Cap. 4

2.3K 80 0
                                    

KIRA POV.
Era o noua zi.M-am trezit singura in pat.Ma intrebam unde este Ryan.Am batut la usa de la baie dar nu era.M-am dus jos in bucatarie si l-am strigat.Nimic!Pe masa am vazut un biletel si un trandafir.
  "Kira...Eu ma mut in California cu parintii mei.Nu am apucat sa-ti spun din timp fiindca azi-dimineata am fost sunat de cineva.Imi pare rau sa-ti spun dar te parasesc.Vreau sa imi refac viata  si sa iau totul de la zero.Sper ca-ti place trandafirul!"
  'Ce puii mei ii asta?!Mortii ma-tii tai de javra.Cum ai putut sa imi faci asta,nenorocitule?!'Injuram in mintea mea cu gandul ca o sa-l distrug!
  *DUPA 2 LUNI*
KIRA POV.
  Mi-am facut un plan super.M-am apucat de cursele cu masini.In doua luni deja mi se spunea "Demonul".Nu stiu cum am reusit sa fac asta doar in 2 luni.Din banii castigati mi-am luat o vila frumusica si un Lmbourghini negru mat.Azi aveam o noua cursa.Mi-am facut niste prieteni la pista,iar acum suntem ca si fratii.Am ajuns pe pista.Prietenii mei veneau la mine in timp ce eu stateam pe capota masinii fumand o tigara.
  -Hey,frumoaso!Ai de gand sa concurezi la cursa asta?(Derek,fratele meu din alta mama)
  -Normal!De ce nu as face-o?
  -Pai,stii...Azi vine Regele soselelor.
  -Si?Pregateste-i servetele pe cand plange!(spun eu râzand)
    Din spate se aude o voce.
  -Hey!Regele soselelor in fata ta!
  -I-auzi!Pai eu sunt Demonul asa ca ar fi bine sa iti lasi aerele astea acasa la mami.(spun eu razand urcand in masina)
     O fata aproape dezbracata flutura steguletele si le lasa in jos dand startul.'Hai sa ne jucam putin'!Il las in fata mea,el crezand ca va castiga.Calc pedala si o iau in fata.Acum asa numitul "Regele soselelor" e in spatele meu,iar eu trec linia de sosire.Cobor din masina si imi aud fanii strigand 'Demonuuull!!'.Iese si el din masina.A pariat pe masina lui care un Buggati gri.Si plus 10 mii de euro.Castigam bani frmosi.
  -Bine jucat!Primul care m-a invins adica prima.
  -Mdeeaa...
  -Apropo pe mine ma cheama Adam.Adam Blake.Pe tine te cheama...
  -Kira Smith.
  -Pai poate ai vrea sa iesim la un suc dupa cursa asta?
  -Am niste teme de facut pentru liceu.Si sa stii!Nu sunt ca celelalte.Deci nu se stie daca ne vom intalni!Asa ca pa!am spus si el a dat sa zica ceva dar am mers la gasca mea.
  -Ce faceti,gasca.
  -Foarte bine.Ce frumos joculet i-ai facut!(Rose,sora mea din alta mama)
  -A fost usor ce pot sa zic!😆
  -El e Adam Black.Se cam joaca cu fetele asa ca ai grija!Doame feri sa-ti faca ceva ca il omor!
  -De cand ai devenit tu asa de protector,Derek?
  -De cand te am pe tine ca sora!
  -Awwwww!spun ceilalti in cor
   Am uitat sa va spun.In gasca mea sunt inca 3 fete si 3 baieti.O fata este Rose,pe care o stiti deja,mai e "sora" mea Laila,si Lena.Unul e Derek,care il stiti deja,Luke si Justin.Imi luasem ramas bun de la prietenii mei si am plecat acasa.Am coborat in garjul meu de la subsol unde aveam cele mai luxoase masini si moatoare care le castigasem la curse.A venit prietenul meu Matt care organizeaza cursele sa imi aduca noua masina castigata.Se pare ca nu avea nicio zgarietura.
   -Hei Smith!
   -Da?
   -Si maine e o noua cursa.Pun pariu ca vrei sa participi.
   -Ok.Particip.spun eu plictisita.La ce ora?
   -La 11 p.m.
   -Voi fi acolo!Pa!
   -Pa!
  Imi pun amprenta si parola la garaj si merg in casa.E asa goala...Daca era Ryan aici...Of!Trebuie sa il uit!
    
   Sper ca v-a placut!Capitolul urmator va fi mai interesant si voi pune poza cu Kira.♡♡♡♡♡
  💜💜💜❤❤❤💋

  
  
 
 
 
 

Bad Girl and Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum