Özel güçleri olan insanların yaşadığı bir ülke.
Andrestera ülkesi her özel gücü olan varlığın yaşadığı bir yer. Vampirler, büyücüler, kurt adamlar, periler, devler, robot insanlar, zoreaslar ve daha bir çok özel olan varlıklar... Hepsi bir düzen ile aynı ülkede yaşıyorlar. Bir önder sayesinde...
Kral Moon.
Ama bu liderden hoşlanmayan bir topluluk vardı. Çirkin bembeyaz tenleri, kıpkırmızı gözleri olan varlıklar...
Odsiadalar...
Kral Moon tarafından yakalanan ve büyü ile güçlü bir mahzene hapsedilen Odsiadalar, Kral Moon'un ani ölümüyle serbest kalır ve ülkenin her bir tarafına dağılırlar. Kral Moon'un ölümü bütün ülkeyi sarsmış ve karanlık bir devir başlatmıştı.
Mahzende güçleri emildiği için güçsüz düşen Odiadalar, güçlerini geri kazanabilmek için büyücülerin güçlerini emerek eski güçlerine kavuşmayı ve Andrestera'yı ele geçirmeyi planlıyorlar.
Kral Moon'un ani ölümünden sonra tahtına tek varisi olan oğlu Prens Joshep başa geçti. İlk işi ise serbest kalan Odsiadaları yakalamak ve onları yok etmekti.
Normalde her özel gücü olan varlığın maximum bir özelliği olurken, Joshep'in iki özelliği vardı. Kurt adam ve büyücü...
Andrestera ülkesinin yüce rahiplerince yazılan kutsal kitapta her şey yazıyordu. Yüce rahipleri bile şoka uğratacak gerçek bir gün kitapta aniden belirmişti.
''Öyle bir melez gelecek ki, Andrestera'nın kurtuluşu olacak. Bu melez öyle bir melez ki, her farklı gücün bir bedende toplandığı bir melez. Bu melez hem tehlikeli, hemde yararlı. Bu melez Andrestera'nın tek dayanağı. Varlığı biliniyor ama kim olduğu belirlenemiyor. Kendisini saklamak için yapılan özel ve güçlü bir büyü ile korunuyor. Bunu ancak dışlanmış bir rahip ya da bir casus yapabilir. O melez bulunmalı. Odsiadaları yok edecek o melez en kısa sürede bulunmalı.''
Peki bu melez ortaya kendiliğinden mi çıkacak, yoksa tesadüf eseri mi gözükecek? En önemlisi ile bu melez Andrestera'yı Odsiadalardan kurtarabilecek mi?
Merhabaaa!!
Yeni kitabımla sizin karşınızdayımm...Fantastik bir kurgu düşünüyordum ne zamandır. Baya bir altyapı ile geldim...
Hayal gücümün sınırlarını baya zorladım. Umarım beğenirsiniz... :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SORİA
FantasyAndrestera... Özel güçleri olan insanların yaşadığı bir ülke.... Kral Moon'un gizemli ölümü... Vampirler, Büyücüler, Rahipler, Kurt adamlar, Periler, Devler, Robot insanlar ve Zoreaslar... Her özel güç aynı ülkede yaşıyordu. Tabi özel güçlerini kö...