Zauroczenie

158 9 5
                                    

- Czas wstać!!!- skrzyczała mnie pokojówka.
-Ale dzisiaj nie ma szkoły!!!- odpowiedziałam zirytowany tonem.
-Dzisiaj ma panienka gości nie może panienka wyglądać jak nie wiem co!!!
-No dobrze, już wstaje- wyczołgałam się z łóżka i poszłam się umyć. Gdy już to zrobiłam poszłam na dół i zobaczyłam moją macochę.
-Dzień dobry-powiedziałam.
-Dzień dobry- odpowiedział macocha- coś dziś późno wstałaś, a to dlaczego ???
-Zdaje mi się że dziś nie ma szkoły, nie wiedziałam że mamy mieć gości.- odpowiedziałam stanowczo.
-Nikt ci nie powiedział??- odpowiedziała irytującym tonem
- Nie niestety nie.
-Dobrze a więc dziś przyjeżdzają do nas moi znajomi ze swoim synem który jest w twoim wieku.
Co chłopak?? Nie wiem co robić!! Muszę się jakoś ładnie ubrać!! Dobra uspokój się Emma, dasz radę. Głęboki wdech i wydech.
-Dobrze postaram się ich przyjąć jak najlepiej- odpowiedziałam niespokojna.
     ****************************
Po paru godzinach rozległ się dzwonek do drzwi. Byłam strasznie spięta ale przygotowana na wszystko.
-Witajcie!!!- rozległy się głosy z dołu.
Zeszłam po schodach i zobaczyłam dwójkę dorosłych ludzi i chłopaka w moim wieku. Był taki słodki i przystojny. Był to chłopak o kolorze włosów ciemny blond i miał prześliczne niebieskie oczy...

Przepraszam że tak krótko ale to moje pierwsze opowiadanie i nie do końca wiedziałam co napisać😊. Miłego czytania...😄

😄

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
ZakochaniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz