Sljedećih narednih dana Kiara je pokušavala izbjeći Iana u svakom mogućem trenutku. Poneki doasadni dosadašnji razgovori s njenim roditeljima u ovim trenucima činili su se dobrim načinima za izbjegavanje crnokosog predivnog muškarca. Zašto je činila to? Tješila je sebe da je to zbog straha da joj ne učini ponovno nešto, no duboko u sebi znala je da je to bila samo laž kako bi sakrila istinu o onome što je osjetila one večeri s Ianom. I sada, sjedeći sa svojim roditeljima u raskošnom dnevnom boravku, slušajući neku dosadnu priču iz ureda svima silama se trudila gledati krajičkom oka u Iana, misleći da to radi neprimjetno. No, Iana je cijelo vrijeme gledao u Kiaru ne znajući što da misli, koje sumnje i osjećaje je probudila u njemu, a najviše od svega brinulo ga je to da li je to stvarno ili je dobio takav osjećaj samo zbog nedavnih događaja koji su se zbili između njih. Promatrao ju je vrlo požaljivo, kao da je htio uhvatiti, upamtiti svaki djelić nje. Ne želeći sebi priznati voljela je taj osjećaj koji trenutno osjeća zbog njega, no zbunjena zbog cijeloukopne situacije koja se dogadila ostala ja poprilično zbunjena ne znajući koju kartu da za igra s njim. Treba li se bojati? Prepusiti, osvetiti ili pak priznati sve policiji te roditeljima? Misli su je bile pobrkane, nešto je potaknulo u njoj da razmišlja što će učiniti. Treba li se predati strahu ili strasti? Da li mora učiniti nešto da bi izbjegla ostati povrijeđena? No ipak, i da izabere jedan ili drugi put, ostat će piskički ili fizički povrijeđena.
"Draga slušaš li me?" Majka je zazvala Kiaru na što se naglo trznula te pogledala prema njoj zajedno s Ianom.
"Da." Nasmijala se lažno trepčuči nekoliko puta umiljato.
"Onda se slažeš s tim?" Osmjehnula se.
Kiara je pogleda u stranu ne znajući što da kaže. Shvatila je da se uvalila, blago reći, u veliko sranje.
"Draga?" Zazvala ju je majka jos jednom.
"Da, naravno." Osmjehnula se nervozno Kiara.
Majka je veselo zapljeskala rukama, uzivikujuci kroz krik odlično.
"Eto ljubavi, rekao sam ti da će se Kiara složiti. Ionako joj je Evan bio najbolji prijatelj u mlađim danima, neće joj biti teško dijeliti sobu u hotelu." Osmijehnuo se Kiarin tata na što je Kiara uspaničeno pogledala prema Ianu.
Bilo je teško za reći, pri tome ne lagajući da je bio ljut. Dovraga, nije bio ljut, bijes je gorio iz njega dok je snažno stiskao šake blagim koracima koračajući prema njima spreman nekog prebiti na mrtvo ime. Kiara naglo ustajući nerovzno se nasmije te uskline potvrdan odgovor, nakon čega brzo povuče Iana sa sobom uz izgovor da ide u šoping te da joj treba netko tko će joj nositi vrečice. Brzo grabi torbicu sa ormarica u hodniku te zajedno s Ianom još brže sjurne van iz kuće, cijelo to vrijeme vukući Iana sa sobom niz ulicu koji je kipio od bijesa.
"Kuda me vodiš, koji kurac?! Pusti me glupačo! Ubit ću tog Evana! Tko je taj klaun da dijeli sobu s tobom koji kurac?! Takne li te, to će mu biti zadnje!! sravnat ću ga sa zemljom i tebe i njega!"Ian se derao iz petnih žila na što je Kiara zastala na kratko, shvačajući da su u praznoj ulici.
Njegove oči bile su ispunjene mržnjom, lice mu je bilo izbočeno od bijesa, izgledao je doista kao da će nekoga ubiti. Probojavala se da li da kaže što.
"Slušaj me ti kretenu glupi." Zaderala se Kiara što je Iana još više razbijesnilo zbog čega ju je snažno uhvati za čeljust.
Zbog velike boli što se širila njezinim licem pokušavala je suzdržati suze te se nekako izbaviti iz njegovog stiska no nije joj uspijevalo. Kada više nije osjećala lice, što je bilo jako brzo, svega 5 sekundi nakon što ju je zgrabio, podigla je nogu te ga snažno s koljenom spucala u jaja. Nakon toga je stisak popustio a Ian je pao dolje na beton držeći se za bolno mjesto.
"Jesi li ti normalna?! Koji kurac glupačo?!" Zaderao se Ian.
Kiara se nasmijala te prošla jagodicama prstiju lagano niz svoju čeljust, no shvačajući da sebi čini još veću bol maknula je prste nakon čega se spustila dolje do Iana, snažno ga prstima grabeći za jaja.
"Slušaj me sad dobro, nafurani. Još jednom me takni, tako ću ti razbiti ta tvoja jaja, da ćeš moliti doktore da postaneš žensko. Jesi li me razumio imbecilu?!" Kiara je bijesno ali glasno pričala te ispitivala Iana zabiljajući mu dodatno nokte u jaja na što je Iana pao dolje s koljena na beton savijajući se, moleći Kiaru da ga pusti koja se naslađivala gledajući ga kako se presavija od bolova.
No, ipak ga je pustila puštajući ga nakratko da se oporavi.
"Nakon što dođeš do zraka, nosit ćeš mi vrećice, moram kupiti neko seksi donje rublje za put, ipak će Evan biti u sobi sa mnom." Kiara se nasmijala provocirajući na što se Ian razbijesnio da jedva podigao.
Ian je gledao bijesno prema Kiari te stiskao šake.
"Ne igraj se vatrom, ubit ću vas oboje."Ian je zarežao, no nije mu uspijevalo baš zbog bolova koje je osjećao.
"Ajooj, mali Ian, ne brini kupit ću nešto i za tebe."Kiara se zavodljivo nasmijala prolazeći mu jagodicama prstiju po prsima tjerajući da dublje uzdiše.
Izgleda da se igra sada okreće. Kiara se zadovoljno nasmijala, krečući se elegantnim i zavodljivim pokretima mašući pri tome svojim bokovima, sve to popraćeno uz zvuk njenih visokih potpetica. Ian je brzo odmjeri želeći je odma sada pribiti uz neko stablo, uzeti je samo da bude njegova, da svi znaju da je njegova. Progutao je teško slinu, lizući svoju donju usnicu kad se Kiara zavodljivo nasmijala, okrečući se malo prema njemu.
"No ideš li? Neće se rublje samo probati. Ajmo, tik-tak."zasmijala se plavušica pokazujući svoje bijele zube.
Ian je krenuo za njom promljujući da je ona jebena čudakinja.
"Čula sam te!" Kiara se zaderala nakon čega se Ianu izvio veliki osmijeh na licu hvatajući korak s njom.
Čudna su ovo bića, malo bi se tukli, malo smijali, malo ljubili, a malo imali seks, zaista neobična bića.
Neobičan seksipilan muškarac.
Još neoubičajena plava cura.
Možda je to neobično, prava riječ za opisat ovaj neobičan odnos.
ESTÁS LEYENDO
~Cuff me~
Ficción GeneralJoš jedna priča koja na sav glas vrišti za Vašim čitanjem. GLAVNI LIKOVI : Ian Somerhalder as himself. Peyton List as Kiara Evans. × UPOZORENJE, PRIČA SADRŽI VULGARNOST, NASILJE I PUNO SEKSUALNOG SADRŽAJA! × × Čitate na vlastitu odgovornost! × Enjoy!