Part 6.

275 8 0
                                    

Uz izliku da ide prošetati gradom, Kiara je ponovno lagala svojim roditeljima , no ovog puta da zadrži živu glavu. U trenutku kada je Ian grubo zgrabio Kiaru za ruku na vratima se pojavila njena majka, a još jedna laž je tada bila da ju je Ian samo spasio od pada. Puste laži u koje su njeni roditelji povjerovali. Kiara je brzo potrcala niz prag kuće te krenula bježati dalje od mračnog pogleda misterioznog muškarca jer morao je netko krenuti sa njom zbog njene sigurnosti. Brzo je disal trčeći prema parkiću gdje se nekoć znala nailaziti s Laurom i Lukeom. Vrlo dobro je znala da ima vrlo lošu kondiciju al nije posustala. Još jedna stvar koja ju je činila posebnom. Osjećala je Ianovu prisutnost. Bojala se. Bila je zarboljea već sljedećega trenutka, udarajući leđima o deblo stabla.

"Malena ne igraj se sa mnom."zarežao je Ian stiščući pesnicu pored njenog tijela.

"Molim te pusti me."zajecala je slomljena plavokosa djevojka.

"Jebeno sam ti rekao da si samo moja!"bijesnio je crnokosi muškarac prislanjajući Kiaru još više na stablo na što su ju leđa blago zapeckala.

"Nisam ja..."započela je no on je prekinuo blagim potezom rukom približavajući je njenom vratu.

"Jesam li ti rekao da te ne smije dirati nitko osim mene, a on te jebeno ljubio Kiara."pritisnuo je njen vrat na što je Kiara lamatal rukama.

Baš kao za inat nikoga nije bilo u parkić, možda zato što se spremala kiša.

"Ne posjeduješ me, jebeni idiot."promrmljala kroz zube zbog boli koja se širila njenim vratom.

Već u sljedećem trenutku Ianova ruka je završila na Kiarinom licu udarajući joj šamar a stisak na njenom vratu se povećao, a kisik do nemoćne Kiare jedva da je dolazio.

"Pusti... me p-psihopate... ubit ćeš me."promrljala je ispod daha lamatajući i rukama i nogama dok je snažno plakala.

Ian je namršteno i hladno promatrao u nju te je već sljedeće sekunde pustio na što je Kiara skliznula na pod, glasno kašljajući, praktički gušeći zbog velikog stiska i velike navale suze i jecaja. Uhvatila se za vrat ta lagano zavrištala u suzama, skupljajući noge prema sebi. Sve to praćena Ianovim pogledom u kojem se još uvijek nazirao bijes ali i krivnja.

"Zašto me jednostavno nisi slušala?"upitao je hladno tjerajući Kiaru da podigne svoj pogled prema njegovom.

"Jebeno te mrzim... Uništio si mi život, u posljednjih mjesec dana, zamalo si me dva puta ubio. Luke me na silu poljubio ti jebeni idiote."jecala je Kiara ispod daha, a kiša je polako počela udarati o tlo i stablo.

"Zašto me nisi ubio samo prvog puta? Ne želim ništa od ovoga. Samo me ubi."šmrcnula je nekoliko puta a Ian se spustio do nje u sjedeći položaj samo je promatrajući.

"Sada kao žališ? Nemaš pojma koliko si mi se svidio kad sam te ugledala, sve si uništio ubrzo."plavi mokri uvojci padali su na njeno lice koje je Ian htio pomaknuti ali se Kiara brzo izmakla.

"Ubit ću tog idiota."zarežao je Ian.

"Ohh, to je sve što imaš za reći?"sarkastično je dobacila Kiara.

"Diži se, idemo kući."podigao se iz sjedećeg položaja naređujući joj.

"Ne idem ja nikuda sa tobom."s dozom gađenja u glasu promatrala je u njega.

"Jebeno me ne zanima, nemoj me tjerati na ono najgore."njegove oči postojale su sve mračnije te je naglo plavokosu djevojku povukao da ustane, ne mareći za bol koju joj nanosi.

"Ti si ionako pokazao svoje pravo lice."ravnodušno je govorila riječ po riječ.

"A i što je to najgore? Ubit ćeš me možda? Samo daj, više ionako nemam razloga za živjeti."ispljunula je Kiara na što se Ian sam cinično nasmijao.

Brzo ju je prbio uz sebe, vukući je na svoju erekciju.

"Ne, ljubavi, neću te ubiti, bilo bi šteta ubiti ovaku vatrenu djevojku."prošao je usnama po njenom vratu tjerajući ju da se strese od izgovorenih riječi, ali i zbog hladnoće.

"Natjerao bi ti vrištiš moje ime, ponovno i ponovno, ne bi stajao, vjeruj mi malena, to trenutno ne želiš. Ali ja bi želio, jebao bi te tako snažno da bi ostala bez svjesti."zarežao je Ian napaljeno, a Kiara je snažno progutala nevidljivu knedlu u grlu, osjećaji kako nešto u njoj pulsira.

"Onda želiš li to?"nasmijao se iritantno gledajući Kiaru u oči.

Nije imala snage za odgovarati, jer bi joj vjerojatno glas pucao u samo jednoj riječi, s toga je samo kimnula glavom, lijevo-desno, kao odgovor ne. Iako, više nije bila posve sigurna u to. Nešto u njoj se lomilo, htjelo izbiti na površinu nakon njegovih izgovorenih riječi i njijovog bliskog kontakta tijelima. I ta situacija bila je zbunjujuća. U jednom trenutku Ian bijesni i poželi je ubiti dajući joj da znanja da je samo njegova, a već u slijedećem trenutku ju prebija uz njegovo tijelo govorići joj prljave riječi, koje u njoj zapale nešto.

"Dobro, jer trenutno nisam siguran da bi se i onda mogao suzdržati."crnokosi, seksipilan muškarac se nasmijao toliko iritantno da mu je Kiara željela izbiti sve zube.

Kada ju je pustio od sebe, maknuo je dalje od njegove erkcije, izdahnula poprilično glasno na što je Ian zaigrao obrvama. Malo bolje ga je promatrala i stvarno, morala je priznati da je on jedan od onih hodajućih Bogova seksa, kako ga je njena najbolja prijateljica zvala. U posljednjih tjedana više je bila kod nje nego u posljednjih godina, u svoju kuću jedva da je i kročila, jer kako je ona rekla nije se mogla odvajati od Kiare. Doduše, Kiara je znala da je kod nje i jednim dijelom zbog Iana koji se stvarno činio kao dobar materijal za iskoristiti u bilo kojem pogledu. Njegova sad mokra,crna kosa stajala je priljepljena na njegovom čelu, njegove plave oči, za nijansu mračnije nego obično te njegove crte lica  a da ne spominje plavokosa djevojka njegovu trodnevnu bradu koja ga je činila toliko privlačnim, da ga je Kiara u ovom trenutku htjela zgrabiti. Na njezini sreću na sebi je nosio samo crnu majocu kratkih rukava pa su se jasno ocrtavali njegovi mišići. Bila je zadivljena. No, nije bila jedina koja promatra potajice ovog muškarca, također, kada ona ne bi vidjela promatrao je svaku crtu njenog lica, njenu razvijenu liniju duge noge te plavu kovrčavu kosu zbog koje je toliko ludio, bio je samo zadivljen gledajući njene plave oči te jedan od savršenih osmijeha kojeg je često nosila na svome licu čineći se jakom osobom. Tako potajice ,gledajući jedan prema drugome stigli su kući, mokri do kože, ispunjeni svojim mislim i promatranju između njih koje je bilo više nego očito, te neke velike napetosti u njima nakon Ianovih izgovorenih riječi. Možda, ipak, postoji neka šansa da se sve promjeni na bolje.

~Cuff me~Where stories live. Discover now