Part 9.

260 8 3
                                    

Plavokosa djevojka se veselo smješkala dok se presvlačila u seksi spavačiću, znajući da napeti Ian stoji blizu nje. Djelila ih je samo jedna zavijesa kabine. Zavijesa koja je bila blago odmaknuta od ruba tako da je Ian uspio vidjeti što se vidi u kabini. I ovoga puta Kiarina namjera je uspijela da natjera Iana za sauzdržanim uzasima kada je ugledao njeno polugolu tijelo. Ian je izgarao od želje da uđe u kabinu gdje se nalazila Kiara okrenuta njemu leđima sa znatiželjinim pogledom u ogledalu pomoću kojeg je gledala u njega. Izgarao je od želje da strgne sa nje spavačicu no nešto ga je spriječavalo. Primjer, žene koje su stajale u redu za kabinama gledajući kao da je dobar komad mesa.

"I onda, što kažeš?" Upitala je Kiara okrečući se prema njemu poravnavajući lagano na nogama čarape s halterima, na što je Ian tiho uzdahnuo.

"Mislim da tvoji roditelji ne bi bili presretni da vide što im njihova kćer trenutno nosi." Provocirao je Ian uz peeverzan osmijeh.

Došetala je bliže njega podižući glavu jer je bio dosta visok prema njoj. 《Patuljčica》 pomislio je. Nasmijala se podmuklo te se podigla na prste kako bi se prilbližila njegovomu uhu.

"Ne bi im se ni svidjelo da znaju što zapravo želiš od mene." Uhvatila ga je lagano za zatiljak te lagano prošla noktima po njemu što se Ianu svidjelo.

"Oh ne brini, neće ni saznati. Je li tako djevojčice?"Ian je zarežao Kiari na uho te je pogurao u kabinu ne mareći na znatiželjne poglede ostalih kupaca.

Pogurne  je do zida gdje Kiara više nije imala gdje te porazno uzdahnula. No Ian nije stajao, podigao je lagano na što su im se tijela spojila u potpunosti. Gornjim i donjim dijelom.

"Mislim da to nitko ne želi, je li tako malena?" Ian joj je davao glupe nadimke, znala je to, no njegovi topli uzdasi te po koji poljubac na vratu bacao ju je u tranas da nije mogla razmišljati a ni pričati.

Pribijao je njihova tijela sve bliže da budu jedan drugome. Osjećao je svaki dio nje, svaku njenu oblinu pribijeni uz nju. A ona samo se propustila osječajući njegovu izbočinju, njegove mišiće, također svaki dio njega. Nisu mogli ni pomisliti a ni znati tko je više uživao.
Ian je jednom rukom pridržavao Kiaru dok je ona stavila svoje ruke oko njegovog vrata, a noge omotala oko njegove zdjelice. Drugom, slobodnom rukom je prolazio rukom po njezinim izlozenim grudima zbog dekoltea kojeg je pružala ova spavačica. Smatrao je da je ova spavačica stvorena da je on strgen s nje. S vrata je prebližavao svoje usne njenima, nakon čega su se i njihove usne srele stvarajući stravstven poljubac. Kiara je zastenjala kada je Ian prebacio ruku s njezinih sisa prema njenoj stražnjici lagano ju stiščući, no sasvim dovoljno za užitak.

"Ian.. Mislim da je ovo... pogrešno"promumljala je Kiara kroz poljubac otkopčavajući mu glupu košulju koju je morao nositi kada je izlazio van uz pratnju, jer ipak su oni jedna ugledna obitelj.

"Pogrešno je ono najbolje plavušice."nasmijao se grizući je za  usnicu, lagano joj prolazeći po bedru dolazeći sve do njenih gaćica koje su bile poprilično vlažne u ovom trenutku.

"Ljudi su ispred kabine." Kiara se tiho zasmijala na što ju je pogledao.

Pogled mu je bio prodoran, strast je nazirala u njima dok su imale poseban sjaj.

"Ko ih jebe." Dubokim glasom je rekao te prošao rukom po njezinim gačicama na što je Kiara lagano uzdahnula.

"Spavačica je za tebe."Kiara je šapnula.

"Znam da je. Zato ću i ovo učiniti." Zasmijao se lagano trgajući naramenice spavačice na što je Kiara šokirano uzdahnula.

"Oh ne brini babe, kupit ću ti još jednu." Pritisnuo je svoje međunožje uz njeno te se opet vratio u prijašnji položaj tijela.

Ian je naslonio Kiaru još više uz zid te je pridržavao jednom rukom da ne padne, dok joj je drugom rukom svlačio njene gačice tako da je ostala skoro gola pred njim. Bacio je gačice na pod te jednim pokretom ruke otkopčao svoje hlače, puštajući Kiaru dolje kako bi skinuo prethodno otkopčane gače te bokserice, također ih bacajući iza sebe na pod. Ian je podigao Kiaru ponovno te je prislonio uz zid. Na njoj se sada samo nalazila polusvučena spavačica a njemu na ramenima je stajala otkopčana bijela košulja. U kabini se osjetila velika strast koju su oni stvorili u samo nekoliko trenutaka, točnije, samo nekoliko poteza. Ian je spustio ruku prema prema Kiarinom međunožju te lagano prstim prošao po njemu na što je Kiara snažno uhvatila Ianovu košulju na njegovim ramenima. Prolazio je prstima po njenom klitorisu te naglo zabio prst u nju na što je ona zagrizla košulju koja se prije nekoliko trenutaka nalazila čvrsto stisnuta u njezinim šakama.

"Sviđa li ti se ovo?" Nasmijao se seksipilan muškarac perverno te zabio još jedna prst u nju lagano ih micajući u njoj, no postepeno ubrzvajući pokrete.

Nakon svega par trenutak izvadio je prste iz nje te je strastveno poljubio grabeći je čvrsto za kosu. Lagano je prilibližio svoju izbočinu prema njenom međunožju prolazeći također po njemu.

"Bit ćeš samo moja. Moja."Ian je ljubio Kiarino lice te malo ušao u nju no također brzo izašao van.

"Nitko to neće promijeniti, niti onaj pedrčić, za nekoliko dana, znaš to?"zasmijao se ponavljajući prethodnu radnju još nekoliko puta.

U Kiari je rasla toliko želja i bila je toliko spremna predati mu se da nije mogla razmišljati ni o bilo čemu. No kada su Ianove riječi odjeknule u njezinoj glavi, shvatila je o čemu se radi. Znala je da će istina tada izaći na vidjelo kad - tad. Pitanje je vremena. I dok je tako Kiara polurazumno razmišljala Ian se naglo zabio u nju te zastao u njoj na što je ona glasnije uzdahnula no prekorila se psovajući, shvačajući da su je sigurno drugi čuli. Ian se nastavio brzo micati u njoj stvarajući joj ljubavni ugriz na vratu.

"Tako si uska."zarežao joj je na uho, nakon čega ga je stao grickati te polako usporavati, želeći uživati u njoj.

Kiara je lagno al opet naglo, poljubila Iana da umanji uzdah. A onda se lagano odvojila od njega grizući usnicu zabacujući glavu prema zidu, u stranu.

"Ian?"upitala je Kiara, dok je pitanje bilo popraćeno uzdahom.

"Mhmm?"upitao je Ian praveći Kiari još jedan ljubavan ugriz dok se još uvijek kretao u njoj.

"Evan je moji bivši, spavala sam s njim."Kiara je prozborila nakon nekoliko trenutak.

Ian je naglo stao te pogledao u nju pogledamo da li ga zajebava jer se upravo jebu. No Kiara je uzdahnula.

"Molim?!"uzivknuo je ljutito Ian na što je plavokosa djevojka samo kimnula glavom.

Brzo je izvukao svoj penis iz nje te stao oblačiti bokserice i hlače.

"Jesi li ti normalna?! Da budeš u sobi s tim tvojim bivšim s kojim si se onako jebala, i još mi ti to sve kažeš dok se jebemo?!"Ian se proderao zakopčavajući hlače.

"Ja.." prozborila je Kiara no bila je prekinuta od strane njega.

"Ubit ću tog gada u to budi sigurno, a ti? Nemoj ni pomišljati da ćeš dijeliti sobu s njim! Sravnat ću sve sa zemljom pokušaš li samo, je li ti jasno?!"proderao se te zakopčao košulju, nakon čega joj je dobacio da ide u kafić prekoputa da popiji viski, nakon čega je bijesan izašao iz kabine.

Kiara se pogledala u ogledalo koje je stajalo nasuprot nje, gledajući se u gledalo, izgledala je kao netko tko je upravo imao seks. Doduše nedovršen.  No također vidjela odraz svog zbunjenog, tužnog i ljutog izraza lica. Imala je kontrolu nad njim. Isto tako, izgubila je dvijema rečenicama. Iako znala je da je samo jedna bila dovoljna da se ovako što dogodi. No, znala je da njegove prijetnje ne treba zanemariti, i sama zna što je sve prošla s njim, stoga njegove prijetnje nisu sama neka dječja igra.
Promatrajući i dalje svoj odraz u ogledalu i oblačeći se tiho , shvatila je.
Kolo sreće se okreće.
U vrlo neobičnom danu izgubila je tri stvari.
Njenu kontrolu nad crnim seksipilnim muškarcem, Ianom.
Savršenu spavačicu.
I zadnju stvar. Jedan jako dobar seks, nedovršen seks.








~Cuff me~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang