Ειμαι η Λουση θα σας πω πια ειμαι και απο που προερχομαι. Αλλα το ποσο χρονο ειμαι θα σας αφησω να το μαντεψεται. Αρχιζω την ιστορια απο τη αρχη.
Ειμαι απο την Αμερικη αλλα μην φανταστιτε πολλα-πολλα στα 6 μ ηρθα εδω και γνωρισα τον Γιωργο. Ηταν το πρωτο ατομο που γνωρισα εδω περα και μετα εκινος με γνωρισε και σε αλους και αλους και τελος παντω ειμαι γνωστη εδω περα. Με ξερουν αρκετη ως αμερικανα και οι φιλοι μας με φωναζουν αμερικανα. Ισως γιατι το στιλ μ ειναι τετιο ή ισος επηδη εχω μια διαφορετικη προφορα ή ισος δεν ειμαι σε καπια πραγματα εντελος ιδια με αφτους εδω. Με τους τρελους και παλαβους φιλους μ. Ενταξη το παραδεχομε εγω ειμαι η πιο ενεργιτικη και παλαβη στην παρεα αλα εχει και αλους που μ μιαζουν λιγακι.
Και τωρα εγω τη σχεση εχω με το Γιωργο?Ειμαι η κολιτη του Γιωργου.
Ενως τρελου μικρουλι. Καπιου που η ζωη του χαρισε περισοτερες δισκολιες και δοκιμασιες παρα, χαρες και ευτιχιες. Ο φιλος μ πληγοθικε πολυ απο την ζωη, αυτη την αδικη γεματη εμποδια ζωη. Αραγε γιατι? Γιατι στον φιλο μου? Γιατι ο θεος δεν αγαπησε τον φιλο μου, γιατι τον τιμορισε ετσι? Αραγε τι του ειχε κανει? Πολες οι ερωτησεις αλα πολυ λιγες οι απαντισεις (σχεδον ανιπαρκτες)...Σας ειπα οτι η ζωη του Γιωργου τελιωσε γρηγορα και πολυ αδικα.
Για μια αρωστια που ηρθε στη ζωη του φιλου μου νωρεις... Πολυ νωρεις... Δεν προλαβε να ζησει τους ερωτες, τα παρτυ του οπως ηθελε αλα προσπαθουσε. Και μπραβο του μπορει να μην ηταν τοσο ενεργιτικος και πισματαρης αλα εδω, σε αυτο το θεμα πισμοσε και με ενεργια και αντοχη τα καταφερε, αυτη η ασχιμη αρωστια μας επισκεπτικε ολους μια και καλη... Ηρθε για να βασανισει το φιλο μου αλα τελικα μας βασανισε ολους... Ολους οσους τον αγαπαμε. Γιατι ειμασταν ενομενοι παντα διπλα του στο πλεβρο του σαν στιριγμα του. Παντα εγω και αυτος μαζι ενομενοι. Εφτιχως ειχε και αλους φιλους και συγκενεις του. Που τον βοηθουσαν στα παντα.
ΜΑΖΙ ΑΓΑΠΙΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ !!!Πρωτα πρωτα εγω ειμαι η φιλη του Γιωργου απο την πρωτη δημοτικου... Αν και τσακοθικαμε πολλες πολλες φορες ο Γιωργος παντα το μετανιονε και ζητουσε σιγνωμη... Νομιζω δεν ζητουσε σιγνωμη γιατι το μετανιονε αλλα πολλες φορες γιατι με ειχε ανακη... Γιατι ηθελε την βοηθια μου με ηθελε σαν στιριγμα του...
Αφτη η αρωστια τον εβαζε κατω...
Με αγαπουσε πολυ νεμεν και εγω ακομα περισσοτερο αλα... Ως μεγαλοναμε απομακρινομασταν ομος τι περισσοτερες φορες υπιρχαν πολλα που μας ενοναν...
Οταν αυτη η αρωστια τερματισε την ζωη του φιλου μου ηταν στην ηλικια των 30 χρονων μπορει να τον φανταζεστε μεγαλο, Αλα δεν ηταν. Ειχε μια ψυχη πραγματι μικρου παιδιου ειχε ενα χαμογελο και μια αγνωτιτα που σε τρελενε και ακομα σε τρελενει οταν τον φανταζεσε. Και ενιωθε παντοτε σαν ενα μικρο παιδι.
Γιατι οπος ελεγε "μεγαλωνεις μονο οταν το αποφασισεις."
Παντα προσπαθουσε να το πετιχει οστε να μας αποδιξει οτι αυτο που λεει ειναι πραγματι σωστο χωρις καμια αντιριση και αμφιβολια. Πρωσπαθουσε να ειναι αλανθαστος και να εχει παντα δικαιο οστε να μην μπορεις να διαφονισεις ποτε μαζι του.Ειπα να σας τα πω για να μαθετε και εσεις την ιστορια του φιλου μου και στο τελος τα ειπα εντελος περιλιπτικα. Ξερω οτι σιγουρα θα θελετε την συνεχια. Εκτος και αν δεν σας αρεσε. Χα η ιστορια του φιλου μ δεν ηταν ποτε ξενεροτη και βαρετηοστε να μην σας αρεσει. Παντα ηταν τελια και με πολλες ανατροπες. Γιατι ο φιλος μου αυτο ηθελε, ηθελε παντα η ζωη του να ειναι ξεχοριστη με ανατροπες και δισκολιες οστε να αποδικνει σε ολους οτι ειναι δινατος και παντα πολεμιστης. Ομως εκτος απο την δικη του ιστορια σε αφτη την ιστορια θα λεω και για εμανα και για τους γυρω μας.
Εδωσα σιμασια μονο σε ενα σιμαντικο προβλημα ομως θα υπαρξουν και αλα. Νεμεν ομως το προβλημα του Γιωργου εινα το πιο σιμαντικο και το πιο κυριο για αυτη την ιστορια.
Ενα απο τα αλα θεματα ειναι και τα. Ασπουμε ερωτικα. Θα υπαρξουν πολοι ερωτες πολοι χωρισμοι αποχορισμοι. Θα υπαρξουν υποχορισεις αλα και σιμαντικοι εγωΐσμοι στην μεση.
Δινατες και με την πρωτη ματια αγαπες.
Επισης εκτος απο αυτες τις δυσκολιες θα υπαρξουν κι αλες μπορει πιο εφκολες αλλα και πιο δυσκολες.(Περιμενω σχολια!!!)
Στο πτοιγουμενο εκανα ενα πολυ μεγαλο ενα λαθος εγραψα λαθος τον τιτλο. Ο τιτλος ειναι Οι Μεγαλοι Ερωτες και η τελευτεα αρρωστια. Επισης οι κοπελες που ακολουθητε και διαβαζετε το βιβλιο μ ειναι πολυ λογες ακομα αλλα δεν με ενοχνει καθολου. Σας ευχαριστω ορες και αν ειστε.
Αν θελετε ομως πιτε και σε αλες κοπελες να το δουν και να το διαβασουν.Σας ευχαριστω και σας αγαπω...
STAI LEGGENDO
Οι Μεγαλοι ερωτες και η τελευταια αρρωστια
Teen FictionΥπερχουν οι μεγαλοι ερωτες που αφορουν τους πρωταγωνιστες της ιστοριας και τους κανουν πολυ χαρουμενος, τους μαθενουν να συμβιβαζονται με τους κανονες ο καθε ενας του αλου. Οστε να μπορεσουν να μεινουν μαζι αγαπιμενοι και ευτυχισμενοι αλλα και η τελ...