*dupa 3 luni*
KIRA POV.
3 luni....Aceste 3 luni au fost cele mai grele din viata mea.Mi-am facut cativa prieteni noi.Ryan a ramas cu mine.In mine a mai ramas un strop de speranță.Ma rog in fiecare zi sa se intoarca.Nu mai plang asa des.Noii mei prieteni ma ajuta sa merg mai departe.Le-am spus si lor despre asta si m-au inteles.Nu m-au judecat.Eram in sufragerie cu prietenii mei utandu-ne la un film.Sunt doar 2 baieti si 2 fete:
Andres-20 de ani,brunet cu ochi verzi
Francisco-19 ani,roscat cu ochi verzi
Maria-18 ani,bolnda cu ochi albastrii
Aby-19 ani,roscata cu ochi verzi(sora geamana a lui Francisco)
Ne uitam la Fast and Furious 8.Mda...m-a facut s avars cateva lacrimi.Dupa ce s-a terminat filmul toti dormeau inafara de mine.M-am pus si eu s adorm dar atunci mi-a sunat telefonul.Din cauza ca volumul era dat la maxim Ryan,Francisco si Maria s-au trezit.Am luat telefonul si am vazut ca era Andy(mana mea dreapta din mafie).
C.T.
"Ce e atat de important incat s ama suni la 1 noaptea,Andy?"am intrebat eu iritata.
"Kira!Nu-ti vine sa crezi!"
"Zi ce s-a intamplat repede!"
"Mai sti ca tu ai lasat poza aia,florile si biletul ala in mijlocul casei?"
"Da."
"Florile au fost inlocuite cu unele albe,tabloul e tot acolo numai ca biletul a fost inlocuit!"
"CE?!"strig si sar ca arsa de pe canapea facandu-i pe ceilalti sa se trezeasca.
"Da!Pe bilet scrie 'Ne vom revedea cat de curand!Te iubim!' plis ca are o pata de sange care mi-a dat ceva de banuit.
"Sunt in pericol!"strig si incep sa plang."Cand ai fost in casa?
"Sunt acum in casa cu Florentino,Harry si Pablo"
"Andy,am gasit ceva!"se aude din telefon.
"Kira..."zice cu vocea stinsa aproape vorbind in soapta.
"Ce e?!Spune-mi acum!"
"Am gasit un tricou verde rupt,murdar si plin de sange pe canapeaua din sufragerie.Si..."spune el dar nu poate sa mai scoata niciun cuvant.
"Zi odata in mortii ma-tii,Andy!"strig plina de nerabdare.
"A cui este penultima camera din capatul holului de sus?"intreaba acesta putin dezorientat.
"A fost a mea si a lui Adam."
"Pai,Kira tin sa te anunt ca patul este deranjat,alte haine rupte si murdare sunt aruncate pe jos... .Kira,nu stiu ce sa mai cred!"
"Andy,crede-ma ca nici eu.Ok,lasa totul asa cum e si plecati de acolo.Vreau sa ramana asa.Maine vin acasa!La revedere."spun incet si invhid telefonul.Traieste!Iubirea mea traieste!Eu-Prieteni!Traiesc!Ei traiesc!Stiam eu!
Le-ma spus celorlalti care ma priveau ca pe o nebuna.Le-am spus ce a gasit Andy si ei m-au imbratisat.Da,am inceput sa plang din nou.
Eu-Maine plecam!
Aby-Unde?
Eu-Acasa!In California.
Andres-Ba,da mai taceti in puii mei ca vreau sa dorm!striga el si se puna la loc sa doarma noi razand de el.*****************
Toata noaptea nu am putut sa dorm.Gandul imi era doar la Adam.Daca el traieste inseamna ca si ceilalti traiesc.Sper...Dimineata pe la ora 9 a.m. eram toti in hol pregatindu-ne de plecare.Mergem cu 2 masini spre aeroport unde ne-a zis Maria ca ne astepata un avion privat.Da,tatal Mariei e milionar.
Eu cu Ryan si cu Maria mergem cu Lamborghiniul lui Ryan,iar Andres,Francisco si Aby cu un BMW i8.*in avion*
Toti stateam in liniste vazandu-ne de treburile noastre.Pana ajungem ma pun sa dorm.Peste cateva minute am cazut in lumea viselor gandindu-ma daca va veni Adam inapoi."Kira!Trezeste-te ca am ajuns!"zice cineva si incepe sa ma zgaltaie de umeri.E asa de enervant!
Eu-Acum,acum!
Deja eram in fata casei.Cred ca Ryan "saracu" m-a carat din avion pana la masina.
Am intrat in casa si un sentiment ciudat m-a cuprins.M-a trecut un fior cand am vazut tricourile acelea de care mi-a zis Andy.Cel alb din camera mea e a lui Adam.L-as recunoaste oricand!Cel albastru de pe canapea sigur e al lui Aiden.
Eu-V-am spus!Traiesc!strig entuziasmata cu lacrimi in ochi si le sar in brate celorlalti.Ei s-au instalat repede la fel si eu si m-am dus la bucatarie sa fac niste clatite.
Francisco-Mmm!Faci clatite?
Eu-Da.
Andres-Sa pui si niste Nutella pe ele!
Eu-Bine,pun.am zis razand de Andres.
Andres este cel amuzant dar ci pofticios.Ma bine dispune mereu.Stiu ca el a avut niste sentimente pentru mine la un momentdat dar eu il vedeam doar ca pe un prieten,nimic mai mult.
Ryan vine si ia niste clatite de pe farfurie.
Eu-Ryan!Nu mai ciordi!
Am zis eu si toti ne-ma apucat de ras.
Dupa ce am mancat clatitele ne-am dus sa le prezint masinile mele.Le-am povestit ca fac parte dintr-o mafie si fac curse ilegale dar nu au avut nicio treaba.
Aby-Wow!Nu pot sa cred ca locuiesti intr-o asa vila,ai o gramada de masini si bani si toate astea doar din cursele ilegale.
Eu-Nici mie nu mi-a venit sa cred la inceput.Acum nu vreau sa ma laud dar mi se spune Demonul soselelor.In seara asta m-am gandit s amergem la curse.Vreti?
Fran-Da,normal!Abia astept sa te vedem participand.Toata ziua ne-am petrecut-o uitandu-ne la filme si povestind despre vietile noastre pana cand s-a facut ora 11 p.m.
Eu-E timpul sa mergem la curse!le-am zis celorlalti si ne-am dus sa ne pregatim.
M-am imbracat cu o pereche de colanti negri din piele,un maieu larg visiniu si nelipsita mea geaca de piele neagra.In picioare mi-am luat niste botine negre cu toc mic.Parul mi l-am lasat desprins si m-am dat cu parfum si cu un ruj nude.
Eu-Sunteti gata?strig coborand scarile.
Andres si Fran-Woww....
Eu-Inchideti gura ca intra muste.
Zic si trec pe langa ei razand.
Eu-Si vedeti ca eu merg cu motorul.
Ryan-Nu,tu nu mergi cu nici un motor.
Eu-Ce?!Ba tin sa te anunt ca merg!
Ryan-Sper ca nu ai uitat ce ai patit data trecuta.
Eu-Nu,nu am uitat.Schimba subiectul si termina.Eu nerg cu motorul si punct.
Ryan-Bine,dar daca patesti ceva nu e vina mea!Eram pe pista pregatindu-ne motoarele.
"Unu....doi....trei....START!"
Am pornit lasandu-i pe toti in spate.
Unul tot incerca sa ma scoata de pe traseu dar nu l-am lasat si nici nu ar fi reusit.:))
Am castigat cursa auzind strigatele publicului.
"DEMONUL!DEMONUL!"
Haaa....ca pe vremuri....
Am mai castigat inca niste curse facand mai multi bani.
Aby-Chiar esti foarte buna!
Eu-Stiu!
Ryan-Vreti sa iesim in oras?
Francisco-Da.Putem merge la un club ca vreau sa vad bunaciunile de aici!
Andres-Oh da!In noaptea asta o sa ma joc!
Maria-Putem merge.
Eu-Ăăm...eu nu vin.Ma duc acasa fiindca as vrea s adorm putin.
Ryan-Ok.Ne vedem acasa.Pa!
Eu-Pa!
Ne luam la revedere si ma urca pe motor si plec spre casa.Cand am ajuns acasa m-am dus in baie sa fac un dus sa ma relaxez.
Dupa ce am iesit de la baie m-ma pus in pat.Iarasi nu pot sa dorm!Simt ca nu sunt doar eu.Imi iau pistolul din sertar si cobor cu pasi lenti jos.Cand am ajuns in hol am aprins luminile si nu am putut crede ce vad!
Eu-Adam!!!!strig si ma napustesc peste el.Statea pe jos murdar si cu hainele rupte.Era plin de rani.
A-Iubito!Te iubesc!spune si ne sarutam ca si cand viata noastra ar depinde de acest sarut.
Incerc sa il rific pe Adam dar e prea greu.Pana la urma se ridica si il duc in camera noastra.Plang!Plang neintrerupt.
A-Iubito,nu mai plange.Traiesc!Nu te mai las niciodata!spune dandu-i si lui lacrimile si ne strangem in brate sarutandu-ne.Se duce la dus si eu pregatesc plasturi si tot ce e nevoie ca sa-i curat ranile.
A-Ceilalti sunt in pericol!Trebuie sa ii salvam!
Eu-Iubitule,povesteste-mi ce s-a inatmplat.i-am spus incepand sa-i curat ranile.
A-Pai ne-am prefacut morti.Daca nu ne prefaceam mafia italiana ne-ar fi omorat.Am scapat din morga fiindca doctorul a uitat usa deschisa.Am aflat ca ai plecat acasa si am venit dupa tine.Cand am ajuns era doar poza cu noi toti,trandafirii rosi si era scris pe un bilet ca ai plecat in Malibu.Nu am intrat bine in casa ca seful mafiei italiene ne-a gasit.Ceilalti i-au tinut ocupati cat timp ti-am scris pe bilet.Dupa aceea ne-au capturat si ne-au dus la 1 depozit al lor.Eu cu Aiden am resuit sa scapam si le-am promis celorlalti ca ne intoarcem dupa ei.Ne-am schimbat si am reusit sa adormim putin si s amancam fiindca in starea aia nu aveam cum sa ii salvam pe ceilalti.Am mers dupa ei.Nu am anuntat mafia noastra fiindca am fi pierdut o gramada de oameni.Pe Aiden l-au prins inapoi dar pe mine nu fiindca am fugit prin padurea de langa depozit si m-am ascuns intr-o groapa care am acoperit-o cu frunze.Sunt raniti toti mai ales Rose.Si...Rose a fost violata.
Eu-Ce?!Nu se poate!O sa ii omor!Nimeni nu va mai auzi de mafia italiana.Ii voi tine in chinuri groaznice.
A-Te iubesc,iubito!
Eu-Te iubesc,iubitule!
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Teen FictionKira Smith e Demonul curselor ilegale si bad girl.Il intalneste pe Adam Blake la pista,el fiind ca un rege al curselor.Oare in final...Cineva ii va desparti?Se iubesc cu adevarat?