*dimineata*
Astia inca dorm?!Hăăăă.....las' ca stiu eu cum sa ii trezesc.Hihi!M-am dus jos in bucatarie de unde am luat doua pahare si le-am umplut cu apa.Am urcat scarile pana in dormitoarele celorlalti.Prima data am dat buzna in camera lui Laila si a lui Aiden.Mda,ei acum sunt un cuplu si dorm impreuna.Am deschis usa si ei dormeau imbratisati.Eh,pacat.M-am dus langa patul lor si am turnat repede juma de pahar cu apa si apoi am fugit.Le-am facut si la ceilalti acelasi tratament.😂😂Ma fugareau si urlam cu totii.Chiar cand sa intru in camera mea Adam m-a prins de mana si m-a trantit in pat.Ma gadila!
Eu-A-adam!S-st-ai!spuneam in timp ce radeam si la fel si ceilalti.Dupa ce ne-am linistit telefonul mi-a sunat si pe ecran aparea Numar Necunoscut.
C.T.
"Ma bucur ca ai raspuns,draga!Acum sa ne intelegem!Tu imi dai niste droguri si eu iti dau bani.Simplu!"
"Cine esti?Si ce vrei de la mine?"i-am raspuns barbatului de la telefon cu teama dar nu am lasat sa se vada asta.
Ceilalti se uitau uimiti si cu frica.
"Uite,papusa cum sta treaba!Stiu ca tu esti noua sefa a mafiei voastre Smithing.Eu sunt seful mafiei Drugers.Asa ca facem cum ti-am zis sau toti veti avea de suferit!"Adam imi lua telefonul din mana.
"Sa o lasi in pace pe iubita mea,jigosdie!Daca te atingi de un firisisor de-al ei jur ca te bag la 3 metri sub pamant!Pa!"a spus Adam nervos inchizand telefonul si aruncandu-l pe pat.Adam a venit spre mine si m-a strans la pieptul lui.Eu eram atat de coplesita de situatie incat mi-am pus capul la pieptul lui bine lucrat.Restul au iesit afara din camera cand ne-au vazut si nu inteleg de ce?!Adica pana la urma nu suntem un cuplu sau asa ceva!
Eu-De cand sunt eu iubita ta,domnisorucule?
Adam-De cand ai aparut in viata mea!De atunci stiam ca nu voi iubi pe nimeni asa cum te iubesc pe tine!Acum hai si dormi.
Eu-Dar nici macar nu stii daca eu vreau sa fiu iubita ta!
Adam-Pai atunci...Vrei sa fi iubitica mea cu care sa ma trezesc dimineata starngand-o si sarutand-o in fiecare dimineata?
Eu-Wow!Nu ma asteptam sa zici asta!Credeam ca va fi ceva de genul "Nu vrei sa fi impreuna cu mine,iar apoi eu sa te duc in dormitor si in urmatoarea zi sa te las cu ochii in soare?"spun eu si chicotesc,el uitandu-se mirat la mine.
Adam-Chiar crezi ca sunt atat de prost incat sa te tratez ca pe celelalte si sa pierd un inger ca tine?!Si de ce ti-e frica sa te indragostesti?
Eu-De ce mi-e frica sa ma indragostesc?!Toti sunteti la fel!i-am aruncat cuvintele in fata cu lacrimi in ochi.
Adam-Kira...asteapta...Eu nu l-am mai ascultat nici macar o clipa.Acum imi amintesc ce convorbire avea el cu o frumoasa Lucy.Blah!Nume de caine!
Flash back
"Alo!Iubitule cand vi la mine?"
"Papusa,nu pot veni acum!Ne vedem maine seara!"
"Oh vai!Abia astept!"
"Pa,ne mai auzim,printesa mea!"
End flash back
Asta l-am auzit vorbind.Desi au trecut cam patru zile de atunci eu tot la conversatia aia ma gandesc.Recunosc,il iubesc.Dar nu pot trai nici in minciuna alaturi de el.Pai viata nu poate fi mereu roz...El nu stie ca eu l-am auzit vorbind cu fufa aia.Nu am vrut sa-i zic.In fine...Cobor la subsol unde incep sa ma antrenez.Am uitat sa va spun!Am descoperit la subsol ieri o sala mare unde te poti antrena.Sunt niste sacuri de box si aparate de alergat,un loc unde te poti antrena facand lupte corp la corp.Am intrat si am stat acolo aproape doua ore.Cred ca ceilalti era disperati deja.Eram obosita si m-am asezat jos stand cu spatele de un perete.Cand am atins peretele s-a auzit un zgomot ciudat.Am mers in spate vreo 4 pasi.O bucata din perete se trase si lasand la iveala o usa maro.Ce ciudat?!In spatele acelei usi poate sa fie orice.Mi-am luat inima in dinti apasand pe clanta.Cand am intrat acolo l-am vazut pe...Aiden?!
Eu-Aiden?!Ce faci aici?
Aiden-Nu,tu ce faci aici?De unde sti acest loc?
Eu-Stiu doar de sala de antrenamente de asta nu stiu.Dar e goala!
Aiden-Surioara,aici e doar un fel de hol.Hai cu mine!a spus si m-a tras dupa intrand intr-o incapere plina cu arme.Mitraliere,pistoale,veste antiglont,bombe si multe alte manechine unde tragi la tinta.
Aiden-Draga mea,aici sunt ultimele modele de arme.Camera aceasta e facuta special pentru mafie.
Eu-Wow!
Aiden-Si ceilalti stiu de camera asta.Deci cheama-i sa ne antrenam.Am urcat inapoi in living si i-am vazut pe toti uitandu-se la TV.Chiar pe cand am vrut sa ma pun si eu pe canapea a sunat cineva la usa.M-am dus sa deschid cu ceilalti in spatele meu.Cand am deschis usa am fost socata si in acelasi timp fericita.
Eu-Matt???
Matt-KIRA?
Eu-Chiar eu!am spus inca socata si am sarit in bratele lui.M-a ridicat putin de la sol si m-a invartit de doua ori.
Matt-Pitica,mi-a fost dor de tineeee!!
Eu-Si mie,ulsulet!M-a lasat jos dar eu fiind inca in bratele lui.Ceilalti se uitau mirati la noi inafara de fratele meu care i-a strans mana.Fratele meu erau candva cei mai buni prieteni.Aa,da.Matt e baiatul caruia i-am oferit inima in intregime.El m-a iubit ca pe ochii din cap.Eram impreuna mai demult dar el a plecat.Acum nu mai suntem impreuna din pacate.Sau suntem?Oare da?Nu prea stiu fiindca nu mi-amintesc sa ne fi despartit.In acel moment puteam sa jur ca Adam era nervos si cred ca si gelos.Pai asa ii trebuie daca a vrut sa ma pacaleasca ca ma iubeste.
Adam-Cine esti tu si ce cauti aici?
Matt-Eu sunt...Nu l-am lasat sa termine si m-am bagat peste el
Eu-Adam,el este iubitul meu si nu iti permit sa vorbesti asa cu el!Toti se uitau la mine mirati cand am spus asta.Adam nu a mai zis nimic si a urcat sus(ca doar nu jos😂).
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Teen FictionKira Smith e Demonul curselor ilegale si bad girl.Il intalneste pe Adam Blake la pista,el fiind ca un rege al curselor.Oare in final...Cineva ii va desparti?Se iubesc cu adevarat?