(Tri sata ranije)Klub koji se nalazio u sklopu utrka uopće nije bio tako lako loš po Kiarinom ukusu. Utrke su se uvijek održavale na drugim mjestima kako ne bi policija shvatila, i ispalo je da je ovaj klub najbolji od svih koji su se nalazili u blizini utrka. Kada su Kiara i Luke ušli u klub držeći se ruku pod ruku zadobili su mnogo znatiželjnih, prijekornih te ljubomornih pogleda. I da, tada su započela došaptavanja kako su oni navodno nekim čudom zajedno što im je oboje stvaralo vrtoglavice u glavi te okretanje očima. Oboje su prezirili to kada se netko petaljao u njihove živote, ipak bile su to njihove privatne stvari. Kiara je znatiželjno razgledavala po klub dok se sad njena ravno ispeglana plava kosa ponovno raspršila u strane kada bi ona okrenula glavu. Za to vrijeme Luke se pozdravljao s nekolicinom, hvatajući Kiaru oko struka privlačeći je bliže sebi. Naravno, mnogo muškaraca oko Kiare nisu ostali ravnodušni oko njenog seksipilnog izgleda te se zbog toga moglo čuti puno zvižduka te znatiželjnih pogleda, među kojima je bio i misteriozni muškarac sa kojim se Kiara prije svega 20-etak minuta susrela. Znatiželjno prolazio pogledom po njenom tijelom, dok je jezikom prolazio prek svojih usana. Nije shvaćao zašto ona tako naizgled nevina djevojka radi na ovakvim mjestima i ta misao mu se motala po glavi od kada ju je prvi put ugledao, tada ga je i u potpunosti zainteresirala svojom pojavom.
"Kiara, dođi, Laura sjedi tamo za šankom i muči jadnog konobara." Luke se nasmijao pokazajući Kiari pogledom prema šanku.
Približivši se šanku shvatili su da zapravo Laura i naizgled zgodan konobar flertuju.
"Pa i ne izgleda mi kao neka vrsta mučenja."Kiara je progovorila malo preglasno, u namjeri da se Laura napokon okrene prema njima.
"Ohh Kiara! Luke!"uzviknula je Laura nevino se smješkajući.
"Laura!"nasmijao se Luke zabavljajući se pri tome podižući jednu obrvu zajedno s Kiarom.
"Mi... Ovaj samo smo razgovarali."atraktivna crnka pokušala se izvući.
"O tome kako će te se poslije poseksati?"nasmijala se Kiara iznenadivši svoje prijatelje a i sebe svojim pitanjem jer ipak ona nije raspolagala takvim vokabularom.
"Što ćeš popiti, prosta djevojko?"nasmijao se konobar gledajući prema Kiari koja se crvenila u licu.
"Ja ću viski, a njoj daj jedan sok."Luke se nasmijao.
Kiara je nezadovoljno napučila usne gledavši prijekorno prema Luke-u.
"Sok? Daj mi jednu votku."Kiara je ispravila Luke-a plazeći mu jezik.
"Buntovnica mala. Idem se pozdraviti sa nekim svojim prijateljima, vi samo tu uživajte."Luke se šarmerski nasmijao pozdravljajući svoje prijateljice.
"Misliš ideš se pohvaliti još jednom svojom pobjedom?"Laura je upitala sarkastično.
"Naravno da se hoćemo zabaviti, pogotovo neki ovdje."Kiara je rekla zajedno u glas s Laurom.
"Molim?"nasmijala se Laura.
"Šta? Ništa ništa."nasmijala se Kiara nerpijatno ispijajući na eks svoje piće,stresući se od jakosti alkohola.
"Onda, prosta djevojka, inače tako psovaš ili samo u posebnim trenucima?"zadirkivao je zgodan konobar, tjerajući smijeh između cura.
"Ne znam šta joj je, inače je povućena dobrica, a danas neka buntovnica."Laura je prokomentirala zezajuči Kiaru na što je od nje dobila blagi udarac u rame.
"Nije istina. Izletjelo mi je."Kiara se pokušavala izvući tražeći još jedno piće.
"Mislim da bi te netko trebao staviti pod kontrol... Ovaj idem ja do wc-a." Laura je započela svojim zadrkivanjem no odjednom je pokazala znak očima zgodnom konobarčiću prema wc-u ostavljajući zbunjenu prijateljicu iza sebe.
YOU ARE READING
~Cuff me~
General FictionJoš jedna priča koja na sav glas vrišti za Vašim čitanjem. GLAVNI LIKOVI : Ian Somerhalder as himself. Peyton List as Kiara Evans. × UPOZORENJE, PRIČA SADRŽI VULGARNOST, NASILJE I PUNO SEKSUALNOG SADRŽAJA! × × Čitate na vlastitu odgovornost! × Enjoy!