Για σας... 12

2 1 0
                                    

-Ναι ρε Γιωργο το ειπαμε αυτο. Δεν ειπαρχει κατι αλο να σ πω." Λεω βουρκομενα και θυμομενα απο την πηεση που ασκουσε στο θεμα.

-Ρε Λουση σε ξερω πολυ καλα για να μ κρυφτεις ποσο καιρο τον θελεις?" Ελεγε και ξανα ελεγε αλλα απαντιση δεν επρνε. Δεν αντεχα αλο δεν ηξερα τη δικεολογια να πω μεχρι που ειπα.

-Ενοεις τον ηθελα. Απο..." Δεν προλαβα να τελιωσω και με σταματησε. Τωρα γιατι με σταματισε τοση ωρα ζητουσε απαντησεις τωρα που παω να πω και εγω κατι με διακοπτει? Για πιο λογο?

-Απο τα 10 σ. Ελα τωρα πιον πας να κοροιδεψεις?" Και κρυφογελουσε ο χαζος. Απο που το ξερει? Πως το εμαθε? Θα τα αρνιθω ολα γιατι σιγουρα ριχνει αδια για να παρει γεματα. Δεν θα του περασει ομως.

-Κανενα... πριν λιγο καιρο αρχισα να τον αγαπω αλλα δεν πηγε και για πολυ καιρο. Ολα τελιωσαν τωρα σταματα να με πηεζεις. ΣΤΑΜΑΤΑ."

-Ελα ρε τι μας λες. Να σ πω εγω απο ποτε μεχρι ποτε. Απο 10 ετων μεχρι και σημερα και τωρα που μιλαμε αυτον σκευτεσε."

-Τι λες χαζο εισαι παιδακι μ? Κανεις πολυ μεγαλο λαθος. Σταματα εισος σε ακοσει καποιος. Εγω πριν λιγο καιρο αγαπησα τον Χριστοφορο και τωρα τελιωσε. Ολα τελιωσαν επαναλαβανω. Σταματα τωρα σε παρακαλω δηλαδη. Σταματα εδω και τωρα την συζητηση." Ειπα τρομαγμενη αλλα και αρκετα εκνευρισμενη.

-Αφου σε ξερω ρε Λουση. Τον αγαπας απο τα δεκα. Και του το εδιχνες κιολας. Πριν τον ερωτευτεις του μιλουσες σαν να ηταν αδελφος σ. Οταν τον αγαπησες και μετα ομως..." Πηγε να πει ομως τον διεκοψα. Αρχισα να φοβαμε. Ειχα ενα ασχιμο προεσθειμα. Αρχησα να τρεμω. Δεν μπορουσα να τον ακουω αλο να μιλα για αυτο το θεμα.

-Ομως τι? Τι? Τι? Δεν κουραστικες να με πηεζεις να σ πω κατι που δεν ειμαι ετιμη, κατι που δεν ησχηει?"

-Οχι. ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ. Και ομως, οταν τον αγαπησες ξεκεοψες απο εκινον τα σταματησες ολα. Και σπιτι μ δεν ερχοσουν. Και οταν ερχοσουν εισουν πιεσμενη τρομαγμενη. Και απορω πως δεν το καταλαβε ο αδελφος μ."

-Και εγω απορω γιατι δεν το σταματας, γιατι σε νιαζει τοσο, γιατι εχει τοσει συμασια για εσενα?"
Τι να του σιμβενει γιατι να το θελει τοσο πολυ? ΓΙΑΤΙ???

-Γιατι δεν το παραδεχεσε? Γιατι δεν μ το λες? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΛΕΣ?" Αυτη την φορα ουρλιαξε, τρομαξα πολυ, βλυρκωσα πρωτη φορα εβλεπα τον Γιωργο με τοση μανια με τοση αγωνια. Πρωτη φορα "εκλεα" για ενα τοσο ασιμαντο λογο. Ενταξει μπορει να ηταν σιμαντικος για εμανα αλα για τον Γιωργο? Ακουσα την πορτα να ανιγει και τοτε  κυταξα την πορτα που ανειξε την ανιξε ο ιδιος.

-Ναι γιατι ρε Λουση? Γιατι δεν μ το λες? Τι φοβασε? Τι στο διαολο φοβασε? Γιαυτο απομακτινθικες τοσο? Γιαυτο με κιτουσες περιεργα? Γιαυτο φοβοσουνα να μ μιλεις? Και εγω νομιζα οτι σ ειχα κανει κατι. Οτι σε πληγωσα. Με τον αδελφο μ εδω και ωρα λεγατε οτι με αγαπουσες. Γιατι δεν μ το εδιξες καμια φορα? Γιατι με αφισες τοσα χρονια στο σκοταδι? Γιατι? ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΓΑΜΟΤΩ ΑΠΑΝΤΙΣΕ Μ" Τωρα μ φωναζε και ο Χριστοφορος δεν μπορω αλο δεν αντεχω. Τρομαζω, τρομαξα. Τρομαξα για προτη φορα την αγαπη.
Εκινη την ωρα ετρεμα, τα ματια μ βουρκωσαν και σε δευτερα εκλεγα.
Εκλεγα με λυγμους με φοβο με πονο. Σηκοθηκα να φυγω και αρχισα να τρεχω προς την πορτα μεχρι που.

(Παιδια κλεω αραγε τι να του πει?)
Σας ευχαριστω και σας αγαπω...

Οι Μεγαλοι ερωτες και η τελευταια αρρωστιαWhere stories live. Discover now