,,Ide o to, že Patrick má v piatok narodeniny a robí oslavu. Sme pozvaní!" radostne vykríkol.
Kyslo som sa na neho pozrela.
,,Rosé... ja viem, že oslavy veľmi nemusíš, ale keď ja som sa s Patrikom už hrozne dlho nevidel. Veď sama vieš, že som stále s tebou a na kamarátov nemám čas," smutne na mňa pozrel.
,,Tak tebe vadi, že si stále iba so mnou? Potrebuješ sa ísť niekde kurviť? Ty veľmi dobre vieš, aký mám názor na Patricka! A nie je najlepší! Thomas nie! Nechcem ísť na žiadnu oslavu!" kričala som.
,,Rosé prosím, veď ak si neužiješ teraz, začneš si užívať potom. Prosím prosím!" prosíkal.
,,Nie!"
,,Rosé... prečo si taká? Bojíš sa niečoho?" spýtal sa.
,,Bojím..." sklopila som zrak.
,,A čoho láska?"
,,Toho, že sa dáš nahovoriť Patrickom na nejakú hlúposť a podvedieš ma," smutne som sa na neho pozrela.
,,Ale Rosé, prosím ťa, ja milujem iba teba a žiadnu inú. Sľubujem, že ti budem verný a nesklamem ťa. Veď v podstate budeš celý čas pri mne ako ťa poznám," chytil ma za ruku a usmial sa.
,,Sľubuješ?"
,,Sľubujem! Bude sa ti tam páčiť a aspoň zistíš, aký je Patrick v skutočnosti a zmeníš možno na neho názor,"
,,No dobre, ale pojdeme tam iba na chvíľku!"
Thomas sa usmial a vlepil mi veľkú pusu do vlasov.
,,Ďakujem ti Rosé. Vážim si to. Ale pôjdem už domov, lebo sa musím pripraviť ešte do školy. Zajtra píšeme z angličtiny,"
,,Dobre. Maj sa. Zajtra sa vidíme," pobozkala som ho.
,,Ahoj Rosé Evergrinová!" zasmial sa a vyšiel z izby.
Prekrútila som očami.
Neviem kde sa ponáhľa, keď býva pár domov od môjho.
11:07
,,Bekky, ideme von!" volala som na ňu.
11:14
Ach nie! Začalo snežiť a ja som si zobrala plátené tenisky. Budem mať nohy premočené do kosti. Nevadí, vracať sa mi už nechce.
11:15
,,Aspoň tebe je teplo, v tom chutnom ružovom kožúšku," priateľsky som pohladkala Bekky.
11:56
Konečne doma, v teple.
12:05
,,Rosé obed!" zakričala mama.
13:02
Paris mi píše na Facebooku.Paris: Vieš už o tej oslave?
Ja: Hej...
Paris: Hrozne sa teším!
Ja: Aspoň niekto.
Paris: Čo sa stalo?
Ja: Nič, len sa mi tam nechce ísť...
Paris: Rosé! Musíš tam ísť!
Ja: Prečo? Veď vieš, že nemám rada oslavy.
ČTEŠ
Život Rosé (Denník) ✔️
TeenfikceRosé je mladá 17 ročná baba, ktorá má dokonalý život. Má milujúcu rodinu, frajera, kamarátov a hlavne svoju milovanú psiu kamarátku Bekky, na ktorú nedá dopustiť. Všetko sa ale zmení, jednou nevinnou oslavou. |UPOZORNENIE: V knihe sa bude vyskytovať...