Για σας... 10

4 1 0
                                    

Ο Γιωργος ειναι ο κολυτος μ. Σας εχω πει παρα πολλα για αυτον. Τον ξερετε αρκετα καλα απο την αρχη αυτης της ιστοριας. Αρα δεν εχω να πω και κατι καινουριο. Ειναι πολυ βαρετος ωρες ωρες αλλα ενταξη, διαβαζει πολυ και μ σπαει τα νευρα αλλα ενταξη... Εεε θα τον αντεξω.

Χα καλο. Να και η σειρα του Χριστοφορου. Ειναι ο αδελφος του Γιωργου ειναι καλο παιδι. Ειναι λιγο πιο ζωιρος αποτι πρεπει αλλα ενταξη και εγω ετσι ειμαι. Με τον Χριστοφορο καναμε παντα καλη παρεα. Αλλα τωρα αρχισε και δεν μ πολυ μιλα, δεν ξερω το γιατι αλλα απομακρινθικε λιγο. ΑΑΑ λες να καταλαβε οτι μ αρεσει ΛΙΓΟ και να απομακρινθικε για να μ διξει με ευγενικο τροπο οτι θελει να ξεκοψει??? Μπα δεν ξερω, απο που να το εμαθε? Μπα οχι οχι. Τελω σπαντων ειναι καλο παιδι και εκτος οτι μ ΑΡΕΣΕΙ ΛΙΓΟ. Ειναι και πολυ καλο ατομο πιο παλια ειμουν και με αυτον πολυ δεμενη αλλα...

Αλλα τωρα δεν ξερω τη επαθε.
Και δεν με νιαζει κιολας γιατι εγω ειμαι τελιοφιτη δημοτικου και παω γυμνασιο σε λιγο καιρο και αν δεν ειμαι αρκετα συγκετρομενη δεν νομιζω να το περασω με το μυαλο που κουβαλαω. (Αμα το παραδεχεσε κιολας καλα παμε!) Αντε παλιιιι.
Τελως παντω παλι αρχησα τα περιλιπτικα μ. Συνεχιζω την Ιστορια.

Πηγαμε στο αεροδρομιο με την θεια Αννα και την Λελια, για να αφισουνε την μαμα και τον αδελφο μ. Εγω το ειπα απο πριν καιρο στο Γιωργο οτι σημερα φευγει η μαμα μ και δεν απαντισε και κατι σπουδεο.
Αλλα οταν φτασαμε στο αεροδρομιο ηταν εκει με την οικογενια του. Και οπως καταλαβατε ηταν και Χριστοφορος. Ολοι η οικογενια του αποχερετισε την δικη μ εκτος απο τον πατερα μ βεβεα γιατι δεν ειναι εδω ειναι στο αεροδρομια της Ιταλιας και τους περιμενει. Και ο Γιωργος για να μ κανει πλακα εκανε οτι ξεχασε και ηρθε να μ πει καλο ταξιδι.

-Ελιπο καλο ταξιδι φιλεναδα. Ελπιζο να μην επιστρεψεις ποτε..." Εγω και ο Γιωργος πεθανα στα γελια. Μετα απο λατι δευτερα ερχετε και ο Χριστοφορος.
-Μπα σορρυ δεν το ηξερα οτι θα φυγεις και εσυ. Καλο σ ταξιδι λιπο."
Λει το χαζο. Και τοτε τον κιτουσα με ενα βλεμα σαν να του ελεγα 'πας καλα παιδακι μ???' Και ο Γιωργος παιθανε για ακομα μια φορα στα γελια με την αντιδρασει μ.
-Καλα ρε γιατι γελατε ετσι? δεν το ηξερα οτι φευγει και η Λουση και για αυτο δεν της ειπα."
-Μα δεν φευγω. Ή φευγω και δεν το ξερω?" Στην συνεχια γελουσαμε ολοι για πολλη ωρα. Τοτε ο Χριστοφορος εδοσε ενα γερο χαστουκι στην πλατη του Γιωργου.
Εκινη την στιγμη ακουσαμε απο τα μεγαφωνα οτι το αεροπλανο της μαμας μ ετιμαζετε για να φυγει, την αποχερετησα για τελευτεα φορα και εφυγε. Ο Γιωργος με ρωτησε για να παω μαζι του στο σπιτι και εγω δεκτικα. (Βεβεα μην χασεις!!!) Η θεια και η νεογενιτη ξαδελφη μ εφυγαν μονες αφου μ ειπε η θεια μ οτι σε 1-2 ωρες θα ερθει να με παρει. Προσπαθησα να την πισω για να γυρισω με τα ποδια μετα αλλα που τετια τυχη.

.............................................

Μετα ηρθε η θεια μ να με παρει. Πηγα σπιτι της και επαιζα συνεχως με το μωρο. Πο πο αυτη η μικρη θα γεινει κολυτη μ. Οπου παω θα την περνω δεν θα την αφινω λεπτο απο τα ματια μ. Μονο να μεγαλωσω λιγο και αυτο ειναι. Γιατι ακομα λενε οτι ειμαι μικρη και δεν μπορω να χειριστο το μωρο. Τι μονο που θελω ειναι να μεγαλωσο λιγο και μετα  
                  ΑΝΤΕ ΓΙΑ!!!!!


Σας ευχαριστω και σας αγαπω...

Οι Μεγαλοι ερωτες και η τελευταια αρρωστιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora