Για σας... 13

3 1 0
                                    

Τοτε με αρπαζει απο το μπρατσο και με τραβαει προς εκινον. Αουτσ... Αυτο ποναει πολυ. Οχι μονο σωματικα αλλα και ψυχικα. Με κοιταει με ενα θυμομενο υφος και με ρυχνει πανω σε μια καρεκλα μπροστα του.
Τοτε ο Γιωργος σηκονετε απο το κρεβατι που καθομασταν πριν λιγο και τον πιανει αποτομα. Αποκρουοντας το δυνατο χαστουκι που θα ερχοταν προς εμενα. Καλα τι επαθαν ολοι? Τι τους νιαζει ολους για τα ΔΙΚΑ Μ σιναιστιματα? Ο Χριστοφορος γιατι ειναι τοσο θυμομενος και με κοιταει με ενα μισος? Γιατι τι τους ενδιαφερει οτι πονουσα εγω επιδη δεν με αγαπουσε ? Γιατι, γιατι???

-Ειιι φιλε ηρεμισε λιγακι. Τι σ εκανε η κοπελα? Γιατι εισαι τοσο θυμομενος?" Ρωταει ο Γιωργος ηρεμα και προσεκτικα τον αδελφο του.

-Τι μ εκανε? Γιατι ειμαι τοσο θυμομενος? ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΡΕ? Με κοροϊδεβει. Με αγαπουσε και δεν μ το ελεγε. Απομακρινθικε απο εμενα χορις καμια εξηγιση. Με αφισε μονο στο σκοταδι χορις κανενα φως. ΓΙΑΤΙ Μ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ???" Ελεγε τρομαγμενος γεματος πονο και μισος. Κοιτουσε σαν μεθυσμενος, αλλα δεν ηταν. Αραγε γιατι???
Πολλα γιατι ακουγοντε, παρα πολλα αραγε τι να θελουν τοσες αποριες στη μεση???

-Καλα ρε Χριστοφορε. Αφου ειχες τοσες αποριες γιατι δεν την ρωτησες? Γιατι δεν καθισες να της μιλησεις?" Ειπε ο Γιωεγος με ενα μεγαλο χαμογελο. Καλα χαζο ειναι? Εμενα παραλογο να με διρει ο αλος και αυτος γελα?

-Γιατι γελας εσυ τωρα? Και Χριστοφορε γιατι εισαι τοσο θυμομενος τωρα τι σε νιαζουν τα δικα μ συναισθιματα?" Ρωτησα και εγω πια πολυ φοβισμενη. Γιατι εσπροχνε τον αδελφο του σαν αγριμι. Σαν να ηθελε να με αρμαξει και να με πνιξει και δεν τον αφιναν.

-ΣΚΑΣΕ ΕΣΥ. ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ. Πολυ λιγο κανε υπομονη. Ασεμε εσυ." Γυρισε προς τον Γιωργο και ξεφιγε απο τα χερια του. Εγω καθησα κατω και πειρα τα ποδια μ αγκαλια.

-Για κοιτα ρε πως την εκανες ενα τοσο δυναμικο θηλικο και το εκανες να σκιψει κατω. Σε μια γωνια κρυμενο. Δεν την λυπασε? Αφου ξερεις οτι σε αγαπαει." Του ειπε ο Γιωργος και εκινος εδιξε να χαλαρωνει και να ηρεμα. Δηλαδη αυτο ηθελε να ακουσει για να ηρεμισει?

-Βγες εξω και αφησε με μονο μ με αφτην" Ειπε ηρεμος αλλα ηταν παλυ θυμομενος.
-Οχι δεν σε αφηνω μονο σ με αυτη." Ειπε ο  Γιωργος.

-ΑΣΕ ΜΕ ΕΙΠΑ." Αρχισε παλυ να φωναζει σαν μανιακος. Μεσα σε αυτο το δωματειο ειμουνα απο το πρωι με τον Γιωργο. Τωρα εγινε μεσιμερι και ειμαι ακομα εδω και με τον Χριστοφορο και τοσες ωρες συζηταμε και μαλονουμε ολοι για ενα λογο που δεν αφορα κανενα τους. Αλλα μονο εμενα γιατι ειμαστε εδω για τα δικα μ συναισθιματα.

-Λουση να φυγω?" Με ρωτησε ο Γιωργος. Κυταξα τον Χριστοφορο και με κυταζε με μισος. Σηκωσα το κεφαλι μ προς το μερος του Γιωργο και του εγνεψα θετηκα. Τοτε μ ειπε οτι θα ειναι εξω και αν χρειαστω κατι απλα να του φωναξω και θα ερθει σαν αστραπη κοντα μ. Οταν ειμαι κοντα στο Γιωργο νιωθω ασφαλης. Καποτε οταν ειμουν και κοντα στο Χριστοφορο το ενιωθα αφτο και ακομα παραπανο. Αλλα απο την σημερινη μερα δεν ξερω!!!

Εβιγε ο Γιωργος και ο Χριστοφορος πηγε προς την πορτα την εκλισε και μετα την κλιδωσε. Επππ γιατι το εκανε αυτο τωρα τι σχεδιαζει? Φοβαμε πραγματικα πολυ τρεμω και ειμαι καπος χαμενη μποστα του.

(Περιμενω σχολια.)
Σας ευχαριστω και σας αγαπω...

Οι Μεγαλοι ερωτες και η τελευταια αρρωστιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora