Part 7.

316 10 11
                                    

Svakog dana seksualna privlačnost između njih je sve više rasla čineći njih sve više napetijima. Iako je manja doza straha prevladavala u Kiari, sve više se prepuštala tenziji između njih želeći ovog zgodnog muškarca samo za sebe u krevetu. Također, kad se pojavila u Ianovoj blizini, tjeralo je samog Iana da se nekako pokuša obuzdati i smiriti ne bi li učinio nešto za čim bi požalio. Naizgled opasan muškarac crpio je za Kiarinim tijelom, trebao ju je više nego ni jednu do sad, te je sve činio kako ne bi pokvario trenutak između Kiare i sebe.

"Dušo, jesi li sigurna da ne želiš sa nama? Mi ćemo se sigurno zadržati nekoliko dana." Kiarina majka se brižno obratila Kiari, privlačeći također Ianov pogled na sebe.

Kiara je podigla pogled prema Ianovim plavim očima koje su već promatrale njene s velikom požudom na što je oblizala usnice tjerajući Iana da naglo rastvori svoje oči.

"Jesam majko, moram učiti sad za ispiti, ispričajte se baki u moje ime i puno je pozdravite."Kiara se lagano nasmiješila promatrajući majku.

"U redu dušo, hoćemo, ako trebaš to samo nas nazovi." Kiarina majka je povukla Kiaru njezno u svoj zagraljaj.

"U redu je gospođo Evans, ja ću paziti na vašu kćer."javio se Ian stojeći iza Kiare.

Kiara je zadrhtala zbog njegove blizine, zamisljajući svakakve slike u svojoj glavi. Kao što su naprimjer, Ian i ona u krevetu, Ian i ona ponovno u krevetu, i naravno ne smijemo zaboraviti zadnji sliku Iana i nje u krevetu. Kiara se lagano ugrizla za usnicu zaustavljajući svoj malen osmijeh na usnama zbog svojih misli.

"Sve će biti u redu mila, gospodin Somerhalder nam stoji na raspolaganju."Kiarin otac je hrabrio svoju ženu, te Kiarinu majku na što je ona uzdahnula te kimnula glavom još jednom ljubeći Kiaru u obraz.

"Dušo, sretno s ispitima, novac smo ti ostavili u tvom sefu. Uzivaj."Kiarin otac je prigrabio Kiaru u svoj zagraljaj.

"Uživajte."Kiara im je mahnula na izlazu.

Kada su napokon napustili ulicu u kojoj žive Kiara je izdahnula osjećajući Ianovu blizinu koja joj je zapravo poprilično godila. Okrenula se prema kući zatvarajući vrata, pri tom susrečuči Ianove oči.

"Izgleda da smo ostali sami."Ian se zavodljivo nasmijao približavajući se Kiari.

"Da, izgleda da jesmo."plavokosa djevojka se lagano nasmijala grizući si usnicu na što su i Ianove oči pale na sam čin što je Kiara radila.

"Ja... Ovaj... Želio bi te ispričati zbog onoga neki dan." Ian je prošaputao i sam ne vjerujući što upravo radi.

"Možemo molim te ne o tome pričati? Želim samo to zaboraviti sad." Kiara je odmahna glavom ne želeći razgovarati o tome.

"Naravno... Onda imaš li neke planove za danas?"nasmijao se lagano Ian.

"Pa zapravo htjela sam te pitati da li bi volio sa mnom se opustiti... Mislim pojesti pizzu te pogledati neki film?"Kiara je zatreptala svojim plavim očima tjerajući Iana da uzadne te nasmije te na kraju potvrdi svoj odgovor.

"Ja ću naručiti pizzu, a ti izaberi neki film."brzo je zapljeskala rukama trčeći prema telefonu na što se atraktivni muškarac nasmijao odmahujući glavom.

Dok je Kiara razgovarala s obližnjom pizzerijom, Ian je tražio neki film. Perverzno se nasmijao kada je stigao na naslov filma "Fiffty Sheads Darker" te na kraju zaključio da bi bilo vrijeme da to pogleda, onak čisto iz principa i znatiželje.

"Onda što si odabrao?" Kiara je stavila na stakleni stolić do kauča, tanjure, čaše te likenke sa sokovima i pivom te također je za to vrijeme kad je čekala pizzu, ispekla kokice u jednu u posudu dok je u drugu posudu istresla čips.

~Cuff me~Where stories live. Discover now