*dupa 2 saptamni*
KIRA POV.
Mda...vacanța s-a sfarsit si ma intorc inapoi la liceu.Au trecut 2 saptamani in care s-au intamplat multe lucruri.Prietenii mei nu mai vorbesc cu mine.De ce?Fiindca ei nu au niciun strop de incredere in mine.Si fratele meu ma evita.Deci,sa va povestesc...
Dupa weekend-ul acela la mare am mers toti la curse.Desigur eu am iesit pe locul 1,Adam pe 2 si Aiden pe 3.Am mers in club si peste cine am dat?Desigur,enervanta si curva de Samantha era acolo gata sa-mi ia cheful de distractie.Am tot dansat pana pe la vreo 4,iar apoi ne-am asezat la masa.Am vazut ca lipseste Justin si Luke.Cand s-au intors le-au aratat celorlalti un filmulet cum ca eu m-am dus acasa la fostu,Ryan.Desi aia nu eram eu dar ei au crezut-o si au plecat.M-au lasat singura in club unde un handicapat se dadea la mine.Deci asa am ajuns sa ma cert cu ei.Ei nici nu mai vin acasa.Sunt singura.Din cate am inteles au pus bani si si-au luat alta vila.Of!Macar Rose daca ma credea pe mine,dar nici ea nu a facut-o.Ma gandesc la Lisa,prima mea prietena de la liceul ăsta.S-a mutat in Romania si nu am mai vorbit cu ea demult.In fine....Am ajuns la liceu unde l-am vazut pe Adam cu...era cu Samantha.Se sarutau...Nu pot sa cred!Cum a putut sa-mi faca una ca asta.M-am grabit inainte sa bocesc in fata tuturor.Am fugit la baie si am inchis usa dupa mine.De ce?!!Ce am facut sa merit asta?!Cand m-am mai linistit am iesit din baie.Daca ei fac asta de ce sa nu o fac si eu?!Mai este un grup de populari in scoala.O sa incerc sa-i ignor.Mergeam pe hol cand m-am ciocnit de cineva.Acel cineva era prietenul lui Aiden,Vlad.
Vlad-Hey!Scuze,nu ma vrut.
Eu-Nu-i nimic.Nici eu nu am fost atenta.
Vlad-Unde sunt prietenii tai?
Eu-Nu ne mai vorbim,ma evita toti.Inclusiv Aiden.
Vlad-De ce?
Eu-E de vina Samantha.Le-a aratat un filmulet in care nu eram eu si "m-am dus acasa la fostu".
Vlad-Of!Imi pare rau.Sincer,Samantha aia e o curva proasta.
Eu-Stiu.Se pare ca nu au incredere in mine.
Vlad-Ce ora ai?
Eu-Fizica.Tu?
Vlad-Si eu.Hai sa mergem.
Am mers amandoi spre sala de clasa si ne-am asezat in banci.
Era ora pranzului asa ca am mers cu Vlad spre cantina.Toate pauzele am stat cu el.Si au mai venit si Madă cu Paula,niste fete cu care m-am imprietenit plus 3 baieti foarte simpatici.Unul dintre ei Zack,Christian si Andre.Am intrat inauntru si toti erau la mesele lor.Toti s-au oprit din ce faceau si se uitau la noi mai ales cei de la masa popularilor adica presupusii mei prieteni.Ma uitam la Samantha si la Adam.Samantha se urca pe el de parca voia sa si-o traga acum si acolo cu Adam.ADAM POV.
Ouf!M-am saturat!Vreau inapoi la pitica mea.La Kira,sa-i vad ochisorii aia frumosi,sa-i mangai parul brunet...Vai ce dor mi de ea...Poate ea nu a facut ce a facut si noi ca prostii am crezut-o pe curva asta.Se urca pe mine de parca ar vrea sa i-o trag acum si aici.Am dat-o cu mana la o parte si i-am zis sa se opresca dar tot nu inceteaza.Nu eu am sarutat-o azidimineata ci ea.Sper ca îngersul meu sa nu fi vazut si sa creada ca eu am sarutat-o.Vorbeam linistiti la masa cand Kira,cu doua fete si cu inca 4 baieti ontra pe usa.Ce?!
Eu-Aiden!
Aiden-Hmm?
Eu-Ala nu e Vlad?
Aiden-Ou ba da!Da ce cauta el cu Kira?
Eu-Asta ma intreb si eu si am de gand sa aflu dar nu acum.
Cand am vazut ca Vlad ala i-am inconjurat talia cu mana lui,am vazut rosu in fata ochilor!Nimeni nu are voie sa se atinga de pitica mea!Am batut cu pumnul in masa atragand mai multe priviri cat si a celor care au intrat pe usa.M-am ridicat de la masa si am mers catre ei.Nu....Am vazut lacrimi in ochii ei...S-a tras din bratele lui Vlad si a fugit afara.M-am apucat sa fug dupa ea sub privirile curioase a celorlalti.S-a oprit pe banca din spatele cladirii si si-a strans genunchii la piept.Plangea...si doar din vina mea.M-am asezat langa ea si am strans-o la piept.O iubesc!A stat cateva secunde dupa care se chinuia sa scape de imbratisarea mea dar eu o tineam strans.A inceput sa ma bata in piept cu pumnii ei micuti dar nu reusea sa schimbe nimic dupa care s-a linistit.
Eu-Te iubesc,Kira.Nu trabuia sa o credem pe curva aia.Azi dimineata ea m-a sarutat nu eu pe ea.Stiu ca ai vazut....Am fost un badaran,Kira!Si la naiba!Nu o sa ma iert niciodata pentru ca nu te-am crezut pe tine.Tu nu te-ai imbraca ca oricine ar fi aia niciodata.Te cunosc.Tu nu porti fuste scurte si nu ai bluze cu decolteuri mari.De asta te iubesc.Esti micuta,draguta cand rosesti,simpla si imi place chiar si duritatea ta cand vorbesti cu cei din mafie.Ai devenit ca un drog pentru mine.Simt ca fara tine si fara buzele tale rozalii ma sufoc si uneori chiar simt ca mor.
Kira-Mi-a fost dor de parfumul tau si in special de tine.Te iubesc!ne-am atins buzele formand un sarut pasional.Ne-am ridicat si am pornit spre masina.Doar nu credeati ca o sa ramanem la celelalte ore.
Dupa ce am ajuns acasa ne-am dus in camera si ne-am asezat in pat sub patura.
Kira-Vrei sa ne uitam la un film?
Eu-Da.Dar nu vreau dealea siropoase.
Kira-Nici nu m-am gandit la alea.A aparut Fast and Furious 8 si eu vreau sa ma uit la ala.
Eu-Ok,iubita.Pe la sfarsitul filmului iubita mea a adormit.Mi-a sunat telefonul si pe ecran mi-a aparut numele lui Justin.
C.T.
Eu-Hmm?
Justin-Hei,bro.Unde esti?Te-ai impacat cumva cu Kira?
Eu-Normal.Nu am mai rezistat fara ea.Si eu o cred pe ea.Ori am fost beat ori dograt ca am crezut-o pe curva aia.
Justin-Frate,bine ai facut.Si asta o sa fac si eu.Adica suntem prietenii ei si o iubim.Si frati-su in fiecare minut zice ca ar trabui sa ne impacam cu Kira.Sti...saptamana viitoare e ziua ei.Noi oricum azi vrem sa venim inapoi.Lasam casa aia pentru nebuniile lui Aiden si Rose.:)))
Eu-Mda...Ar fi bine:)))Ok,hai ca mai vorbim ca mi somn si mie.Pa!
Justin-Pa!Sa nu faceti prostii.
Eu-Da,da.Pa!
C.T.Î.
I-am apucat talia cu o mana si am tras-o mai aproape de mine.Am cazut usor in lumea viselor in care desigur doar pitica mea era.
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Teen FictionKira Smith e Demonul curselor ilegale si bad girl.Il intalneste pe Adam Blake la pista,el fiind ca un rege al curselor.Oare in final...Cineva ii va desparti?Se iubesc cu adevarat?