KIRA POV.
Stateam si ne uitam unul la altul.S-a apropiat de mine si i-am simtit buzele peste ale mele.Mi-a fost dor de buzele lui.Ne-am desprins din sarut si m-a tras in bratele lui care erau ca(,) acasa pentru mine.
Adam-Mi-a fost dor de tine.Da-mi voie sa-ti explic!Te rog!vocea asta nu am mai auzit-o.Vorbea cu atata blandete....
Eu-O-ok.Dar nu ma minti!
Adam-Nu as putea sa te mint vreodata.Cand am fost la cafenea curva aia(Ana) mi-a pus un drog in cafea.La dracu,Kira!Te iubesc mult si nu te-as insela vreodata.Te rog....Crede-ma!!
Eu-Adam,te cred.Si eu te iubesc!
Adam-A-ai mai putea sa-mi acorzi inca o sansa?
Eu-Da,dar incearca sa nu o risipesti si pe asta.
Adam-O sa incerc!ne-am luat in brate.Am mai stat si am mai povestit,iar dupa aceea am plecat acasa.
Am intrat in casa tinandu-ne de mana.Prietenii nostrii se pare ca nu erau acasa.Ne-ma dus in bucatarie si am mancat iar apoi ne-am dus sus.
Eu-Adam,intri tu sau intru eu?
Adam-1.tu nu ai cu ce sa intri si 2.intru eu.spune asta cu un ranjet pervers pe fata,facundu-ma sa ma gandesc la cat de pervers este.
Eu-Adam!Perversul naibii!Ma referam daca intru eu prima la dus!
Adam-No....
Cu astea fiind spuse am intrat in baie.Am dat drumul la apa si am lasat picaturile fierbinti sa-mi dezmierde pielea.M-am rasfatat cu gelul meu de dus cu ciocolata.Am iesit din cada,mi-ma pus prosopul in jurul meu si am dat sa ma imbrac dar culmea!Nu mi-ma luat haine!Am scos capul pe usa baii si am verificat daca Adam este in camera.Spre fericirea mea nu era.Am pornit catre dulap si mi-am luat pijamaua.Usa se deschise brusc si pe ea intra iubitul meu.Ah!Ce frumos suna iubitul meu...Cand ma vede sta nemiscat si tace.Se apropie incet de mine si ma cuprinde cu o mana de talie.Cred ca sunt mai rosie decat o tomata fiindca sunt doar intr-un prosop in fata lui.Isi izbeste buzele de ale mele intr-un sarut salbatic plin de dorinta.Ma strange de fese obligandu-ma sa-mi incolacesc picioarele in jurul lui.Icnesc la contactul cu peretele rece.Coboara cu saruturile in jos pe maxilar,iar cand ajunge la gat imi musca gatul.Acolo vor ramane niste semne de toata frumusetea.Ma aseaza pe pat.Ma uit in ochii lui de un albastru perfect si vad dorinta.....(de acolo cred ca stiti ce se intampla😂😉).
*dimineata*
M-am trezit cu o usoara durere de cap,amintindu-mi momentele de noaptea trecuta si mi-a aparut un zambet tamp pe fata.M-am ridicat usor din pat ca sa nu il trezesc pe Adam care dormea ca un copilas.Am intrat la dus si am stat acolo vreo 20 de min.M-ma imbracat cu o pereche de blugi negri,taiati in genunchi si mi-ma luat un maiou alb si simplu pe care l-ma bagat in pantaloni.Im picioare mi-am luat tenesii mei preferati si mi-am prins parul intr-un coc dezordonat.La machias am folosit doar rimel si un ruj nude.Am coborat jos in bucatarie si i-ma gasit pe ceilalti mancand.
Eu-Hey,prieteni!
Aiden-Ciau!
Eu-Unde ati fost aseara.Cand am venit eu cu Adam nu erati acasa.
Lena-Aahhj!Nu pot sa cred?!Tu cu Adam v-ati impacat?
EU-Normal.Nu putem sta unul fara altul.
Aiden-Rose,tu cand imi vei spune si mie asta?spune fratele meu visator.
Rose-Viseaza,viseaza...am izbuncnit toti in ras si Aiden a facut o fata de catelus plouat.
Eu-Si acum imi raspundeti si mie la intrebare?
Derek-Am fost pana la sediu fiindca au fost ceva probleme.
Eu-Ce probleme?
LenaMaine seara avem un transport si s-ar putea sa fim atacati.
Eu-O s-o rezolvam si pă asta!
Adam-Ou nu,nu!Nici sa nu te gandesti ca mergi acolo.spune Adam intrand in bucatarie.
Eu-Of!De ce?!Mi-am revenit si acum sunt bine.
Justin-Hmmm...si ce ati facut voi doi aseara singurei?intreaba Justin dand sugestiv din sprancene.
Eu-Pai...Ne-am jucat putin.la remarca mea toti au ramas cu gurile cascate doar Justin a ras.
Aiden-Kiraaaa!
Eu-Ho măi frate!Ca am glumit.si am izbucnit toti in ras.
Luke-Si ce facem azi?
Eu-Ganditi-va voi la ceva.
Adam-Ce ati zice sa mergem la plaja daca tot e sambata.
Eu-Yeyyy!Da!Ne-am dus si ne-am pregatit bagajul fiindca in apropiere de plaja,Derek are o vila unde vom sta tot weekend-ul.
Am ajuns la vila care arata superb.Avea o gradina foarte frumos amenajata cu cateva fotolii si o masa afara.
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Teen FictionKira Smith e Demonul curselor ilegale si bad girl.Il intalneste pe Adam Blake la pista,el fiind ca un rege al curselor.Oare in final...Cineva ii va desparti?Se iubesc cu adevarat?