Cap.17

1.1K 42 1
                                    

   KIRA POV.
Nu am dormit toata noaptea...M-am gandit la ce o sa se intample de acum.
Nu pot renunta la tot ce e aici!Aici imi sunt prietenii,amintirile...TOT!Voi rezolva.Trebuie sa existe o modalitate ca sa putem scapa de astea.

Uneori ma gandesc cum ar fi fost daca as fi avut o viata normala ca celelalte adolescente.Dar din momentul in care ai intrat in treburile astea nu mai poti iesi vreodata.La un momendat am incercat s auras cat mai mult lucrurile astea,dar nu pot!Cand iti doresti sa urasti un lucru incepi sa il iubrsti.Ca si mine!Am inceput sa iubwsc adrenalina si pericolul.Fara ele poate ca as fi o fata ce umbla mereu prin mall-uri cautand haine si pantofiori.Nu-mi doresc asta,nu mi-am dorit si nici nu-mi voi dori.Am observat ca in ultimul timp nici nu am mai petrecut ca pe vremuri cu prietenii.Eram in treburi mizerabile dar era mult mai usor.Vizitam cluburile in fiecare noapte,iar cursele nu lipseau deloc.

M-am ridicat in pat s anu-l trezesc pe zeul de langa mine.Chiar arata ca un zeu!Toate fetele il doresc si ar sta si in 4 labe pentru el.Mai precis in genunghi.L-am sarutat usor in speranta sa nu se trezeasca dar degeaba.
Adam-Mhmm....a murmurat el adormit.Parul lui dezordonat il facea si mai sexy trezind hormonii din mine.Baiatul ăsta ma facea sa am dorinte nebunesti si ganduri necurate.
Eu-Adam,ma duc sa fac un duş.
Adam-Asteapta-ma!a strigat el dare u deja fugeam spre baie chicotind.
  Am ajuns in baie si mi-am umplut cada.Am turnat spumant cu aroma de ciocolata si am intrat in apa fierbinte.Aveam nevoie sa ma relaxez dupa ce aflasem toate lucrurile astea.Voiam macar pentru o ora sa uit de tot...
Gandindu-ma la astea numai m-am trezit cu un Adam dezbracat in cada cu mine.M-a luat si m-am pus in poala lui.M-am tot fâțâit fiindca nu stateam bine
Adam-Iubito!Inceteaza sa te mai misti atat ca Adam Junior va exploda.
La remarca lui m-am facut mai rosie ca un rac ascunzandu-mi fata in scorbitura gatului lui.Dar totusi m-a vazut si a inceput sa rada.I-am tras un pumn in umar si am inceput si eu sa rad.

Dupa o ora ne-am ridicat din cada,iar Adam a inceput sa ma stearga cu prospoul peste...TOT!Da,am facut sex dar inca imi este putin rusine.Nici nu am realizat cand am inceput sa ne sarutam salbatic.El m-am prins de picioare obligandu-ma sa ii inconjor talia.Cred ca ne indreptam spre pat pentru ca eram cu spatele si mergeam sarutandu-ne.M-a aruncat pe pat si mi-a dat prosopul jos.A inceput sa ma muste de gat si sa ma sarute mai tandru ca si cum si-ar fi pus toata dragostea in acel sarut.A coborat cu saruturile mai jos...
Eu-Adam....
Voiam sa il opresc dar ratiunea imi cedase cand a inceput sa ma sarute pe coapse.
(STITI SI VOI CE URMEAZA DAR NU O S-O SPUN:))) )
***
Uf!Iarasi am uitat sa trag draperiile!
Mi-a aparut un zambet tamp gandindu-ma la noaptea trecuta.
Adam-Iubito,de ce zambesti?m-a intrebat el inca adormit si chicitind.
Eu-A fost o noapte magica!am spus eu visatoare.M-a luat si m-a tras in bratele lui sarutandu-mi fruntea.

Am mai stat 5 minute imbratisati dupa care am coborat amandoi in bucatarie.Cand am coborat jos Aiden cu Rose stateau imbratisati,Derek vorbea cu cineva la telefon purtand o discutie aprinsa,Leila cu Justin aproape se bateau,iar Lena cu Luke lipseau.
Eu-Hey,hey!Ce se intampla aici?am tipat eu deja simtind tensiunea din incapere.
Aiden-Neata,soro!
Eu-Nu ma lua pe mine cu "neata,soro"!Vreau sa stiu ce se inatmpla aici!cand am strigat eu toti se opreau din ce faceau.
Derek-Kira...avem o mare problema.
Eu-In primul rand vreau sa stiu ce e cu haramlaia asta.
Leila-Pai...Justin m-a inselat si acum tot baga scuze ca nu a fost vina lui!a zis aceasta cu lacrimi in ochi si a fugit in camera.
Justin-Jur ca nu era vina mea!Femeia aia m-a drogat!a spus dupa acre a fugit dupa Leila.
Aiden-Eu cu Rose ne-am marturisit insfarsit sentimentele unul pentru celalalt.
Relaxarea cu care vorbea Aiden ma enerva si mai mult.
Rose-Kira,stiu ca esti nervoasa acum.Dar noi mai trebuie sa-ti spunem ceva...
Adam-Ce mai trebuie sa-i spuneti?Ne bucuram si noi pentru voi dar incercati sa nu mai fiti atat de relaxati fiindca relaxarea asta a voastra ma enerveaza.
Aiden-Gata!Va rog sa luati loc pe canapea si sa vorbim ca oamenii!
Dupa ce am ne-am asezat Aiden cu rose au schimbat niste priviri intre ei din care presimteam ca nu e ceva de bine.
Rose-Noi doi ne-am hotarat sa....
Aiden-Sa ne mutam in Spania!
Eu si Adam-Ce?!
Aiden-Soro,uite....
Eu-Voi va dati seama cate responsabilitati o sa aveti?!Deabea va descurcati aici!
Rose-Stim...
Eu-Of!Foarte bine.Chiar ma bucur pentru voi si nici nu va cer socoteala.Cu totul ca o sa-mi fie dor de voi va apreciez.
Ne-am imbratisat toti patru varsand cateva lacrimi.
Aiden si Rose au mers sus sa isi pregateasca bagajele,iar Justin se intoarse inapoi jos.
Justin-Nu o pot scoate din baie.Sta acolo fara sa zica nimic.Daca isi face vreun rau?Cum o sa pot trai eu stiind ca i-am provocat un rau.
Eu-Justin,linisteste-te!E ok!Nu o sa faca nimic.Si apropo...unde sunt Lena cu Luke?
Justin-Of!Nici sa nu mai aduci vorba.
Eu-Ce naiba s-a mai intamplat si cu ei?
Justin-Pai sa zicem ca Lena s-a indragostit de altul si Luke cand a aflat si-a luat bagajele si a plecat.L-am intrebat unde dar nu a spus nimic si doar a iesit pe usa.
Eu-Vai.Atat de mult am lip-
Pe cand sa mai spun ceva Derek a venit catre mine alarmat.
Derek-Kira,trebuie sa-ti spun ceva!
Eu-Ce este?
Derek-Toate mafiile s-au aliat si sunt impotriva noastra.
Eu-Cee?!am strigat deja simtind pulsul crescandu-mi.
Derek-Kira....suntem MORTI!

Am auzit cateva impuscaturide afara si am iesit cu pistoalele toti.
Cand am iesit afara am vazut multi oameni de-ai mei morti pe jos,iar prietenii mei au cazut ca secerati la pamant.S-a mai tras o impuscatura si tinta am fost eu...simteam cu viata se scurge din mine.Auzeam doar tipete ingrozite,sirenele politiei venind si salvarile.Am inchis ochii si din nou doar.....NEGRU!

***********
  Hey!Stiu ca nu am mai postat de o gramada de timp.M-ma razgandit si nu sterg cartea.
Capitolul ăsta a fost cam scurt si cred ca si plictisitor.Mda...
Capitolul urmator va promit ca va fi mult mai lung.
Bye!♡♡♡♢♢♢☆☆☆

Bad Girl and Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum