Prekvapenie 🎁

937 55 3
                                    

8.4. - sobota
8:34
Dnes by ma mal prísť pozrieť Patrick. Už sa neviem dočkať.
9:01
Ležím na posteli, hladkám Bekky a ona mi oblizuje ruku na znak vďaky.
10:11
Patrick je tu! Jupí!
10:15
Vchádza do mojej izby a v rukách nesie pomerne veľkú krabicu. Čo v nej asi je? Je pre mňa?
10:17
,,Ahoj Rosé! Doniesol som ti malý darček," usmial sa a podal mi tú veľkú krabicu.

Keď som ju otvorila, vykukla ma mňa malá biela guľka.

,,Bože Patrick! Je tak sladká. Ďakujem. Ale nemusel si si robiť starosti. Za čo som si to vlastne zaslúžila?" spýtala som sa šťastne.

,,Len tak. Rád robím druhým radosť a myslel som si, že aj Bekky potrebuje kamarátku, keď ty nie si doma. A ešte k tomu miluješ zvieratá a chodíš na veterinu," usmial sa. ,,Páči sa ti?"

,,Samozrejme je krásna,"

,,Aké jej dáš meno?"

,,Je biela ako sneh, takže Snežienka," usmiala som sa a pritisla si ju ku hrudi.

,,Som rád, že sa ti páči,"

,,Ešte raz ďakujem,"

,,Nemáš za čo. Máš pre ňu nejaký pelech?"

,,Nie. Nikdy som mačku nemala,"

,,Neboj sa, aj na to som myslel," žmurkol a zbehol dole. Za chvíľku bol naspäť aj s malým ružovým huňatým pelechom.

,,Jéj, ten je krásny. Koľko som ti dlžná?"

,,Nič. Ber to ako poďakovanie,"

,,Poďakovanie za čo?"

,,Veď za to, že si ma tu nenechala samého," chytil mi ruku.

,,Jáj," usmiala som sa.

,,Rosé, ja...,"

,,Dáte si palacinky s jahodovým džemom a čokoládou na vrchu?" prepadla nás mama.

,,Samozrejem," potešila som sa.

,,Tak dobre, za 5 minút nech ste dole,"

,,Čo si mi to chcel povedať?" vyzvedala som.

,,Ale nič poďme dole,"
11:14
,,Ďakujem teta za palacinky, boli vynikajúce," usmial sa Patrick.

,,Áno mami, boli naozaj úžasné, ďakujeme,"

,,Tak ja už teda pojdem. Nechcem tu zavadzať celý deň. Dovidenia," pozdravil sa a odišiel z kuchyne.

,,Idem ho odprevadiť, zatial ahoj," kývla som mame na pozdrav.

,,Ahoj Patrick!" zakričala mama.
12:01
,,Dnes je tak nádherne vonku,"

,,Áno, máš pravdu. Len ja by som nemala byť dlho vonku. Už asi pojdem,"

,,Dobre ahoj," vášnivo ma pobozkal na pery.

Ach, prečo som taká zmätená? Milujem Thomasa, ale ku Patrickovi tiež niečo cítim. Som mimo.
13:40
Čo idem robiť? Hrozne sa nudím. Neviem ako to vydržím ešte celý týžden doma.
14:05
Zoznamujem rodinu so Snežienkou. Je hrozne plachá, ale dá sa to. Veľmi sa jej zapáčila Bekky, čo sa dosť čudujem, ale ani Bekky proti nej nič nemá. Rada sa s ňou podelila aj o jedlo. Vidno tam ten materinský cit. Veď Smežienka je ešte malé mačiatko a Bekky už moja stará pani.
15:00
Bekky sa hrá so Snežienkou. Naozaj si padli do oko. Vychádzajú spolu veľmi dobre.
16:13
Sú také zlaté spolu, že si ich musím odfotiť.
16:22
Nechápem čím som si takýto darček zaslúžila. Naozaj ma veľmi potešil, ale aj tak by som vymenila všetko, len za to, aby sa Thomas ku mne správal ako dakedy. Vôbec neviem čo sa mu zrazu stalo. To tá oslava. Ja som vedela, že tam nemáme chodiť. Všetko som pokazila, celý náš dvojročný vzťah s osobou, ktorú nadovšetko milujem. Milujem ho aj cez to všetko, čoho sa dopustil. Je mi bez neho hrozne. Chýba mi. Neviem si bez neho prestaviť život.
17:00
Bohvie čo robí. Myslí vôbec niekedy na mňa? Prečo ma neprišiel pozrieť. Už ma nemiluje? Chýbam mu aj ja alebo si už našiel náhradu?
17:15
Nechcem sa už viac trápiť. Chcem vedieť pravdu, prečo sa na mňa vykašľal?
17:40
Pozriem si zase nejaký film, nech mi zlepší náladu.
18:04
Po dlhom, predlhom vyberaní som si vybrala komédiu s názvom ,,Ja a traja trpaslíci" vyzeralo to fajn.
18:40
Hahaha. Je to naozaj zábavné.
19:59
Hrozne zábavný film. Úplne sa mi zlepšila nálada. Idem do sprchy a za chvíľku pôjdem spať.
20:47
Už som po sprche. Ležím v posteli a zatvárajú sa mi oči.
21:00
Dobrú noc.

8.4. - nedeľa
4:30
Nedá sa mi spať. Je tu hrozne teplo. Štípu ma oči.
4:40
,,Mamiii!" kričala som.
4:45
,,Čo sa deje zlatko?"

,,Je mi hrozne teplo. Nedá sa mi spať,"

,,Ukáž! Pozriem sa na teba,"
4:47
,,Bože veď ty celá horíš! Donesiem ti paralen a dám ti obklady,"

,,Ďakujem,"
8:00
Konečne som zaspala.
17:30
Teraz som sa zobudila. No fasa! Zase nebudem spať celú noc.
17:40
Mama otvorila dvere a vošla do izby.
,,Miláčik, tu som ti pripravila nejaké jedlo. Najedz sa,"

,,Naozaj ti ďakujem mami. Si úžasná," usmiala som sa a zahryzla som si do chrumkavého chlebíka so šunkou.
18:00
Dnes asi preležím celý deň v posleteli, tak mi je zle.
18:13
Bekky so Snežienkou sa skryli ku mne pod perinu. No aké sú zlaté. Obe ich hladkám.
18:53
Zaspali. Teraz sa nesmiem ani pohnúť, inak sa zobudia.
19:30
Stále ležím bez pohybu. Nie je to nič príjemné, ale nechcem aby sa zobudili.
20:00
Konečne. Zobudili sa. Konečne sa môžem slobodne hýbať. Haha.
20:20
Od dnes začína v TV nejaký nový seriál. Asi si ho pozriem. Volá sa ,,Pacienti".
20:30
Práve začal. Uvidíme čo je to zač.
20:50
Wow. Je to naozaj veľmi dobré. Niečo podobné ako Ordinácia v ružovej záhrade, len celý dej sa odohráva v nemocnici a je skôr dramatický ako romantický. Baví ma to.
21:57
Seriál skončil a mne sa už zatvárajú oči. Tak teda dobrú noc.

Budem vďačná za každý komentár, vote a follow ďakujem za podporu

Život Rosé (Denník) ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora