Londýn

132 7 0
                                    

Nedělala jsem to poprvé, ale doufala jsem, že to bylo naposledy. Svoje nové doklady a s nimi i vše, co jsem potřebovala k vytvoření nové identity jsem měla v zavazadlech. Vzala jsem si je z jezdícího pásu na letišti a naposledy jsem si zkontrolovala, že mám vše.

Nová identita nezahrnovala jenom změnu mého vzhledu. Zahrnovala i změnu chování a přístupu k jednotlivým věcem. V dílech Sira Arthura Conana Doyla byly při zmínce Sherlocka Holmese, proslulého anglického detektiva, zmíněny i cigarety a drogy. Což bylo celkem důležité, pokud jsem se chtěla co nejvíce lišit od svého minulého ''já''.  A jelikož má minulá identita zahrnovala převážně ''slušňáčkovství'', vyplývalo z toho, že Sherleen Holmesová musí být pořádná rebelka. A správné rebelství přeci zahrnuje i cigarety a sem tam nějaké ty drogy, no ne?

V hlavě jsem si znovu a znovu procházela všechny body své proměny. Procházela jsem si všechno chování, kterému jsem se měla naučit. Přišla jsem k poslednímu členovi ochranky, který čekal před východem z letiště. Bezmyšlenkovitě jsem mu podala doklady a zasněně jsem se zadívala ven. Těšila jsem se, až začnu svůj nový život. Londýn byl vždy mým oblíbeným městem, ale nikdy předtím mě nenapadlo se přemístit zrovna sem.
Vrátila jsem se zase zpátky do reality a podívala jsem se na člena ochranky. Pořád si ještě prohlížel moje doklady a střídavě se díval na ně a na mě. Přečetla jsem si jeho jmenovku: Smith. Pomyslela jsem si, kolik Smithů ještě v Londýně asi tak potkám. Odkašlala jsem si, abych mu dala najevo, že nemám zrovna moc času a prohrábla jsem si špinavě blond vlasy, které jsem si nechala narůst. Smith něco oznámil do vysílačky a kývl na mě.
,,Půjdete se mnou,'' oznámil mi a vzal mi moje tašky.
,,A kam jako?'' zeptala jsem se otráveným hlasem. Bylo načase si nacvičit roli problémové Sherleen.
,,Pojďte za mnou prosím,'' Smith kývl směrem k výtahům pár metrů od nás.
,,Hele pane Smithi, já nechci bejt nějak otravná, ale mám několik celkem důležitejch věcí, co si ještě potřebuju zařídit,'' oznámila jsem mu. Smith se na mě otočil a pořádně si mě prohlédnul. Zapraskala mu vysílačka a on ukázal na výtah.
,,Je mi líto, že máte dnes nějaké věci na zařizování, ale budou muset počkat. Teď vás poprosím, jestli byste mne následovala do výtahu, kterým vyjedeme do kanceláře ředitele a tam počkáme na další instrukce. Ano?'' zeptal se mě nakonec. Řekl to tím hlasem, u kterého jsem měla naprosto jasné, že nemám na výběr.
,,Fajn,'' odsekla jsem, hodila jsem si do pusy žvýkačku a vydala jsem se směrem k výtahu. Sama pro sebe jsem se musela usmát, protože tahle role mi zatím šla naprosto skvěle.

V kanceláři jsme moc dlouho nepobyli. Zhruba po čtvrt hodině si pro mě přijela dlouhá černá limuzína. Musela jsem se hodně držet, abych se pořád tvářila lhostejně. Personál z letiště mi do ní naskládal tašky a řidič limuzíny mi otevřel dveře.
,,Můžu se zeptat, kam to jedem?'' zeptala jsem se řidiče, jakmile jsme vyjeli.
,,Promiňte slečno, ale informace jsou tajné. Možná vám to můj zaměstnavatel řekne osobně, jakmile dorazíme na místo,'' odpověděl mi. Protočila jsem panenky a zapálila jsem si cigaretu.
Sherleen Holmesová je tady, Londýne.


Nápad na tenhle příběh jsem dostala jen tak z ničeho nic. Nejprve jsem tenhle příběh chtěla zařadit do Shorties, ale nakonec je samostatný.
Jelikož je už čtvrtá série seriálu Sherlocku venku, (JUPÍ!) objeví se tady možná i některé věci z ní. Takže pokud jste jí ještě neviděli a nechcete si tu nic nechat 'vyspoilerovat', radši se běžte podívat. :D
Pokud se vám můj příběh líbí, budu ráda, když si ho přidáte do své knihovny a zahlasujete pro něj. Samozřejmě mi svůj názor a nějaké nápady do budoucna můžete napsat do komentářů :) Děkuju moc ♥

IDENTITA NEZNÁMAKde žijí příběhy. Začni objevovat