevenღ

2.1K 175 34
                                    

~cuma~

(Mel)

Genç kız bugün çok heyecanlıydı. Bu okula geldiği tam iki ay olmuştu ve o hep Jisoo'dan kaçmıştı. Mel, kendisini daha hiç görmediğine adı kadar emindi. Öyle ya okulunuzda görmediğiniz biri hiç yok mu?

Genç kız bunu başardığını biliyordu. İki ay boyunca Jisoo'nun gözüne hiç gözükmediğini biliyordu. Artık kendini engellemeyi bırakacaktı. Onu her gördüğünde koşup boynuna sarılmak istiyordu ama duygularını bastırıyordu. Artık bastırmayacaktı. Artık her şeyi söylemesinin zamanı gelmişti.

Bu okula ailesinin öbür okulundan almasıyla bir ay sonra gelmişti. Okulda yeni kız olarak adı çıkmıştı 'yeni kız lezbiyenmiş' 'yeni kızı gördünüz mü tam bir ibne' ''lezbiyen olmasa güzel kızmış aslında' bu söylemlerin içinde adı da geçiyordu... Bu yüzden Jisoo'nun adını öğrenmesini istemedi.

Bunun gibi daha birçok şey... O bunları önceden sanaldan tanıştığı Rose sayesinde bastırabilmişti. Rose ile sanaldan tanışmışlardı ve yanında olan tek kişiydi. 'Yeni kız''ın nasıl bir görüntüye sahip olduğunu Jisoo'nun anlamamasını sağlamak için çok uğraşmıştı. Okul açıldığından beri Jisoo ile birkaç kere göz göze gelmişlerdi; onun homofobik olmadığını biliyordu ama yine de 'lezbiyen kız' olarak tanımasını istemiyordu. Normalce konuşmak, arkadaş olmak istiyordu. Rose'a söylemişti. Rose onların arkadaş olmasında yardımcı olabileceğini ama sevgili olmalarının ihtimalinin olmadığını, Jisoo'nun hetero olduğunu söylemişti. Genç kız Jisoo ile arkadaş olamadı, ona bir kez bağlanırsa açılamayacağından korktu. En sonunda mesaj atmaya karar verdi. Bir süre mesaj ile konuşurlar diye düşünmüştü ama konuşup onun yüzüne bakamamak, dokunamamak dayanılmazdı. Bu gün onu görecekti. Gördüğü an sarılacaktı. Öpemeyecekti...

(Jisoo)

Bu gün kendisine mesaj atan şu güzel kızı en sonunda görecekti. Onun gibi güzel birini nasıl olur da önceden fark etmezdi? Kalbi çok hızlı atıyordu, aynı onunla konuşurken attığı gibi. Çok fazla konuşmamışlardı ama onun esprilerini görünce, konuşunca içinde bir his oluşuyordu. Pamuk şeker yiyormuş gibi hissediyordu.^^

Sana bir sürprizim var demişti ona. Sürpriz için çok heyecanlıydı genç kız. Okula giderken düşüyordu bile!

Sürprizin sınav sorularını çalmak olduğunu ummaya başladı. Onunla konuşmaktan sınava hiç çalışmamıştı ve kolay geçecek dediğini hatırlıyordu. Anneciğine güveniyordu;)

Okula vardığında kapıdayken mesaj sesini duydu.

güzelim: dur

güzelim: girme

güzelim: üçüncü ders gel

jisoo: neyden bahsediyorsun?

jisoo: okula mı girmeyeyim?

güzelim: evet

jisoo: ikinci ders sınav var?

güzelim: biliyorum

güzelim: evine falan git bebeğim

güzelim: güven bana

güzelim: sınavın güzel geçecek;)

stay with me|| girl x girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin