KIRA POV.
Nu am dormit toata noaptea.Adam dormea bustean cu mainile inconjurate pe talia mea.Este atat de bine...Recunosc ca am avut o perioada in care nu a mers totul atat de perfect intre noi cum am fi vrut.Din fericire,acum totul este foarte bine intre noi.Ma indragostesc de el tot mai mult pe zi ce trece.E barbatul viselor mele.Acum avem niste prieteni de salvat.Mi-e atat de dor de ei.De-abia daca ii mai stiu chipul fratelui meu drag...Il iubesc.E singurul care a ramas din familia mea.Cand tata cu mama au murit a ramas un gol mare in sufletul meu.Cand ma gandesc cat de proasta am putut fi ca am fost cu acel Ryan.Mi-am indepartat familia fiindca eu chiar il iubeam.Nu vedeam atunci cat de mincinos era.Eram naiva.Acum sunt cu totul alta persoana.Am un barbat perfect langa mine,prietenii perfecti si fratele perfect.Dupa ce ii scot din iadul ala ne vom muta si voi lasa mafia,un timp pe mana lui Andy.Voi conduce Mafia,dupa ce ne mutam de departe.Ma ridic usor fara sa-l trezesc pe Adam.Are nevoie de odihna.Ma duc in bucatarie sa pregatesc micul dejun.
Fac o omleta cu bacon si suc de portocale.Pana aranjez masa se trezeste si Adam.Ii sar in brat si ne scufundam intr-un sarut plin de dor si de pasiune.
Adam-Mmm!Miroase foarte bine.Ma bucur sa vad ca viitoarea doamna Black face asa buna mancare.
Chicotesc la auzul apelativului folosit de el."Viitoarea doamna Black"!Ce bine suna!
Eu-Adam,merg la sediu sa fac planul.Trebuie sa-i gasesc pana nu e prea tarziu.Tu trebuie sa stai aici sa te odihnesti.
Adam-Nu!In niciun caz nu te las singura in treaba asta!M-ma refacut!Sunt ca nou.
Scot un oftat pe gura,iar Adam se uita intrebator la mine.
Eu-Esti atat de neintelegator!
Adam-Stiu.zice si zambeste ca un copilas.Dupa ce terminam de mancat ne ducem sa ne imbracam.Eu imi aleg un top alb,o pereche de blugi albastrii si tenesi albi.
Urcam in masina si conduc pana la sediu.A vrut s aconduca Adam dar nu l-am lasat.
Cand ajungem cu masina la poarta paznicii ma saluta cu o inclinare din cap.
Las masina pe mana unui dintre paznici ca sa mi-o duca in garaj.Toti ma saluta si se bucura ca am venit.
Intru in biroul meu si iau o plansa mare si un creion.Ma duc in biroul lui Andy si il gasesc cu o blonda peste el.
Eu-Andy!strig si sar amandoi ca arsi.
Andy,scuze ca iti intrerup distractia dar avem de vorbit.Zi-le tuturor sa mearga in sala de sedinte.Acesta executa imediat ce am spus si o trimite pe blonda din plastic afara din birou.Merg si eu cu Adam in sala de sedinte unde deja s-au adunat toti.
Eu-V-am chemat pe toti aici fiindca trebuie sa facem un plan sa-i salvam pe prietenii mei si pe fratele meu din mainile mafiei italiene.Peter,ce ai aflat?
Peter-Am reusit sa sparg cateva parole si am aflat unde sunt tinuti.Sunt tinuti intr-o fabrica veche,la subsol.Are 4 intrari.Un in fata,una in spate si 2 laterale.Fiecare intrare este pazita de cate 3 paznici.
Eu-Peter,nu crezi ca mai inati ar fi trebuit sa-mi spui UNDE SE AFLA ACEASTA FABRICA?!strig enervata ca a uitat de acest detaliu important.
Peter-Ma scuzati,doamna.se scuza el si eu aprop in loc de accept.
Fabrica se afla intr-un cartier "fantoma" in apropierea padurei cu Lacul Moods.
Adam a notat tot si a desenat fabriaca cu intrarile.
Eu-Bun.Acum am nevoie de cineva care va trebui sa-si schimbe identitatea,sa se inegreze in mafie si s ase apropie de capul mafiei.Acum vreau sa stiu,Peter,daca capul mafiei are vreo sotie sau macar iubita.
Peter-Da,are o sotie de 34 de ani,o cheama Leonora,locuieste cu Amadeo,capul mafiei si sunt casatoriti de 4 ani.imi spune el,citind din mai multe foi.
Eu-Multumesc.Deci cine se ofera?
"Eu!" aud si imi indrept capul spre usa de unde apare Dobrev,unul dintre cei mai buni spioni din mafie.
Eu-Ai intarziat,Dobrev!
Dobrev-Imi pare rau,dar a trebui sa o vizitez pe mama la spital.E foarte bolnava.spune el lasandu-si capul in jos.
Eu-Imi pare rau.Te sacrifici sa mergi in aceasta misiune?il intreb fiind nesigura daca isi doreste.Adevarul e ca e periculos si nu as vrea sa mai pierdem pe cineva din mafie.
Dobrev-Imi asum.Vreau sa-i salvam pe prietenii si fratele tau.Am trecut si eu o data prin asta.Doar ca eu nu i-ma mai vazut.
Eu-Chiar?As fi tare bucuroasa sa vi in biroul meu si sa aflu povestea.
Dobrev-Ok,am sa vin.
Eu-Von discuta mai departe mai-
Nu apuc sa termin ca imi suna telefonul.Vad ca ma suna Aby.
Eu-Ma scuzati putin.spun iesind din incapere si raspunzand la telefon.
C.T.
Eu-Da,Aby?
Aby-Unde mama dracu' esti,Kira Smith?Iti dai seama cate griji ne-am facut pentru tine,idioato?Unde esti acum?
Eu-Sunt la sediu.Am venit cu Adam sa facem planul cu mafia ca sa pot sa-i salvez pe prietenii si fratele meu.
Abu-Aaaaaa!Nu pot sa cred!De ce nu mi-ai spus ca a venit Adam?Ati facut azi-noapte prostioare?striga prietena mea in telefon si simt ca surzesc.
Eu-In primul rand,nu mai striga!Am vrut sa va spun dupa ce va intorceati din club.V-am sunat dar cred ca erati blana si nu ma mai insistat.Nu am vrut sa va strig distractia.
Aby-Of,prostuto.Sa vezi cate explicatii trebuie sa dai cand ajungi acasa.Francisco si Andres au zis ca trabuia s ate pazeasca si s anu te lase singura ca ei sunt baietii si bla bla bla.
Eu-Ok,Aby.Vorbim cand ajung acasa.Trebuie sa termin sedinta si mai am de discutat cu cineva din mafie
Aby-Ok,paaa.
Eu-Pa.
C.T.Î.
Intru inapoi in sala de sedinte si le zic tuturor ca pot pleca.Ei isi iau la revedere pe rand si le reamintesc ca ne intalnim maine de la ora 16.
Eu-Ufff,am terminat!
Adam-Mai trebuie sa vorbesti cu ala?
zice si pufneste dispretuitor.
Eu-Adam,esti gelos?zis si chicotesc,iar el face fata de catelus.
Adam-Tipu nu imi inspira incredere.
Eu-Daca vrei vino cu mine in birou.
Adam-Vin doar ca sa ma asigur ca nu iti face ceva si ca nu te pipaie.
rad in urma lui de gelozia sa prosteasca.Ajungem in birou si el se pune pe scaun si ma pune in poala lui.
Eu-Adam,nu trebuie sa faci asta ca sa stie lumea ca tu esti barbatul vietii mele.
Adam-Iubito,trebuie sa le arat masculilor ca tu esti femeia vietii mele.
Nu mai avem timp de discutii caci s eaude un ciocanit in usa.Raspund cu un "Intra" si in fata mea apare Dobrev.
Eu-Buna,Dobrev.Sper ca nu te deranjeaza ca a venit si Adam.
Dobrev-Nu,stai linistita.
Eu-Ocupa loc,te rog.zic politicos si el se pune pe fotoliul din fata biroului.
Incepe!ii zic si sufla ca si cum si-ar fi tinut pana atunci reapiratia.
Dobrev-Pai aveam 15 ani si eram la liceu.Eram un elev normal.Nu eram poupular si nici tocilar.Aveam niste prieteni la care am renuntat fiindca am aflat ca doar si-au batut joc de mine.Erau cei populari.Era o fata in liceu pe care o placeam foarte mult si nu doream doar sa o tavalesc prin pat si sa o arunc.Dar pe ea a pus ochii si bad-boyul scolii care mi-a fost prieten.Ea nu era atrasa de el in niciun fel.Mi-a spus mie fiindca eram apropiati.Avea si ea grupul ei de prieteni.Un grup cu 2 baieti inca o fata inafara de ea.Ea avea 16 ani la fel ca mine.O chema Abygail.Era roscata cu ochi verzi si avea un frate geaman pe nume Francisco care facea parte din grup.Cea mai buna prietena a ei era o fata de 15 ani pe nume Maria.Era blondca cu ochi albastrii si era indragostita de mine.Baiatul celalalt din grup,Andres era cel mai bun prieten al lui Francisco.Dupa 2 luni Aby mi-a spus ca ma place,iar Maria stia asta dar nu s-a suparat pe ea.I-am spus lui Aby ca si eu o plac si peste 3 saptamani am devenit un cuplu.Maria a acceptat asta fara nici o suparare,la fel si Fancisco si Andres.Am devenit toti prieteni si asa am ramas.Eram ca o familie.Doar ca la varsta de 17 ani ne-am certat rau toti.Am mers intr-un club si acolo am cerut o bautura.Cand am baut din ea m-a cuprins o stare de euforie.Curva liceului a venit la mine si...m-am culcat cu ea.Cineva ne-a facut niste poze si i le-a aratat prietenilor mei.Nu stiu cum se intamplase asta.Ei au plecat din viata.Chiar dupa ce au plecat ei am santajat barmanul si mi-a spus ca domnisoara care mi-a dat paharul a turnat un plic alb in el.Cand am descoperit asta am incercat sa-i sun dar nu au raspuns.Am apelat la orice sa-i gasesc dar fara urma si intr-un final am renuntat.
Am ramas stupefiata de ceea ce am auzit.Noii mei prieteni sunt vechii lui prieteni!Trebuie sa repar asta.Neaparat!L-am lasat sa plece si am inceput sa-i povestesc lui Adam despre noii mei prieteni.El si-a dat seama si a ramas uimit.
Eu-Ada,trebuie sa facem ceva.Maine,dupa sedinta il voi chema pe Dobrev la noi si atunci se vor intalni.Sper ca se vor recunoaste si ca se vor impaca.
Adam-Asa sper si eu.Acum hai acasa,iubito!spune si ma pupa pe varful nasului.Eu zambesc tamp si il sarut pe buzele alea de care mi-a fost dor si dupa care tanjesc in fiecare minut.Cand am ajuns acasa am facut prezentarile si am mai stat de vorba ca sa se cunoasca mai bine.Le-am spus cum ne-am cunoascut si cum am inceput sa ne iubim.
Maria-Vai!Ce as fi vrut sa treiesc si eu o poveste ca a voastra.Dar povestea voastra continua,nu?
Eu si Adam-Normal!zic eu si Adam la unison si incepem sa radem.
Francisco-Mie mi s-a facut somn.Cred ca ma duc sa ma culc.spun el si casca.
Andres-Mie mi-e foame!se plange ca un copil.
Aby-Fomistule!De-abia ai mancat.
Dupa ce mai povestim si ii anunt ca maine va veni la cine un alt prieten din mafie ne ducem la culcare.Fac un dus scurt si ma pun in pat alaturi de Adam.Ma strnga la pieptul sau si isi baga fata in parul meu.
Adam-Te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta,Kira.Daca nu erai tu probabil ca acum deveneam o curva,varianta masculina.Ii multumesc Domnului ca ne-am intalnit!zice si ma saruta pe buze.
Eu-Si eu te iubesc,Adam.Nu stiu ce m-as fi facut fara tine.M-ai facut sa iubesc cu adevarat si sa ma simt iubita.Sa nu mai pleci de langa mine,Adam.Sa nu ma lasi.
Adam-Iubito,ce vorbe sunt astea?!Nu te-as las pana mor.Nici macar in Ceruri nu te las!Ne mai sarutam si ne mai spunem cuvinte dulci.Ma cuibaresc mai bine la pieptul sau si adorm cu gandul la prietenii mei si la iubirea lui.Il iubesc...
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Teen FictionKira Smith e Demonul curselor ilegale si bad girl.Il intalneste pe Adam Blake la pista,el fiind ca un rege al curselor.Oare in final...Cineva ii va desparti?Se iubesc cu adevarat?