KIRA POV.
Era ora 7:00.Era timpul sa merg la scoala.Am facut un dus scurt si m-am imbracat.Am ales sa port niste blugi negri cu talie inalta,taiati in genunchi,un maieu alb si niste tenisi de aceeasi culoare.Am coborat jos si am dat sa ies pe usa cand mama m-a oprit:
-Nu saluti?
-Da,da...Ciau!
L-am sunat pe iubitul meu sa vad daca vine azi la scoala.
"Hei!Vii azi la scoala?"
"Nu printesa,am niste treburi de rezolvat in oras"
"Ce treburi?😑
"Acum imi ceri si explicatii?Vorbim mai incolo.Te iubesc!💋
"Si eu...😔"
Am ajuns la liceu si acolo m-am intalnit cu prietena mea pe care o chema Lisa.
-Ce faci,sis?
-Da uite bine.Tu?
-Ok.Da unde e Ryan?
-A zis ca nu vine azi la scoala ca are niste treburi de rezolvat.In ultima vreme nu prea ne mai intelegem.Aseara l-am sunat de vreo sase ori si nu mi-a raspuns.
-Ei,lasa.Nu iti fa griji.Hai sa mergem la ore.
Am intrat in clasa si am asteptat sa vina profesoara.Usa s-a deschis si pe ea a intrat profesorul de franceza.Am oftat fiindca nu aveaam chef de ăsta.El intreba nu stiu ce prostii si eu ma uitam pe geam cu gandul la EL...
RYAN POV.
Am mintit-o!De ce am facut asta?Offf...Fosta mea prietena,Adele ma suna.
"Hey!Esti gata?"
"Da."
Am luat un taxi si m-am pornit spre ea.Cand am ajuns m-a intampinat cu un zambet caduros.
-Salut,bine ai venit.Ce vrei sa facem?
-Hai sa ne uitam la un film.
Ea s-a cuibarit in bratele mele.Eu ma gandeam:"Ce fac aici cu fufa asta?Ce a naiba a fost in capul meu sa ma inpac cu ea?Nu pot sa cred ca am inselat-o pe Kria!"Acum am ajuns sa iubesc doua femei.Ce?Ce tot spun aici?Eu o iubesc doar pe Kira!Era ora 16:00.M-am ridicat nervos de pe canapeaua din sufragerie si am trantit usa de la intrare cu putere.Am pornit inspre casa lui Kira.Am batut la usa si ea a deschis sarandu-mi in brate si dandu-mi un sarut scurt pe buze.
-Iubito,trebuie sa-ti spun ceva.
-Spune-mi!
-Eu te insel cu fosta mea iubita si am avut o noapte impreuna...Imi pare rau!
-Ceeee?Nu pot sa cred!Ce fel de persoana esti?
KIRA POV.
I-am tras o palma peste fata si i-am inchis usa in nas.Ma uitam pe geam cum pleaca.Eram singura acasa.M-am lasat in jos pe peretele rece si am inceput sa plang in hohote.Telefonul a inceput sa vibreze.Ma suna Lisa.Am incercat sa raspund fara sa plang.Ea a observat ca s-a intamplat ceva.
"Hey!Ce e cu tine,sis?"
"Nu trebuia sa am incredere in idiotul ala."
"Ce ti-a facut ca acuma ma duc si imi bag unghiile in gatul lui si il arunc pe fereastra!"
"M-a inselat cu fosta lui iubita.A venit la mine si mi-a spus fara pic de rusina ca a avut o noapte cu ea!"😭😭😭
"OF!Cand o sa-l prind am sa...am sa...Aaaaaa!!Il omor pe nenorocitu ala!"
"Mersi,dar prefer sa nu mai aud in viata mea de el!Mai vorbim ca ma duc sa ma culc putin ca sunt obosita."
"OK!Sa nu mai plangi dupa el ca e un handicapat!Pa!"
"PA!"
Am urcat sus si m-am dus direct in baie.Am facut un mic dus dupa care m-am pus in pat.Ma gandeam la el.Nu mai puteam sa mi-l scot din minte.Nu imi era in minte!Era stapan pe inima mea.Lacrimile in curgeau din nou pe fața.Simteam ca nu mai am inima.Nu ma mai puteam opri din plans.M-am ridicat din pat.M-am dus in bucatarie unde aveam intr-un sertar o lama.Am luat-o si am inceput sa ma tai pe toata mana.Dintr-o data m-a apucat o durere ingrozitoare.Mai rea ca cea pe care o aveam cand imi faceam alte taieturi.Ma uitam la mana mea si imi curgea sange.Am apucat sa sun la salvare.Iar apoi ma prabuseam pe podea.Vedeam numai negru.Am auxit sirena salvarii si am fost pusa pe o targa.Au trecut vreo 4 zile.Eu nu ma trezeam inca.Mama si tata,impreuna cu Lisa asteptau si se uitau pe gemuletul mic.
RYAN POV.
Stateam in sufragerie si ma uitam la un fil cand am vazut ca ma suna Lisa,prietena Kirei.Am raspuns.
"BAI NENOROCITULE!HANDICAPATU DRACULUI,TRECI LA SPITAL!
"Nu mai urla.Ce s-a intamplat si de ce ma injuri asa?"
"Din cauza ta Kira e in coma!Si-a taiat vena!A suferit din cauza ta dar acum si tu o sa ajungi pe patul de spital,boule!"
"CEEEEE?NU SE POATE!"
Am luat un taxi si am ners la spital.Pe drum imi repetam in gand ca ma omor.Am ajuns.Am dat buzna pe holul spitalui si am vazut-o pe Lisa stand pe un scaun.Am fugit dar ea s-a pus in fata mea si a inceput sa imi deie palme.Am lasat-o sa ma loveasca deoarece meritam acele palme.Dupa ca a incetat m-am dus la gemuletul mic si ma uitam la ea.O asistenta simpatica a venit si ne-a spus ca putem intra la ea dar doar cate unul.Am intrat eu.M-am asezat pe un scaunel de langa patul pe care statea ea.Era conectata la o gramada de aparate.I-am luat usor mana si am spus:
"Imi pare rau...Sunt un dobitoc si un handicapat.Nu stiu ce mi-a trecut prin cap cand am facut toate acele lucruri pe care nu mai vreau sa mi le amintesc niciodata.Daca tu o sa pleci eu am sa ma sinucid.Nu voi trai impacat pana cand nu ma vei ierta.TE IUBESC,Kira!"
Am sarutat-o pe buze.Atunci spre mirarea mea mi-a raspuns la sarut.M-am indepartat usor de ea si ea a deschis ochii si a inceput sa planga din nou.Am luat-o in brate si am pupat-o pe frunte protectiv.
"TE IUBESC!"-Kira
"Si eu!😙"-Ryan
Sper ca v-a placut mult!O sa fac cred ca maine alt capitol in care o sa se intample lucruri mai frumoase.Va pup!😍😘
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Teen FictionKira Smith e Demonul curselor ilegale si bad girl.Il intalneste pe Adam Blake la pista,el fiind ca un rege al curselor.Oare in final...Cineva ii va desparti?Se iubesc cu adevarat?