Part 10.

122 3 0
                                    

Kiara je ušla u kuću jako iznervirana. Prvi razlog je bio tome što je shvatila što su ona i Ian prije svega nekoliko sati radili, a njezinu ljutnju je još više povećavalo to što tu zgodnu stvar nisu ni dovršili. Zatim, Ian je cijelim putem do puta kuće divljao, prvo iznerviran lošim vozačima te tim što će Kiara dijeliti sobu sa tamo nekim kome Kiara ne pripada. Kiara je vrlo dobro znala da se ne smije igrati s Ianom živcima ali njena zaigranost bi ponekad, gotovo uvijek prelazila granice. 

"Ako te samo pipne.." Ian se nastavio derati na što je Kiara samo spremno preokretala očima što je Iana samo još više živciralo.

„Začepi Ian, znaš da nisam tvoje vlasništvo" Kiara se spremno nasmijala na što ju je Ian grubo pritisnuo uz zid.

Prolazio joj je rukom od tjemena sve do kraja vrata mameći kod Kiare trnce. Gledao ju je s velikom vatrom u očima, bio je bijesan, u njemu je gorila vatra koja je htjela uhvatiti Iana u svoj plamen. U njegov plamen doze seksualnosti.

„O ne, varaš se srce. Ti i jesi moje vlasništvo." Ian se zlobno nasmijao odmjeravajući je zadovoljan prizorom kojim vidim pred sobom.

„Ian.." Zadrhtala je Kiara pokušavajući kontrolirati svoje disanje.

„Da srce?" nasmijao se prolazeći prstima polako po njenom izrazu od dekoltea.

„Molim te.." Uzdahnula je glasno plavuša.

„Sve mi se čini da želiš da nastavimo ono što smo započeli u kabini?" promuklim glasom je Ian šapnuo Kiari na uho što je tjeralo Kiaru da još više postane bespomoćna pod njegovima dodirima.

„O Ian..." Zadrhtala je plavuša lagano savijajući svoje tijelo prema njegovim tako da ih je tek samo par milimetara dijelilo slobodnog prostora između njih.

Bili su toliko zbiti jedan uz drugoga da ništa nisu primjećivali, htjeli su oboje to. Do krajnjih granica. Do one spoznaje zadovoljstva za koje Kiara još nije znala da postoje, a Ian još takve granice nije osjetio još s nijednom do sad.

Imali su tu neku privlačnost koji su oboje osjećali, takvu privlačnost koju rijetko od kojih parova osjete, a oni još ni nisu bili par, nisu zaista imali ništa zajedno. Samo su dijelili jednu mračnu stvar koju nisu nikome otkrivali. Ta mračna stvar ih je u ovom slučaju divno povezala u nekim trenucima. Dok je u nekim trenucima, nasilnim trenucima gdje je Ian bio pravi šupak, Kiara požalila što se ikad pojavila na toj zabavi nakon Lukeove utrke.

I tako u Kiarinoj glavi se stvorio obris Lukea, morala je priznati falio joj je taj dečko. No, prisjećajući se svih nekadašnjih događaja nije bila sigurna da ga želi tako brzo vidjeti. Bio je on vrlo zgodan i seksipilan muškarac, ali nikad ga nije gledala kao dečka koji bi mogao biti njen u bilo kojem smislu. Osim, ako tu oduzmemo prijateljstvo. Godilo joj je njegovo prijateljstvo, bio je dobar prijatelj, ali samo prijatelj. Ništa više.

Dok je tu s druge strane Ian s kojim dijeli puno stvari za koje ne zna nitko, nedovršenog seksa u kabini, koji će sad, čini joj se, dovršiti. On je bio potpuna suprotnost Lukeu. Bio je mračan dečko, vrlo čudne čudi, veoma seksipilnog izgleda.

Kiarine misli utjecale su također na njene radnje, a Ian nije budala, shvatio je da nije prisebna, pitao se koje stvari prolaze kroz njenu glavu, zbog čega odjednom stane sa cijelom radnjom što su je prije započeli.

Ian tihim glasom zazove Kiaru, te njene plave oči iznenade pogledom uhvate njegove oči.

"Da... mislim da bi trebala ići spavati. A mislim da bi ti trebao učiniti isto." Kiara se poraženo od makne od naizgled mračnog muškarca.

"Moramo razriješiti neke stvari, jasno ti da je te ne želim u njegovoj blizini. Došao sam poslom, jedog dana shvatit ćeš, ako ćeš naravno to htjetit..." njegov govor Kiara prekine histeričnim smijehom.

"Jesi li ti jebeno ozbiljan? Ja ću shvatiti tvoje jebene razloge, i to da ću raditi neke jebene stvari za tebe i stobom mimo svoje jebene volje jer sam bila jebeno glupa i jebeno ne zove jebenu policiju ili kažem jebenim roditeljima koji mi mogu pružati jebenu zaštitu." Kiara uz dozu bijes nekolicinu puta ponavlja riječ jebeno na što se Ian zapita koji vrag se događa, no ipak svijestan njezinih riječi probudi se ona želja da Kiara zadobije jedan šamar od njega ali se suzdržava.

"Slušaj me, da se nisi usudila raditi bilo što na ruku, imam toliko informacija koje mogu nauditi tebi i tvojima, te ako se ne skuliraš morat ću dobro razmisliti da li će to sve biti uništeno."Ian iritantno oblizne donju usnu gledajući je sigurnim pogledam koji ledi krv.

"Mrzim te, samo da znaš to!" Kiara za vrišti i krene prema kuhinji.

"Gledaj malena, prestane mi izazivate svojim postupcima i možemo biti u dobrim odnosima." Ian govori smirenim tonom hodajući za Kiarom u kuhinju.

Kiara uzimajući sok od naranče, zapanjeno usmjeri pogled ka Ianu te se opali smijati.

"Ma da, postat ćemo bffffff koji imaju obaveze jedan kod drugog." Plavuša sarkastično prozbori kroz smijeh na što Ian zabavljeno pogleda u nju uz iskriviljeni osmijeh.

"Ako tako želiš nazvati naš odnos. Ali kakve obaveze?" Ian sjedne preko puta Kiare na barsku stolicu.

"Pa ti da jebeš svoju bff, mene, a ja ću se smiješkati i biti poslušna i pokorna tebi da se ne zbilo neko sranje, time izbjeći posljedice." Kiara nezadovoljno ispuhne.

"Moji zadatak je primamljiv za oboje strane, priznaj.", Ian ustane namigujući joj, "Usput vrlo zanimljivo objašnjenje našeg odnosa.".

"Ti to mene zajebavas?" Podiže svoje svijetlo smeđe obrve.

"Krivo. Bolje rečeno jebavam
" Crnokosi muškarac se zadovoljno nasmije na što se Kiara zgrozi, jer nije da su to prije nekoliko trenutaka skoro uradili te prije nekoliko sati ostavili nedovršeno.

"Ughh.. koji si ti seronja." Kiara se diže s barske stolice te stavlja svoju času u sudoper na pranje.

Ian promatra svaku njenu radnju, ne ispuštajući iz obzira i najmanji detalj. Dok Kiara osjeća svaki njegov pogled na sebi, koji je poprilično temeljit i prži svaku stanicu kože na njoj. Nešto drugo postoji tu između njih, seksualna privlačnost, što zna biti temljni dio veze.

"Hoćeš li više prestati tako buljiti u mene?" Preokreće nezadovoljno očima, na što joj on uputu jedan pogled, smeta ti?, i tako gleda nekoliko trenutaka prema njoj a ona ušuti.

"Znaš, volio bi da su nas druge okolnosti srele, prokleto bi voljela biti moja dok bi ležala ispod mene." Nešto tišim hrapavim glasom daje Kiari do znanja na što misli, što se njoj zapravo i svidjelo.

No, prevlada strah, razočaranje, seksualne tenzije od kada su jedan drugog očima susreli, boli, smijeh, nedovršeni seks, sve to stvara pomiješane osjećaje. Zasigurno, sve to zajedno tjera Kiaru u mislim u bijeg te to vrlo brzo provodi u dijelo, uz jedno kratko laku noć, potrči dalje od Iana u svoju sobu, trčeći zajedno s tim od problema i surove realnosti.

Ian se nasmije na njenu reakciju, osjećajući slične osjećaje, no ostajući priseban.
U misli mu naglo upadne pepeljuga i njen bijeg, podječajući ga ta bajka na Kiarine bijegove, doduše njeni nisu toliko blagi, što ga zapravo vrlo brzo sve zajedno zabavi, smišljajući dalje kako će ti teći stvari.

~Cuff me~Место, где живут истории. Откройте их для себя