KIRA POV.
Aveam ochii inchisi.Incercam sa mi-i deschid dar nu puteam.In jurul meu era totul negru pana am vazut o lumina alba.Aproape ma orbea.De acolo au venit spre mine o femeie si un barbat.Cand s-au apropiat mai mult i-am recunoscut....mama si tata.
Eu-Mama!Tata!am sarit entuziasmata in bratele lor.
Mama-Draga mea....esti prinsa intre doua lumi.Trebuie sa alegi.Ori ni te alaturi noua si vei fi cu noi pe vecie sau alegi sa te intorci...la prietenii tai si la fratele tau.
Eu-C-cum?!Adica va trebui sa aleg?!Mama,nu pot sa aleg.Va iubesc si pe voi si pe ei.Nu ii pot lasa.Tin prea mult la ei ca sa-i las asa...
Tata-Scumpo,stiu ca ii iubesti.Acum vad ca ai facut alegerea.Ne vom revedea peste ani multi.La revedere,scumpa noastra...
Eu-Mama!!Tata!!!!i-am strigat dar au plecat.Plangeam...plangeam in hohote.Am simtit parca ceva cald pe mana mea.Am incercat din nou sa imi deschid ochii dar tot nu reuseam.Parca erau lipiti,ce naiba?!Negrul acela incepea sa dispara si ma aflam pe un camp.Un camp cu flori de diferite culori,cer senin...stateam jos in genunchi pana am vazut in umbra o persoana in spatele meu...M-ma ridicat si l-am privit.Era atat de frumos...atat de wow!Era el...Nu imi vine sa cred!Era Adam.Am sarit in bratele lui si el m-a strans cu mainile sale.S-a uitat in ochii mei si apoi a disparut...Nu,nu se poate!
Eu-Adaaaammmm!!!Te plac!!!Nu pleca,stai!am urlat dar nimic.In schimb am auzit cateva susoteli si atunci mi-ma deschis ochii.Toti prietenii mei....si Adam.Ma priveau nedumeriti dar in acelasi timp fericiti.
Adam ma tinea strans de mana.
Adam-Kiraaa???Kira,te-ai trezit?!Ma duc sa chem un doctor!Stai aici!
Eu-Ti se pare ca pot pleca?😑
ADAM POV.
Printesa mea s-a trezit!Am auzit-o cand a zis ca ma place!De cand mi-am dorit asta!Dar ea doar ma place...eu o iubesc.Trebuie sa ma multumesc si cu atat,din pacate...Dar cel mai important e ca s-a trezit.Am fugit dupa doctor si el a fugit spre salonul îngerasului meu.Eu in urma lui.Am intrat si a inceput sa o consulte,i-a facut cateva injectii si raspunsul care mi l-a dat a fost unul pozitiv care mi-a facut ziua mai buna.
Eu-D-le doctor,cand poate veni acasa?
Doctor-Pai mai trebuie sa steptati o zi.Maine seara o sa poata merge acasa.La revedere!
Eu-Multumesc.La revedere!
M-am asezat pe marginea patului ei!I-am luat mana in a mea si i-am soptit:
Te-am auzit!cand am spus asta ochii ei s-au marit si gura ei a format un "o" perfect.Eu doar am chicotit si am sarutat-o pe frunte.
Eu-Iubito,nu iti fa griji.Sentimentul e reciproc!
Kira-Da sunt eu cumva iubita ta?
Eu-Da!Hai culca-te ca ti-e somn!Somn usor!Am vazut cu inchide usor ochii.Era frumoasa.Era ca o zână.Telefonul imi vibreaza.Il scot din buzunar si era un numar necunoscut.Am raspuns:
Eu-Alo!
Nr.necun.-Buna,Adam!
Cand i-am auzit vocea am rams mut.Era ea...Aceeasi ea care si-a facut loc in inima mea acum multi ani.Dar si acea persoana care a lasat un gol adanc...-------*******-------♡♡♡♡♡♡♡♧♧♧♧♧
Capitolul asta a fost cam scurt fiindca nu prea am avut idei.Promit ca o sa fac mult mai lung capitolul urmator.Postez cand imi vine inspiratia.Multumesc celor care imi citesc cartea si o voteaza.Va pup!😍😘
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Teen FictionKira Smith e Demonul curselor ilegale si bad girl.Il intalneste pe Adam Blake la pista,el fiind ca un rege al curselor.Oare in final...Cineva ii va desparti?Se iubesc cu adevarat?