Aşk mı?

78 10 0
                                    

Gözlerimesabitlenmişti sanki arkasına bile bakmadan gidişi nefes bile aldırmıyordu bana nolursa olsun bırakmayacağım seni çarşaflı kızz.

-Gülru dan

Parka gittiğimize bin pişman olmuştuk. Neler oluyor. Bu adam Azra'dan ne istiyor anlamadım. Azra ne konuşuyor ne de konuşmama izin vermiyor. Anneme anlatsam diye düşünüyorum. Ama ona da izin vermiyor . Sabah uyanınca ilk iş Azra yla adam akıllı konuşmak olacak. Bu böyle gitmez öyle değil mi. En iyisi şimdilik uyumak zaten küçük hanım da uyumuştu Ömer yüzünden ders bile çalışmıyor artık. zaten ders çalışmayı sevmiyor , bi de Ömer çıktı başımıza, artık nasıl kazanacaksa hukuku.gerçi ben de  ne kazanmak istediğimi bile bilmiyorum daha ama bakalım.

Azra dan
Artık nasıl bir şeyse okuduğum kitaplar da bile Ömer var. Elime aldığım kitabın karakterinin adı Ömer yada öyle bir anlatıyor ki ben onun Ömer olduğunu sanıyorum . Psikolojimi bozdu pislik. Pislik işte tam bir pislik.
- napiyon kara çarşaflı kızz?
Kafamı kaldırdığımda Gülru karşımda gıcık gibi durmuş Ömer'i taklit ediyordu.
-alay mı ediyorsun ya Gülru!!! çok mu komik. ?
-hani sen takmıyordun bu çocuğu, hani konuşmaya bile gerek yoktu senin için
-e evet, hala da öyle.
-ee  o zaman sorun olan ne?
-gıcıklık olsun diye yapıyorsun değil mi?
-Hayır, anlat diye yapıyorum.
-canım çok yanıyor sanki dipsiz kuyulardayım yusuf gibi ,sanki kızgın çöllerdeyim. Yanıyorum ama sebebsiz, ama çaresiz.
-Hayır öyle değil, sebebsiz hiç bir şey yoktur , bu bir. Çaresiz kalmaz insan emin ol çünkü derdi veren Allah elbet dermanı da verir. Dikkat ettim de bu günlerde her şeyi boşluyorsun.
Cuma sohbetlerini kaç haftadır ben yapıyorum. Sen değil miydin, konuştukça rahatlıyorum diyen.  Susmakla
Hiç bir sonuca varamazsın . Ömer'i saplantı yaparsın kendinde
-haklısın tamam o zaman. Haftaya cuma sohbeti benim bu yüzden konu bulmam lazım. Dedim gülerek.
-hah şöyle ya özlemiştim kardeşimi şükür kavuşturana.
İkimiz de gülüşmüştük, haklıydı ben hiç bir şey yapmadan durdukça Ömer benim düşüncelerim de hüküm sürüyordu.
*********
Azra dan
Bir hafta geçmişti ve ben kendimi baya iyi bir şekilde toparlamıştım bu gün cumaydı ve ben uzun bir aradan sonra yeniden sohbet verecektim. Bu yüzden bir an önce eve gitmek istiyorum. Gülru yu bulmam lazımdı ama önce
-Gülru nerde kaldın ya.
-geldim işte Ezgi tuttu beni senin günün ya bizimle gelecek
-ee hani nerde?
-bekle ya gelir şimdi ne bu acele?
-konuyu toparlamam gerek. Hamlamışım .
Sonunda Ezgi de gelebilmişti.
-nerde kaldın iki saattir seni bekliyorum. Ağaç oldum burda.
-geldim işte burdayım hayırdır ne bu telaş?
-Hamlamış o yüzden erken gidip tekrar yapmak istiyormuş.
Diye atıldı Gülru
-merak etme sen hamlamzsın

*******
Ömer den
Bi hafta geçmişti. Ben hergün Azra'yı takip ediyordum, bir ara gizlice evine bile girmeyi düşünmüştüm, ama bu biraz fazla olabilirdi, diye boş verdim. Bu gün cumaydı, nedense bugün çok neşeli görünüyordu artık o kadar iyi tanıyordum ki onu diğer çarşaflı arkadaşından bile kolayca ayırabiliyordum.
Normalde okul çıkışı Eve kadar takip ediyorum ama bu farklı bir şekilde. Evin önünde beklemek istedim. Sokak çok sakindi caminin dibinde beklemeye başladım neden bu kadar mutluydu bunun sebebini öğrenmem lazım. Onlardan yarım saat sonra yaşlari on beş ve yirmili arasında değişen kızlar caminin kuran kursuna gelmeye başladılar. Daha ne olduğunu anlamaya çalışıyordum ki, amcamın kızı Sevde yi gördüm. Acaba yanına gitsem mi diye düşündüm, en azından ne olduğunu öğrenirdim. Neyse oğlum boş ver risk almaya değmez. Elbet bulursun sen başka bi yolunu

********
Azra dan
-bu gün hayat bana güzeldi sanki, uzun zamandır kendimi bu kadar iyi hissetmemiştim. Kızlara sohbet yapmak beni daha da açacaktı. Oldum olası konuşmayı seven bir insanım zaten, hele ki faydalı şeyler konuşulacak ve kulluğumuzdan razı olacaksa Mevlam değmeyin keyfime. Ben güzel düşüncelerime dalmışken Ezgi araya girdi.
-Azra en çok neye seviniyorum biliyor musun.
-hı anlamadım ne dedin. Kusura bakma ya dalmışım.
-ohoo, ben kiminle konuşuyorum acaba. Sömestr tatilinde urfaya gideceğim. Akrabaların yanına anladın.
-E tamam da siz her yıl gidiyorsunuz zaten Ezgi normal değil mi bu.
-bu yıl ben tek gidiyorum. Onu söylüyorum.
İçeriye Gülru girdi o sırada.
-Hayırdır niye bağırıyon Ezgi?
-aha da bu kızın kafası nerdeyse artık onu getirmeye çalışıyorum.
-ha o mu onu unut bu gün sen, nasıl bir sohbet hazırlıyorsa artık bana bile söylemedi.
-Hadi ya gerçekten mi? Çok merak ettim ben de şimdi ,başlığı söyle en azından .
-Söylemem bekleyin şunun şurasında bi kaç dakika kaldı zaten. Sabrı öğrenirsiniz hem fena mı,
-o değil de kim gelmiş biliyor musunuz,
-kim gelmiş? Benle Ezgi aynı anda konuşmuştuk.
-Esma Abla.
-acaba niye gelmiş, Nihat abinin cuma günleri evde olmadığını bilmiyor mu dedi . Muzip bir sesle Ezgi.
-herhalde bilmiyor ama söyleriz. Nihat abiye bugün Esma Abla geldi de seni göremeden gitti yazık. Hepimiz gülmüştük bu sözlere. Ama Gülru da dahil hiçbirimizin böyle bir şey söylemeye cesareti yoktu tabi.

Aşkın Büyüsü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin