Για σας... 17

1 1 0
                                    

Την ωρα που μιλουσαμε με τον Γιωργο κτυαπαει το κινιτο του και γραφει οτι οτι ειναι ο αδελφος του. Ο Γιωργος πριν το σηκωσει με ρωταει.
-Να το σικωσω?"
-Χαζο εισαι παιδακι μ? Εμενα θα ρωτησεις?"
-Ναι αλλα..."
-Κανε οτι θελεις!" Λεω αποτομα οστε να τελιωσει η συζητηση και να απαντισει στο τηλεφωνιμα του.
-Βασικα εγω θελω να παω τουαλετα αρα απαντησε εσυ!" Ειπε και ξεκινισε να παει προς την τουαλετα. Εγω πανικιβλητη του λεω.
-Αυτο δεν το κανω λυπαμε!" Το κινιτο κτυπουσε επιμονα και ο Γιωργος δεν τελιωνε. Μαλον θα ηταν κατι επιγων γιατι εδω και 3 ολοκληρα λεπτα κτυπαει. Δεν εχω αλλη επιλογη γιαυτο το απαντω εγω.

ΣΤΗΝ ΚΛΗΣΗ...

-Ελα πως παει η Λουση"
-Ναι." Λεω αποτομα
-Ναι Λουση εσυ?" Τι ηλιθια ερωτηση?
-Οχι ο φιλος σ απο το διπλανο χωριο. Τι θες?"
-Αν σ πω θα θυμωσεις γιαυτο δεν σ λεω." Αντε να δουμε
-Ρε Χριστοφορε θα μ πεις τι θελεις ή να στο κλισω να τελιωνουμε?"
-Οχι οχι θα σ πω. Θελω..." Δισταζε να το πει αλα το ειπε. "Θελω ΕΣΕΝΑ" Φωναξε πολυ δυνατα το εσενα και δεν ξερω το γιατι.
-Χα... Πολυ αστιο. Τελιωνε αστα σαπια και πες μ. Τι στο διαολο θελεις να πω στο Γιωργο?
-Καλα τοσο πολυ αλαξες ουτε τα αστια μ δεν συκωνεις πια? Τελως παντω πες στο Γιωργο να ειναι στο γνωστο καφε στις 7.  Και αν θες ελα και εσυ" Τι λεει το ατομο.
-Αυτα δεν ειναι αστια τουλαχιστο για εμενα.Χα.Τι λεει το ατομο? Δεν εχει περιπτοση. Για σου Χριστοφορε." Πηγα να τερματισω την κληση αλλα τον ακουσα να λεει.
-Για σ αγαπη μ." Τι ηταν τωρα αυτο? Δεν μπορω να τον καταλαβω.
-Τι ειπες μολις τω.? Ξεχασε το δεν το ενωεις!" Πηγα ξανα να τερματισω την κληση αλλα τον ακουσα.
-Το ενοω αλλα δεν εχω τον τροπο να στο διξω. Απομακρινθικες απο εμενα." Τι λεει καλε? Παει καλα?

Αυτη την φορα τερματισα την κληση μια και καλη.
Βγηκε επιτελους ο Γιωργος του τα ειπα ολα και εμινε με το στομα ανικτο.

-Καλα τοσο πολυ ελιψα στην τουαλετα και προλαβατε να πειτε ολα αυτα?"
-Αν τον αφινα θα ελεγε και αλα και ακομα περισσοτερα. Δεν θα το αντεχα Χριστοφορε." Και καθως αρχισα να κλεω με πηρε μια αγκαλια. Ομως οταν με αγκαλιασε αρχισε να γελαει. Απομακρινθικα και ειπα.
-Τοσο αστιο ειναι?" Ειπα λιγο θυμωμενη.
-Οχι. Αν το οτι με ειπες Χριστοφορο ειναι ανουσιο. Συγγνωμη κιολας αλλα εμενα με λενε Γιωργο."
-Συγγνωμη ρε Γιωργο πλεκτικε η γλωσσα μ. Αλο ηθελα να πω και αλο μ βγηκε. Συγνωμη γραψε λαθος."
-Ναι ναι εγω να γραψω λαθος αλλα πρεπει να ξερεις κατι!" Λεει σοβαρος.
-Και τι ειναι?"
-Τα λαθος ονοματα που βγενουν απο το στομα σου ειναι αυτα που ειναι στην καρδια σου. Αυτα που θελεις εσυ να διωξεις."
-Γινε μας και ποιητης τωρα. Ασε μας ρε Γιωργο."
-Καλα αλλα να το θυμασε."
-Και να το θυμαμε σε τι θα μ οφελισει? Τελος παντω σε αφινω τωρα για να ετιμαστεις να πας."
-Οκ. Ευχαριστω."

Οι Μεγαλοι ερωτες και η τελευταια αρρωστιαOù les histoires vivent. Découvrez maintenant