Tahle část je odlišná od ostatních. Je totiž delší. :D Přeji příjemné čtení a pevné nervy :D
Luna:
„Rada je zde. Jsi připravená?" řekla jsem. Lexa kývla hlavou. Když přišla do místnosti, všichni včetně Clarke se na ní upřeně dívali. Lexa se usmála na Clarke, ale ona ji úsměv neoplatila. Lexa se trošku zděsila. „Lekso kom Trikru. Přišla jsi za námi i když ti tímto činem hrozí smrt. Proč?" řekla Luna.
„Hedo, přišla jsem, protože ti potřebuji sdělit plán na zastavení Azgedy." řekla Lexa. Rada si začala šeptat. „Ticho!" zařvala Luna. Všichni zmlkli. „Jaký plán to je?" řekla. „Přidáme do delegace Skaikru jako 13. klan. Tím zastavíme boje mezi Polis, Skaikru a Azgeou. Když proti nám půjde Azgeda, tak jim to můžeme oplatit." „Rado? Jaký na to máte názor? Trikru? Azgedo? Boat People? Desert clan? Lake People? Delphi clan? Glowing Forest? Plains Riders? Blue Cliff clan? Shallow Valley? Rock Line? Broadleaf? Souhlasíte?". Hromadně řekli: „Ano.". Lexa se usmála. „Já to také schvaluji. Lekso kom Trikru tímto činem jsi sproštěna vyhnanství, můžeš se nastěhovat zpátky do Polis.". „Děkuji Hedo." „Dnes večer započne obřad. Děkuji, můžete odejít". Už tam nikdo, kromě Lexy, Clark a Luny nebyl. Luna objala Lexu a ta řekla: „Moc děkuji, nevěřím tomu, že to vyšlo." Smála se.
Clarke:
Aby to nebylo zvláštní usmála jsem se taky. Lexa mě chtěla obejmout, ale musela jsem to zarazit. Nemohla jsem porušit dohodu. Rychle jsem vyšla za Lunou a zeptala se „Mám šanci dostat ten lék?". Viděla jsem ublížený pohled Lexy. Moje oči začaly slzet. Aby to Lexa neviděla, musela jsem být otočená na Lunu. Viděla jak je to pro mě těžké a klidně se usmála. V hlavě mi lítalo jedno slovo „MRCHO!". „Clarke kom Skaikru tímto činem jsi si vysloužila lék. Hned po obřadu ho dostaneš." Řekla Luna. „Děkuji, Hedo." řekla jsem. Otočila jsem se a šla se připravit na obřad. Lexa za mnou přišla s šaty až ke kotníkům. Už nás neviděla Luna, takže jsem se mohla usmát. I tak jsem věděla, že si musím držet odstup. „Obleč si je." Řekla mi a usmála se. Chvilku tam jenom tak stála a prohlížela si mě.
„To tu budeš stát a sledovat mě, jak se převlékám?" zvedla jsem obočí a zadívala jsem se jí do očí. Prohlédla si mě a provokativně řekla: „Vůbec by mi to nevadilo.".
Otevřela jsem pusu a vykulila oči. Cítila jsem v břiše motýlky.
ČTEŠ
I can't forget. /CLEXA-BELLARKE/
FanfictionSmyšlený příběh inspirovaný seriálem The 100. Azgeda otrávila matku Clarke a ta se vydá hledat lék. Potká se s Lexou a už nikdy na ni nezapomene. Vyprávěno z pohledu Clarke, Lexy a dalších. Pro všechny Clexa a Bellarke shipers.