Dimineata
Razele soarelui imi mangaiau fața.Am deschis ochii si l-am vazut pe Matt langa mine dormind ca un copilas.Imi era dor de el.Inca nu imi vine sa cred ca sunt din nou alaturi de el.Dar apoi imi amintesc de Adam.Oare il mai plac?De ce s-a enervat cand Matt a venit aici?Macar el simte ceva pentru mine?Aveam atatea intrebari la acre nu puteam gasi raspunsurile.M-am coborat jos din pat si m-am dus jos cu gandul sa-mi fac o cafea.Cand am ajuns in bucatarie o curva,pardon...ăăăă...o domnisoara necunoscuta canta incercand sa porneasca aparatul de facut cafea cu unghioacele ei imense.
Eu-Nici macar atata nu stii?!
Ea-Cine esti tu si ce cauti in viitoarea mea casa?
Eu-Ceeee???Viitoarea ta casa?!Eu sunt stapana aici.Asa ca ai face bine sa iti cari fundul ala gaurit de aici,curvo!am spus eu printre dinti lasand la vedere un pistol neîncarcat din spatele pantalonilor.Ea a tacut mâlc si s-a dus sus.Banuiam ca era vreo fufa de-a lui Adam.Ăla cred ca tot player ramane.Sau nu?De ce imi face asta!Nu pot suporta gandul ca el o tine pe alta in brate.La marginea scarilor am vazut un Matt somnoros.
Eu-Buna dimineata,copilasule!la auzul acestor vorbe am chicotit amandoi.
Matt-Neata,iubita mea rupta din stele.spune el si ma imbratiseaza uitandu-se adanc in ochii mei.
Eu-Oh,dar vai!Ma flatezi!*sarcasm*
Matt-Chiar vrei sa strici momentul asta?!
Eu-Nu.
Telefonul lui Matt suna.El a raspuns si a plecat in graba afara,pe terasa.M-ma dus aproape de locul in care se afla si Matt ca sa il pot auzi mai bine.Stiam ca nu e un lucru bun fiindca trag cu urechea,dar totusi...Ce putea sa fie asa de important.M-am apropiat si l-am auzind vorbind la telefon cu o fata pe care o chema Audry:"Audry,iubito...promit ca o sa ma pornesc chiar de maine.Abia astept sa ajung la tine.Nu mai vreau sa stau niciun minut langa Kira.Te iubesc!"Asta a fost tot ce am putut auzi.M-am dus in baie incepand sa dau drumul lacrimilor.Am luat o lama si am inceput sa trasez linii adanci pe toata pielea.Am mai facut asta la 15 ani.Am auzit pasi in living care veneau catre baie dar nu m-am oprit.Usa s-a deschis si pe ea a intrat Adam.
Adam-Ce dracu faci aici femeie?Opreste-te si spune-mi ce s-a intamplat.
Eu-M-Ma-Matt...
Adam-Ce ti-a facut jigodia aia?!Gata,ma duc si il strang de gat!
Eu-Adam,nu.
Adam-De ce?!Uita-te,te-a facut sa suferi!
Eu-Adam,lasa-l,te rog!Vreau doar sa dorm.
Adam-Atunci,haide in pat.Adam m-a luat in brate stil-mireasa si m-a dus in camera mea.Cand voia sa plece l-am prins de mana si l-am intrebat daca doarme in noaptea asta cu mine.Doar a dat afirmativ din cap si s-a asezat acum in locul unde ar fi stat Matt.Pe Matt,nu il voi ierta niciodata.Putea sa-mi spuna de la inceput ca ma paraseste ca are o alta prietena care probabil era doar o fufa.Cand Adam s-a asezat langa mine mi-a pus o mana pe talie si m-a tras mai aproape de el.Era atat de bine in bratele lui.Si cand totusi dupa atata timp cand se apropie de mine fluturasii din stomac incep sa zboare din nou.Tot ce am putut auzi a fost un "Noapte buna,îngeras!" si am cazut in lumea viselor.
Dimineata
ADAM POV.
Iarasi am uitat sa trag draperiile.Mortii masii!Micuta mea inca nu s-a trezit asa ca ma ridic usor din pat si ma duc in camera mea.Fac un dus de vreo 10 minute si imi pun in jurul taliei un prosop.Cand sa ma imbrac in cameră intra Kira.Eu-Iti place ce vezi?zic eu incepand sa rad ca un prost.Sta cateva minute si se holbeaza la abdomenul meu plin de patratele.Mda,ce pot sa zic,am un corp bine-lucrat."Nu te mai lauda atat.Daca nu iti ziceam eu sa mergi la sala nu mergeai."Constiinta idioata!"Da,idiot esti tu!Hai nu te mai da mare si zi ceva"
Kira-Ăăăăă...aaa,da...scuze?Am venit sa te chem la mic-ul dejun.
Eu-Ok,vin imediat.Doar trebuie sa ma imbrac sau daca vrei ramai aici pana ma schimb.i-am spus zambimd cu ranjet cam pervers pe fata,ea inrosindu-se automat.
Kira-Nu,ma duc jos.Sa te garbesti.KIRA POV.
Wow...Imaginea cu Adam la bustul gol mi-a ramas tiparita in minte.Era atat de frumos!In fine,voi uita si de asta.M-am dus jos unde Laila incerca sa faca clatite dar a rasturnat toata făina pe jos.
Eu-Femeie,ce-ai facut?😂😂am spus eu apucandu-ma sa rad.
Laila-Incercam si eu sa fac niste clatite cu Nutella dar viata nu tine cu mine
Eu-Inatai hai sa curatam apoi ne apucam de facut clatitele.Nu te mai las singura la bucatarie.am spus asta,iar dupa aceea am inceput sa radem amandoua.
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Teen FictionKira Smith e Demonul curselor ilegale si bad girl.Il intalneste pe Adam Blake la pista,el fiind ca un rege al curselor.Oare in final...Cineva ii va desparti?Se iubesc cu adevarat?