Για σας... 19

3 1 0
                                    

-Παμε και εχω πολλα να σ πω! Πολλα να μαθω και πολλα να κανω με σχεση εκτες το βραδυ." (Αμε με τι αλο θα ειχε σχεση.) Λεει πονηρα και μετα σκευτηκα. Μεχρι να σκευτει εχουμε ιδι φτασει στο σχολιο.
Κτυπαει ομως το κουδουνι καθος ειμαστε σχολιο. Μπενουμε στην ταξη αναγκαστικα και καθομαστε κανοντας ο ενας στον αλλο νοημα οτι θα τα πουμε το μεσιμερι με την ησυχια μας ολα.
Μετα απο 7 περιοδους γεματες μαθημα επιτελους τελιωνει το σχολιο. Συναντιομαστε και οι δυο προστα στο μεγαλο καγκελο της εισοδου του σχολιου μας. Ξεκιναμε να περπαταμε μαζι αλλα κανενας δεν μιλαει σαν να ειμαστε μονος ο καθε ενας στο δρομο. Περιμενω περιμενω περιμενω. Μα τιποτα δεν αρχιζει κουβεντα μα εγω θα σπασω απο την περιεργια αν δεν μ πει τωρα. Αφου δεν μιλαει αποφασιζω να σπασω εγω την βαρετη και σπαστικια σιωπη.
-Για να ακουσω αυτα που εχεις να μ πεις." Λεω με σηκωμενο το δεξι φρυδι.
-Πια πραγματα πρεπει να πω?" (Ααααα το παιζει και ξαγασιαρης το παιδι.) Θα τον κανω να θυμιθει εγω.
-Ή που θα μ πεις γιατι ειμαι σιγουρη οτι ξερεις για πιο πραγμα λεω και το παιζεις ανιξερος ή που θα σε κτυπισω αλιπιτα.
-Οχι ρε. Ηρεμα αμερικανα. Θα σ πω οτι θελεις.
-Ωραια...
Σταματαει για λιγο σαν να μην ειναι σιγουρος για αυτα που ξερει και πρεπει να πει. Μετα απο λιγο ομως ειναι ετιμος να μιλισει.

-..."πριν προλαβει καν να πει κατι κτυπαει σαν μανιακο το κινιτο του.
Αμεσως το απανταει και λεει.
-Ναι μανα τι θελεις?
Ε οχι. Μιλας σοβαρα τωρα?
Ποτε?
Τωρα ερχομε."
Και αμεσως μετα ειναι ετιμος να φυγει.
Οπα και θα με αφησει ετσι εδω? Χορις να μ πει αυτο που θα μ ελεγε? Απλωνω το χερι και τον φερνω προς εμενα.
-Για που το εβαλαις?"
-Σπιτι με χριαζοντε κατι πολυ επιγο."
-Ωραια λιπον πηγεναι και μιλαμε μετα.
-Οk.
Εφυγε τρεχτος σαν κυνιγιμενος. Εγω συγκρατιθηκα να μην εκνεβτιστω. Ξεκινησα να περπαταω για το σπιτι μολις μπηκα μεσα.
Με ειδε η μανα μ με χερετισε. Ειδα τον μπαμπα τον χερετισα και πηγα να ξεκουραστω για τα βασανα μ μετα απο αυτο τον φλουφλη τον Γιωργο.
(Φλουφλη φλουφλη αλλα αγωνιας αφανταστα για το τι θα σ πει.)
Πεσε να κυμιθεις εσυ και ασε με ησυχη.(καλααααααα)

Κυμιθικα για περιπου 2 ωρες.
Και ωρα ξυμπνησα ειδα το ρολοϊ και εδιχνε 6:30. Και περνω αμεσως τηλεφονο τον Γιωργο επιτοπου.
Λ-Ελα που εισαι?
Γ-Σπιτι ετιμαζομουν να σε παρω!" Μιλα λιγο αχομενα ή μ φενετε? Και ακουω διπλα του μια ανασα. Τι στο?
Λ-Ρε με πιον εισαι?
Γ-Με κανενα γιατι?
Λ-μπααα. Τιποτα. Ρωτησα.
Γ-Ok. Θα βρεθουμε τελικα?
Λ-Ναι σε μιση ωρα στο παρκο. Θα περιμενω.
Γ-Μαλιστα οτι πεις. Αν αργρησω λιγο πιραζει?
Λ-Ναι ρε. Τελιωνε τσακισου.
Γ-Μαλιστα. Αμερικανα χαλαρα. Η ζωη ειναι ωρεα." Μπικτη ηταν τωρα αυτο? Ή το ειπε για να με εκνεβρισει?
Λ-Η δικη μ οχι. Τελωνε." Και του το εκλισα αμεσως.
Εβαλα μια απλη φορμα μια πλουζα και τελος. Βγηκα εξω και αχρισα να περπαταω χαλαρα μια και ειχα πολυ ωρα μπροστα μ. Μετα απο 10' εφτασα και τον περιμενα σε ενα μπαγκακι. Μολις ηρθε σικωθηκα τον χερετισα και εκατσα παλι περιμενοντας τον να μιλισει.
Λ-Τι θα γινει θα μ πεις?"
Γ-Τι να σ πω?"
Λ-Λεγε αυτο που ξεκινισες να λες το μεσιμερι και μας διεκοψαν."
Γ-Α ναι εχεις δικαιο. Να σκεφτω πως θα ξεκινισω.
Λ-Δεν εχει συμασια το πως θα ξεκινισεις αλλα το τι θα πεις.
Γ-Οχι πιστεψεμε παιζει και αφτο τον δικο του ρολο."
Λ-Λεγε γιατι ερχισα να εκνεβριζομαι."
Γ-Κανονικα εγω επρεπε να το κανω αυτο και οχι εσυ καταλαβες?" Λεει θυμωμενα. Ελα μας τωρα εδω που επρεπε εγω να θυμωσω και να κανω σαματα θα κανει ο Γιωργος και μαλιστα χορις κανενα λογο.
Λ-Πας καλα ρε? Θα βγεις και απο πανω τωρα?"
Γ- Εκτες οταν γυρισε ο αδερφος μ σπιτι. Ηταν χαλια δεν μιλισε σε κανενα και πηγε κατευθιαν στο δωματιο του. Πηγα και εγω για να μαθω τι εγινε. Και κτυπω?δεν απαντα,  ξανα κτυπω?παλι,  ξανα? τιποτα. Ανοιγω και μπενω, τον βλεπω με την μουρη στο μαξιλαρι.
"-Τι εγινε ρε? Εφαγες την χειλοπιτα?" Του λεω εγω κοροϊδευτικα. Τον κοροΐδεβα ρε Αμερικανα και αυτος ουτε που να αντιδρασει.
-Ακριβως αδερφουλη. Χειλοπιτα μικρε. Δεν θα θελει να με ξανα δει. Της ειπα οτι την αγαπω, την φιλισα, της εδιξα τα συναισθηματα μ. Αλλα τιποτα, δεν με θελει και ας το χωνεψω."






Το ονομα του πρωταγωνιστη αλλαζει σε ΑΛΕΞ...
Σας ευχαριστω και σας αγαπω...

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Apr 08, 2017 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Οι Μεγαλοι ερωτες και η τελευταια αρρωστιαNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ