Gözlerimi ondan kaçırmak istiyorum ama olmuyor. Allahım yardım et. Kalbim peki kalbim niye deli gibi atıyor neden sakin olamıyorum .
Sonunda beni bırakmıştı derin bir nefes aldım.
-özrümü kabul edecek misin.
Sesi çok sakindi ne diyeceğimi bilmiyorum ki
-Ben den özür dileme. Evet benim çarşafıma dil uzattın ama bu benim çarşafım olmaktan önce Allah'ın âyeti tamammı . Ondan Özür dile Allah'a tövbe et. Bi daha da benim karşıma çıkma.
- Sen benim özrümü kabul ettin mi onu söyle
-nasıl birisin sen ya zaten Ahmet hocanın nasıl böyle bir yiğeni var anlamadım. Gerçi beş parmağın beşi de bir olmuyor ki kim bilir senin annen baban seni nasıl yetiştirmiş. Senin gibiler zaten en çok ailesi yüzünden bu hale geliyorlar .Son sözlerimle birlikte gözleri dolmuştu . Benim gözlerim de doldu ama kendimi tutmak zorundayım kimsenin hele de böyle birinin beni aciz olarak görmesini istemiyorum.
*******
Ömer den
Son sözleri canımı çok yakmıştı ben onun hiç böyle biri olduğunu tahmin etmemiştim. Önyargı herkes de olan bir şey ama bu fazlaydı işte herşey alt üst oldu
Anlıyor musun beni Alper. Heyy kime diyorum lan yatmış oğlum kırk yılda bir dert anlatırım onu da kendi kendime anlatmışım adam yatmış la resmen .Azra dan
Ondan kurtulur kurtulmaz Gülru yu bulmaya gittim tabi o arada gözyaşlarımda bırakmıştı kendini ahh Ömer ahh naptın sen bana Allah be... neyse Azra sus bela okuma döner seni bulur ama hakkımı helal etmiyorum bana bunu yapmaya hakkı yok.
-Azra neyin var senin ne bu hal ?
-ben ben eve gidelim nolur konuşmak istemiyorum
-tamam hadi gidelim zaten yolun ortasında olmazEve gidene kadar gözyaşlarımda durmamıştı tabi çarşafımın peçesi sırılsıklam olmuştu ağlamaktan eve gidince Gülru benim tek kalmama izin vermemişti o yüzden zavallıı Nihat abi de caminin yolunu tutmuştu. Benim yüzümden evinden mahrum kalıyordu .
Hacer teyze beni görünce çok şaşırdı
-noldu kızım iyimisin?
-İyiyim Hacer teyze bir şeyim yok sadece ingilizce yazılım kötü geçti biraz, diploma notumu etkileyecek diye korkuyorum .
-Allah allah olur mu öyle şey kızım senin notların iyi bi kere, bi defa düşük alsan nolur ki hem sen düzeltirsin. Merak Etme.
Hacer teyze yalan söylediğimi anlamıştı .Ahh Ömer ahh senin yüzünden yalancı da olduk iyimi pislik işte nolacak.
-Anne dün bana söylediğin şeyi Azra ya da söyleseyene keyfi yerine gelsin.
-Noldu?
-kısmetse inşallah Nihat abinizi nişanlayacağız.
-gerçekten mi? Çok güzel bir haber bu çok sevindim inşallah hayırlısı olur.
Zoraki de olsa gülümsemeye çalışmıştım canım o kadar yanıyor ki gülmek bile zor geliyor .-görümce oluyoruz yani. Dedi Gülru gülerek.
-yarın Fatma Hocalara gideceğiz inşallah orda bi kızımızı görelim annesiyle konuşalım sonra bakalım inşallah olursa söz falan takarız
-neden bu kadar acele ediyoruz ki anlamadım?
-kızın ailesi şehir dışında yaşıyor. Zaten annesi bir kaç günlüğüne gelmiş eğer olursa söz takıp öyle dönecek miş memlekete.
-hmm anladım yani çok işimiz var öyle mi
-Aynen öyle küçük hanım ağlamaya sızlamaya vakit yok tamam mı? Dedi Gülru
Başımı istikrarlı bir şekilde sallayıp Tamam dedim ben de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Büyüsü
SpiritualAşk insanı Nerede ve ne zaman bulacak aşktan kaçarken aşka tutulmak. . . Nefesini nefesin saymak aşkın büyüsüdür. . . Aşk yaşayana güzel.