Te noći ni Kiara ni Ian nisu mogli spavati, vjerojatno znajući da se dan boravka s Evanom približava, zbog seksulane privlačnosti, teški tenzija koje su pojavljuje kada su jedan drugome u neizbježnoj blizini, koja ih je toliko izluđivala. Znajući da Ian neće tako lako odustati i dopustiti da sve to zajedno prođe u savršenom redu, mlada plavokosa djevojka bojala se posljedice zajedničkog boravka s Evanom u sobi. S druge strane zida, potječe Ianova soba, a njegove neizrečene misli gotovo da prodiru do Kiarine susjedne sobe, zna da neće tako lako tvroglava plavuša odustati, pretvorit će se sve to u skandal i njegov plan da bude njegova propada. No vrlo brzo se pokušava riješiti svojih misli, opustio se u sve to i dopušta Kiari toliko toga, što do sada nijednoj djevojci nije dopustio, znao je da će samo tako držati Kiarin jezik čvrsto za zubima, jer dovoljna je samo riječ i on će biti otkriven, a za takvim posljedicama koje slijede nije posegnuo već dugo zato što su sve ostale osjećale toliki strah prema njemu da nisu ni pomišljale nešto slično. Ali, Kiara je bila drugačija, inatljiva, prkosna djevojka koja je zapravo imala sve adute u rukavu time što zna, a toga nije bila svijesna, jer jedna prijava policija i Ian će nestati iz njenog života. Možda je ona ipak toga bila svijesna ali nešto ju je ipak spriječavalo da to učini, ili nije htijela ili je u njoj prevladavao veliki strah.
Uzaludnim trudom da nastavi spavati, odnosno forsirati spavanje, odluči izaći na svijež zraka, a sa sobom povede kutiju bijelog Marlbora i upaljač te izdađe na balkonu čime se poprilično hladan zrak sudari s njenim nosnicama što je natjera da napokon prodiše. Tek tada shvaća da je ukopirana mislima o seksiplinom muškarcu Ianu gotova pa zaboravi disati. Nasmije se kratko te damski zapali cigaretu, puštajući plučima da uživaju tim činom. Hladan zrak udarao joj je ulice a njenu kartku spavačicu lagano podizao sa njenih bedara, prijalo joj je to jako puno, kao da joj je trijeznio prljave misli iz glave. Osvrtala se prema drugom balkonu gdje se nalazila Ianova soba ispuštajući jedan poveći dim ih svojih usta praveći malene koncetrične kružnice. No njenu radost i razočaranje nije mu bilo ni trag, na što se Kiara na neki svoj način opustila te trbuhom oslonila na ogradu balkonu, uživajući u pogledu, opuštajući se maksimalno, gledajući zadivljeno prema svijetlim grada, ta sva ljepota i mirnoća plijenila je svojom ljepotom. Sve je bilo na svome, mjestu kako treba biti. A ona shvačajući da od sna neće ništa biti odluči dalje promatrati grad u ovoj hladnijoj noći, uživajući u svojoj kutiji bijelog Marblora i tako odluči ostati neko vrijeme dok joj ne postane sva ta ljepota sjetna i pomalo dosadna. Naizgled je vidljiva ali nešto je najljepše u svemu tome što je oko nevidljivo, i tu ljepotu samo rijetku si spozali, među njima se ubrajala i naizgled nevina plavokosa djevojka. No znali smo svi, bila je sve osim nevinog, u oba smisla. Pokušavajući ranije postati savrešenom kćerkom poznatih roditelja čiji život je toliko skladan, počela je gubiti vlastito ja te je odlučila da će otada stvari teči drugačije. U njihovom svijetu toliko savršena i dobrica, a u pravom svijetu, koji oni zaisgurno još neko vrijeme neće vidjeti, toliko loša i svojeglava. Točno takva kakva je, puno je misli i ludih ideja, te joj tako sine još jedna ideja. Uzme mala kameničiće i nešto veće koje su stajele u tegli za ukras te zabavljeno razvučen zločest osmijeh lagano ih bacajući sebi u dlanu, blago podigne obrvu, računajući na to da bude što tiša, a ako i ne bude, pa što, golub se zabijao u staklu balkonskih vrata i bio toliko uporan da je zadnjim atotmima snage se zabijao u staklo poput snažnog kamena i iznenada se zabio u staklo. Bila je to još jedna osobina koju je Kiara posjedovala, njezin razigran um i sulude ideje zajedno tvorile su blaže katastrofe.
Blagim zamahom ruke odluči baciti kamenčić prema Ianovim balkonskim vratim, no promaši, zbog čega se blago namršti, te polako produži korak malo bliže kako bi lakše pogodio, te iz drugog pokušaja, također blagim zamahom ruke, uspije pogoditi staklo blagim kucanjem kamenčiće u staklo koje proizvede tiši zvuk. Kiara se glasno nasmije, zaplješće rukama, i sama sebe pohvali. Sad samo fali da Ian izađe na balkon, dok čeka odluči sebe počastiti još jednom cigaretom. No Ian se ne pojavljuje.
YOU ARE READING
~Cuff me~
General FictionJoš jedna priča koja na sav glas vrišti za Vašim čitanjem. GLAVNI LIKOVI : Ian Somerhalder as himself. Peyton List as Kiara Evans. × UPOZORENJE, PRIČA SADRŽI VULGARNOST, NASILJE I PUNO SEKSUALNOG SADRŽAJA! × × Čitate na vlastitu odgovornost! × Enjoy!