Author pov
Tzuyu yg sedang berjalan hendak ke kelas tiba-tiba ditarik oleh seseorang.. Tzuyu pun terus pusing ke belakang dan orang itu ialah..Deng!
Nayeon. Aku terkejut lalu melatah, "oh, omma help me.." kata tzuyu. Nayeon yg melihat tzuyu terus gelak.. " y-yah! Yg kau terkejutkan aku tu kenapa?" kata Tzuyu lalu mencubit lengan Nayeon. "Appoyo!" kata Nayeon. "Asal kau tarik aku ni?" tanya tzuyu. "oh, aku nampak kau dengan seventeen tadi.." kata Nayeon. Tzuyu pun mengeluh..
" yg kau mengeluh ni asal?" tanya Nayeon. " huh.. a-aku s-s-sebenarnya..." kata tzuyu tergagap. "yg kau gagap ni asal?" tanya nayeon.Tzuyu pov
Aku nak bgitau ke x eh.. Bagitau je lah.. " aku sebenarnya jadi pelatih dorang.." kataku.. Nayeon terkejut lalu dia pun kata , "tapi kau setuju x?" tanya Nayeon. "aku setuju tpi dorang x nak so, x jadi lh.. " kataku dengan riang. " baguslah tu.. jom pergi kantin Twice dah tunggu tu.." "nae,unnie.." kataku lalu berjalan sambil memeluk lengan Nayeon unnie. Walaupun dia lgi tua dari aku, dia x suka cakap formal. Sebab tu aku cakap dengan dia 'kau & aku' walaupun macam biadab, dah tu yg dia nak. Ikut je lh..»SKIP«
Di kantin
Aku terdengar suara yg sedang mengutuk orang seperti..
"aku benci do mamat diva tu. Macam bagus sangat high note dia tu.. Main basket pon x lepas.." kata Jihyo. "aku pun benci mamat pendek tu.. hish.. rap dia tah pape tah.." kata Chaeyoung. "Hoshi tu lagi lh.. x habis dengan ' naega hosh ' dia tu, aku panggill horse kang baru tau.." kata Momo..
"Mende yg unnie sekalian bising ni.." kataku sambil membuat muka poker seperti ni.. ( - _ - ) "entah.. mende lh korang potpet ni .." kata Nayeon. "Si Seventeen tu tu lh x hbis² nk nyakat je keje.." kata Twice serentak. "kalau ye pon x payah lah cakap serentak.." kataku. "hah!" aku mendapat idea yg bernas. "yg kau terjerit² ni asal tanya Mina. "aku ada idea.." kataku sambil smirk. "Idea ape?" tanya Jungyeon. "sini.." kataku sambil memanggil dorang.. aku pun membisikkan sesuatu kepada mereka. "macam bernas je idea kau.. bila nk start?" tanya Sana. "herm.."aku berfikir.. "esok!" kataku. "okey beres.." kata mereka serentak..
.
.
.
.
.
.
.
.Nak tau ape yg Tzuyu bisikkan? Nantikan chapter seterusnya..
Sorry kalau x best..»BERSAMBUNG«
YOU ARE READING
Cheerleaders vs Basketballs »svtwice«
FanfictionKisah sekumpulan cheerleaders yg terdiri daripada 9 yeoja yg cantik yg sering dibuli oleh basketballers yg terdiri daripada 10 namja (author letak 10 sebab saja. Lagipun grup namja yg sebenarnya ada 13)yg sangat handsome. Mereka sering bergaduh sehi...