Ömer den
Peki ben ne yaşıyorum aşk mı ? ? ? Yok ya daha neler, ben daha kızın yüzünü görmemişim nasıl aşık olayım ki.
Sözleri aklımdan çıkmıyor ama. Bi insan bi kadın için kendi hayatından, yaşantısından vazgeçer mi? Çok saçma . Saçma ya. Peki ne ya nee! ! ! Ne demişti aşk için üç harf Tek hece! Kısa ve öz. Bazen anlamlı! Bazen bomboş. Anlamı sevmek sevilmek. Yar uğruna ölmek Canı feda edebilmek Bilmek, bilinmek Görmek, görünmek Aşk üç harf Tek hece! Kısa ve öz. Bazen anlamlı! . Bazen bomboş. Anlamı sevmek. Sevilmek belki de!Gerçekten bu mu ,aşk dedikleri. Pencereden dışarıya baktım yağmur yağıyordu. İstanbul da bu günlerde hava yağmurlu olacak gibi görünüyor. Ama yağmuru sevmiyorum, çünkü bana kötü şeyler hatırlatıyor.
Azra dan
Pencereye değen yağmur damlaları sanki inadına pencereden akmamaya özen gösteriyordu. İnsan ne tuhaf bir varlık Ya Rabbi yağmur damlalarını bile kıskanıyorum. Onlar gibi bütün zorluklara rağmen şu dünya da dimdik ayakta durmayı istiyorum ama bunda ne derece başarılı olduğum ise tam bir muamma. Telefonuma gelen mesaj sesi beni hayal dünyamdan ayırdı. Sıkıntılı bir iç çekip mesaja baktım , Gülru dandı Nihat abi onu çağırmıştı, bişeyler konuşacaklardı . Mesaj da "üstüne bişeyler al terasa gel "yazıyordu . Bu yağmur da mı? Önemli bir şey herhalde, deyip çıktım terasa.
Gülru dan
Abim beni yanına çağırınca, herhalde çok önemli bir şey değil diye geçirdim içimden.
-efendim abi benimle konuşmak istiyormuşsun, noldu?
-gel Gülru otur karşıma. Ve beni çok iyi dinle,
-tamam da noldu ki?
-birivar. Bişey söyledi ama ben cevap vermek istemedim, yani önce size sormak istedim.Abimin sözleri kurşun gibi geçmişti içimden, biri dediği kim Ömer mi? Eğer oysa bizim sonumuzun resmidir.
-a anlamadım abi. Biri derken.Çok ters bakıyor kesin bir şey duydu, Allahım önce biz konuşsaydık keşke abimle belki böyle olmazdı.
- ismi lazım mı? Yani adam hafız bide bir iki yıllığına şehir dışında görev yapması lazım. Hı bide imamlık yapıyor.
-hafız! İmam! Ne nasıl?
- Gülru sen iyi misin? Algı da sorun mu yaşıyorsun.Parçaları kafamda birleştirmeye çalıştım. Hii bu kız istemeydi Allahım basiretim bağlandı birden, Ömer le alakası yok bu durumun. Az kalsın kendi ayağıma sıkıyordum aff Allahım aff.
-bilmiyorum abi. Şey düşünmemiz lazım.
-tamam ama kulak arkası etmeyin bu konuyuAzra dan
Gülru dan ses çıkmıyordu gayet sakindi ne diyeceğini merak ediyorum ama konuşmuyor. Yağmur azalmıştı , hafif hafif çiseliyor yüzümü okşuyordu.
-bi zahmet başlasan şu önemli konuya merak insanı öldürür bilmiyor musun .
-çok kötü bir şey oldu Azra.
-iyi bir şey beklemiyordum ama çok da kötü olmak zorunda değil dimi.
-abim bana şey dedi.
-ney dedi. Delirtme insanı ya adam akıllı söyle ne söyleyeceksen.
-biri var. Ben cevap veremedim önce size sormak istedim. Yani şey hakkında.
-Ömer mi? Onu mu öğrendi yoksa
-..........
-Şey deseydin bizim bi suçumuz yok deseydin. Yada piskopatın teki deseydin. Ne bileyim bişey söyleseydin işte.
-ama hafız mış sonra imamlık yapıyormuş. Ne bileyim işte abim direk benimle konuştuğuna göre, iyi biridir herhalde.
-ne diyosun sen ya kafayı mı yedin. Ne hafızı ,ne imamı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Büyüsü
SpiritualAşk insanı Nerede ve ne zaman bulacak aşktan kaçarken aşka tutulmak. . . Nefesini nefesin saymak aşkın büyüsüdür. . . Aşk yaşayana güzel.