Ο γλυκος τρελος αδερφος του Γιωργου. Ο Χριστοφορος ειναι ενα κουκλι. Βεβεα οχι ζωγραφιστο, ολοζωντανο το βλεπεις και χερεσε. Ε
Δεν ειναι πολυ ψηλος (σε συγκρηση με τον Γιωργο... ολοι ειμαστε κοντοι αυτο το παιδι εχει ορμονες), γυμνασμενος με κοντα σκουρα καστανα μαλια, σκορα καστανα ματια (τι ματια ματαρες) και ενα υπεροχο χαμογελο. Τον βλεπεις και τρελενεσε. Σε σιγκριση με τον αδελφο του ειναι υπεροχος. Και εντελος διαφορετικος απο τον Γιωργο.( ρε λες να ειναι υοθετιμενοι? Αχαχαχα με τιποτα)
Τον ξερω αρκετα χρονια διλαδη απο τοτε που κανω παρεα με τον Γιωργο. (Διλαδη απο την προτη δημοτικου εισαι ερωτεβμενη μαζι του?) Ρε τι στο καλο. Τι επαθε το υποσινιδητο μ και δεν βαζει γλωσσα μεσα? (Τιποτα δεν επαθα απλα προσπαθω να σς λογικεψω και να σ ξακαθαρισω τα συναισθηματα σ) και πιοσ στο ζητησε αυτο. Συνεχιζω για να μην τα παρω.
Μ μιλα σινιθος εκινος αλλα παντοτε τυπικα χορις καμια διακριση ή κατι παραπανο.
Ενα για!
Τι κανεις?
Πως εισαι?
Αντιο τα ξαναλεμε!
(Τι να λεμε ρε? Αφου δεν λες και τιποτα σπουδεο.)
Σιωπα και εσυ. Βασικα αληθια λες. Αλλα μην την λες. Τελως παντω.
Μας ανοιγει και αμεσος πιανει τον Γιωργο απο τα μουτρα.-Που εισουν ρε κολοπαιδο..."
-Μιλα μ καλιτερα μικρε μην σε κτυπισω τωρα..." Εγω παιθενω στα γελια. Ο Γιωργος παρολο που ειναι πιο μικρος κατα δυο χρονια απο τον αδελφο του. Του παιζει τον μεγαλο επιδη ειναι πιο σοβαρος και πιο ορυμος με σχεσει την ηλικια μας... (Και πιο ψηλος που το πας αυτο?)-Αντε νιανιαρο που θα μιλισεις και απο πανω. Που ειναι ο φωρτιστης μ? Ο μοχλος του πλεϊστεσιον μ?" Ρωτα ο Χριστοφορος τον Γιωργο...
-Εγω νιανιαρο? Και που θες να ξερω εγω για το που ειναι τα πραγματα σου? Βελεις οτι μολις τωρα μπικα?" Ρωτα λογικα ο Γιωργος.-Υποτιθετε εισαι ο εξηπνος της παρεας και ολα τα ξερεις!!!"
(Ελεος ρε Χριστοφορε. Ο εξηπνος οχι ο μαγος!) Εδω εγω ξεραθυκα στα γελια και δεν μπορουσα να μην πω και εγω την κακια μ.
-Υποτιθετε... Που ειδες εσυ την εξιπναδα σε αυτο το τουβλο?"
Γυρνανε και οι δυο και με κυτανε με ενα βλεμα αποριας και ενοχλοσης. Παναγια μ εχουν το ιδιο ακριβος βλεμα τους φοβιθικε το ματι μ. Ενταξη ο Χριστοφορος ειναι λιγο πιο γλυκος.(Σκασε αλη δουλια δεν εχουμε?)
-Ααα... εδω εισαι εσυ?" Λεει ο βλακας. Γιατι ρε δεν με εβλεπες?-Γιατι δεν με ηδες ρε Χριστοφορε τοση ωρα???" Λεω εγω με μια ενοχλιση. Μα καλα τοσο αορατη και ασιμαντη ειμαι για εκινον?
-Ναι ρε τα χαχανιτα της ακογοντε στην γειτονια. Ειναι μεσιμερι και σιγουρα οσοι πηγαν για υπνο δεν καταβεραν να κυμιθου." Ειιι κυριε Γιωργο ηρεμισε...
-Ναι ρε μικρε αλλα νομιζα οτι δεν μιλαει η φιλη σου." Λεει ο Χριστοφορος.
-Οχι και δεν μιλαει γλωσσα δεν βαζει μεσα. Αλα τωρα που το σκεφτομε οταν..." σταματισε για λιγο και μετα ειπε. Αραγε τη να σκευτετε με τοση προσοχη? "τιποτα μετα θα μιλισω με αυτη την μικρη..." Μικρη? Μικρη? Τωρα θα τα παρω...
-Ει μεγαλε προχορα επανω θα κτυπισεις και εμεις οι δυο δεν θα τα παμε καλα."
Τον εσπρωξα και κουνιθυκε με το ζορι οταν πηγαμε να ανεβουμε τις σκαλες ο Χριστοφορος φωναξε αρκετα δυνατα στον Γιωργο.Ειμαι απαραδεκτη και το ξερω. Εχει πολλες μερες να βαλω. Αλλα ειχα παει κατασκηνωση και οταν ηρθα ειχα καπιες δουλιτσες.
Επισης ειμαι απαραδεκτη γιατι τα ορθογραφικα και τα λαθη μ ειναι αμετρητα. Συγγνωμη!!!
(Σχολια...😦😦😦) Αν μπορεσετε!Σας ευχαριστω και σας αγαπω...
VOUS LISEZ
Οι Μεγαλοι ερωτες και η τελευταια αρρωστια
Roman pour AdolescentsΥπερχουν οι μεγαλοι ερωτες που αφορουν τους πρωταγωνιστες της ιστοριας και τους κανουν πολυ χαρουμενος, τους μαθενουν να συμβιβαζονται με τους κανονες ο καθε ενας του αλου. Οστε να μπορεσουν να μεινουν μαζι αγαπιμενοι και ευτυχισμενοι αλλα και η τελ...