KIRA POV.
Ma trezesc intr-o incapere care miroase urat si legata de niste lanturi.Ma intreb ce caut eu aici?!Stiu ca aseara eram in club cu prietenii mei si ca l-am sarutat pe Adam.Incaperea e luminata de un bec care sta sa cada,langa perete e un pat din fier cu o saltea,care spre mirarea mea era curata.Dar idiotii astia au ales sa ma lege de lanturi pe jos.Am auzit niste pasi care se indreptau spre usa mea.In fata mea apare un barbat cat o gorila,brunet cu ochi negri.El incepe sa ma dezlege de lanturi.Poate s-au gandit intr-un sfarsit sa ma puna si pe mine pe pat dar nu.
Barbatu-Ridica-te,frumoaso!
Eu-Bă idiotule!Asculta aici!Pe mine nu ma iei cu "frumoaso"si nu imi spui mie ce sa fac!
Barbatu-Uite,eu nu ma dau la tine ca m-ar omorî sefu!Dar te-am luat cu frumosu.Acum vrei apa sau ceva de mancare inainte sa mergem?ma intreaba el calm dar eu uitandu-ma urat la el.
Eu-Nu,nu vreau nimic de aici,din jigodia asta de camera sau de depozit ce o fi!Si unde puii mei vrei sa ma duci?In alta camera unde ma legi de lanturi ca pe un caine?am strigat eu nervoasa cu ură in ochi.
El-Pai mergem la sefu.
Eu-Si cine mama masii ii "sefu" asta?am spus eu nedumerita,mai calma si punand ghilimele in aer.
El-Vei vedea.imi raspunde napasator deja enervandu-se si ma ia de brat.Am ales sa tac fiindca ii observasem pistolu din spatele pantalonilor.Mergem pe un coridor ajungand in fata unei usi mari.Urcam niste scari si ajungem intr-un loc care mirosea parca a parfum.Era foarte frumos locul.Am dat iar de o usa mare.Acolo l-a anuntat pe gorila ce statea acolo(alt barbat) ca am venit.Am auzit un "Intra".Am intrat si am vazut un baiat cam de 20 de ani deci cred ca era mai mare ca mine cu un an.Era brunet cu ochi albastrii exact ca si mine.Semanam...
El-Bine ai venit Kira.Eu sunt Aiden.
Eu-De ce m-ai aduc aici si ce vrei de la mine?
El-Pai te-am adus aici pentru ca urmeaza sa-mi iei locul si vreau sa-ti spun ca eu-eu s-sunt....
Eu-Spune odata si nu te mai balbai!
El-Eu s-sunt f-fratele tau!
Eu-Ce?!Nu te cred!Ai vreo dovada?
El-Am!Hartia asta care arat ca suntem frati!Suntem compatibili 100%!
Eu-Nu pot sa cred!Ziceam eu cu lacrimi in ochi.Nu stiam ce simt!Sa ii sar in brate sau sa il iau cu intrebari.Dar nu stiam ca am un frate.
-De unde m-ai gasit.
Aiden(fratele meu)-Te-am urmarit!Ti-am convins prietenii sa te duca la niste analize!Imi pare rau ca doar acum ai aflat asta!Nu simti ură pe mine sau suparare!Si eu am aflat de curand...Esti sora mea,te iubesc!
Ma uit in ochii lui si vad sinceritate!Sar in bratele lui si el ma strange intr-o imbratisare de urs.
Eu-A-ae-r-aer!
Aiden-Oh,scuze doar ca mi-a fost tare dor de tine!Si mai trebuie sa-ti spun ceva.
Eu-Spune-mi!
Aiden-Noi suntem intr-o mafie!Si tu va trebui sa imi iei locul.Sa fii sefa mafiei.
Eu-Cat de taree!!!Hai boss,i-ati catrafusele si mergi de la biroul meu.am ras ca o nebuna impreuna cu fratele meu la auzul acestor cuvinte.
Aiden-Kira,credeam ca o sa te apuci de plans si vei fugi de noi.
Eu-Tu stii de cand imi doream sa fac parte dintr-o mafie?!Am auzit pe la televizoare de cea mai mare mafie,de care se tem toti Smithing dar e buna si asta!
Aiden-Ăăăăă...asta e mafia Smithing nu degeaba am numit-o asa!
Eu-Ce?!Nu imi vine sa cred!OMFG!E cel mai tare lucru care mi s-a inatmplat vreodata!Deci eu o sa fiu sefa celei mai mari mafii!Aaaaa!strigam ca descreierata sarind in bratele fratelui meu.
Aiden-Si ai niste colegi!Care cred ca deja ii cunosti.😉Arata spre usa si pe ea intra toata gasca mea.Tipam ca nebuna si le saream la fiecare in brate.
Rose,Laila,Lena,Justin,Luke si Derek-Kiraaaa!!strigara toti la unison si ma luara in brate.
Luke(care era tembelul grupului)-Băi,deci sa mor eu!Cum puii mei sa ne fie fix Kira noul sef?!Boschetarule de la usa,adu-mi si mie niste boxeri noi ca am facut pă mine de uimire!Țâgan!continua Luke sa strige,iar noi ne tavaleam pe jos de ras.Bateam cu almele in podea si intr-un sfarsit ne linistiseram.
Aiden-Aaa,da!Kira,ai si o mana dreapta!
Eu-Cine?!usa se deschise si pe ea intra...
-Adam?Adam Blake?
Adam-Chiar eu,iubita.Stai!Kira?Kira Smith?
Eu-In carne si oase!Si mi-ai spus cumva iubita?
Adam-Ăăăăăă,nuuu...l-am vazut ranjind,eu dandu-mi ochii peste cap.
Eu-Vreau sa va intreb ceva...
Ei-Ce?
Eu-Ati vrea sa va mutati cu mine in vila mea?
Toti la unison-Daaaaaa!!!ne-am starns toti in brate.
*dupa o saptamana*
Aiden-Lailaaa!!Unde dracu mi-ai pus boxerii cand ai intins hainele la uscat?striga el enervat.
Laila-Trebuie sa fie pe uscator!Eu cu mana mea i-am pus acolo desi fiindu-mi scrba putin da m-am obosnuit.radem toti dar Aiden tot nervos.Si incep altii...😥😰
Luke-Faceti odata de mancare ca ne e foame!
Eu-Imediat,mă!eu chicotind.Ne-am mutat aici de o saptamana.Este zarva mare in fiecare dimineata.E habarabura completa desi toti me iubim foarte mult.Mereu se trezeste una,mai ales Luke sa zica ceva care sa ne faca pe toti sa ne prapadim de ras.Altii ar spune ca suntem niste nebuni scapati de la ospciu.Noi ne consideram o familie si incepsa se formeze cupluri,vad ca.Ei sunt familia mea si ii iubesc foarte mult.
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Teen FictionKira Smith e Demonul curselor ilegale si bad girl.Il intalneste pe Adam Blake la pista,el fiind ca un rege al curselor.Oare in final...Cineva ii va desparti?Se iubesc cu adevarat?