Τοτε νιωθω ενα παραξενο χερι να με τραβαει προς τα πισω απο το πρατσο. Γυρναω και βλεπω τον Γιωργο. Τον κιταω εκνευρισμανη.-Οχι δεν πατε ρε Λουση..." λεει ο χαζος
-Και απο ποτε πρεπει να σε ρωτισω ρε?" Του λεω και αυτη την φορα φανερα εκνευρισμανη. Αυτο εμινε να ανακατεβετε και στη ζωη μ. Πο αερα που του δωσαμε.-Ελα ρε Λουση παμε στην τα..." Δεν προλαβε να τελιωσει κτυπισε το ριμαδι το κουδουνι και τον διεκοψε. Βλεπαμε τον διευθυντη αμεσως να ερχετε προς το μερως μας. Και τοτε.
-Παιδια τι ταξη εισαστε ?" Ρωτα με μια μουρη. Ποτε δεν μπορεις να καταλαβεις τα συναισθιματα αυτου του ανθρωπου. Παντα ειναι με μουτρα και παντα κρινιαζει.
-Εκτη κυριε!" Λεω. Ο διευθυντης μας ειναι πολυ ασχετος σε αυτο το σχολειο. Μας βλεπει μας μιλα καθημερινα αφου ειμαστε οι τελιοφυτοι του σχολειου που εχει να σθντιρει και να "προσεχει". Και να πεις οτι το σχολειο μας ειναι μεγαλο. ( ψεματα θα ειναι.) Ειναι πολυ μικρο και η καθε ταξη εχει περιπου στους δεκα πεντε μαθητες.
-Ωρεα εκει ερχομε. Παμε ολοι μαζι λιπον." Τωρα ξεχασα μια και καλη την κοπανα και την ξεκουραση. Αλλα αυτος γιατι να ερθει στην ταξη μ? Και αυτο το προσωπο του ειναι ανεκφραστο και δεν μπορω να καταλαβω αν ερχετε για καλο ή κακο...
Μαλο για τιμοριες ερχετε γιατι καθως ανεβεναμε την σκαλα για την ταξη μας. Κυτουσε κατω και σκεφτοταν σοβαρα οπως παντα εξαλου. Τον κυτουσα προσεκτικα και προσπαθουσα να καταλαβω καπια πραγματα να ειμαι προετιμασμενη για τον λογο της επισκεψεις του. Οταν καταλαβε οτι τον παρατιρουσα με κιταξε περιεργα. Ωωω τωρα καταλαβα οτι ηταν τσαντισμενος και ενοχλιμενος σικωθικε οι τριχα μ με το θυμομενο λογικα βλεμα του. Τοτε κατι πηγε να μ πει αλλα τον διεκοψα αγενεστατα και τον ρωτησα.-Κυριε Αντρεα μπορω να σας ρωτησω κατι?" Ρωτησα με σκιμενο το προσωπο. Αυτος ξεφισησε και κουνισε το κεφαλι του καταφατικα.
-Λιπο κυριε με ολο το θαρος θα ηθελα αν μποριτε να μ πειτε τον λογο της επισκεψης σας στην ταξη μας???" Τοτε με κυταξε αρκετα αυστιρα και μ ειπε.-Δεν νομιζω να σε αφορα κυρια Γεωργιου. Σοβαρεψου. Λιγος σευασμος στους δασκαλους και στον διευθυντη σ δεν θα εβλεπτε και κανενα!!!"
-Ενταξη κυριε ηρεμισε. Μα δηλαδη εν και εκτυπισα σε!"
-Λουση σευασμος και που πηγε ο πλυθιντικος?"
-Βορτα και θα αργισει."
-Δεσπινης για μαζεψου.".....................................................................
Η ωρα του σχολειου περασε πολυ πολυ γρηγορα. Ειμουν πτωμα ηταν απο τις πιο ξενερωτες μερες που περνουμε στο σχολειο. Πηγα απο το σπιτι του Γιωργου τον αφισα εκει ειπα γεια σε ολους οσους ειδα στο σπιτι του. (Ενωω χερετισα την οικογενια του.)
Η μανα του με φιλισε μου ειπε να καθησω μαζι τους για φαγητο.
Εγω βεβαια αρνηθικα γιατι δεν ηθελα να ειμαι στα ποδια τους. Οχι οτι ειναι πρωτη φορα που θα φαω εκει στο σπιτι του Γιωργου αλλα...
Ο πατερας του με αγκαλιασε προσπαθησε να με πισει για το φαγητο αλλα δεν ηθελα δεν ενιωθα καλα και δεν ξερω το γιατι.
Και ο χαζος ο Χριστοφορος μ εκανα απο μακρια ενα νοημα ασπουμε (ΓΕΙΑ). Σκωτωθικε ουτε καν να μ κανει την "χαρη" να σεικωθει απο τον καναπε. Και κατα τα αλλα λεμε βαρετο τον Γιωργο, ομως η αντιδραση του οπως και να εχει δεν μ αρεσε. Πηγα κοντα και του ξανα ειπα και μ εδωσε το χερι του ΓΙΑ ΧΕΙΡΑΨΙΑ... ποοο μεγαλη προοδος απο το νοημα στη χειραψια επομενο βιημα ειναι να βγαλει και καμια λεξη απο το στομα του.
Φευγω και παω προς στο σπιτι μ και. Ξαπλωνω για να κυμιθω, τα ματια μ κλινουν αμεσως. Και στο ονειρο μ βανταζεστε τι βλεπω. Βλεπω τον χαζο. Να ερχετε προς τα πανω μ χορις μπλουζα και οι κυλιακοι του να φενοντε. Ο ου ερχετε προς τα πανω μ και πηδαω με δυναμη πανω του, με αρπαζει απο τον αφιενα και και και και και και και και και ...Σχολεια και ψηφει επιδη με βοηθουν να συνεχισω και να το αναπτισω περισσοτερο προς το καλο? καλη μ συνεχια!!!
"Σας ευχαριστω και σας αγαπω..."
ESTÁS LEYENDO
Οι Μεγαλοι ερωτες και η τελευταια αρρωστια
Novela JuvenilΥπερχουν οι μεγαλοι ερωτες που αφορουν τους πρωταγωνιστες της ιστοριας και τους κανουν πολυ χαρουμενος, τους μαθενουν να συμβιβαζονται με τους κανονες ο καθε ενας του αλου. Οστε να μπορεσουν να μεινουν μαζι αγαπιμενοι και ευτυχισμενοι αλλα και η τελ...