bölüm-4-

820 24 1
                                    

Elimi cebime götürmemle geçici kalp krizi geçirmem bir oldu. Telefonum yoktu. Odayı ne kadar talan ettiysem de bulamadım. 

Tabi ya cafede kalmıştı. Cafeye gitmek için Kevin'ı beklemem aptalca olurdu.En iyisi tek gitmemdi....

Apar topar yola çıktım cafeye vardığımda kasada duran sevimli kızdan telefonumu aldım. Aslında planımda cafede oturnak yoktu ama şu an iyi bir fikir gibi gözüküyordu. Kevinlarla oturduğumuz masa boştu oraya oturdum ve kahve siparişi verdim . Hem kahvemi yudumluyor hem de telefonda oyun oynuyordum. Bir ara etrafa baktım ve hiç boş masa yoktu ( benim masam hariç ). Birinin sesiyle irkildim.

-oturabilir miyim ? 

kafamı kaldırdığımda olağan üstü derecede tatlı ve yakışıklı bir çocukla göz göze geldim. Ona başımı sallayarak evet yanıtını verdim . Bir süre ikimizde sessizce oturduk daha sonra onun telefonu çaldı. İstemeden de olsa konuşmalarına kulak misafiri oldum. Fakat bu konuşmalardan anladığım tek şey çocuğun sevgilisiyle ayrılmak üzere olmasıydı. Telefonu kapattıktan sonra gitti. 

Ben de toparlandım ve çıktım. 

Otelin önünde Kevin ile karşılaştık bu sefer yanında Julie yoktu ve bu çok iyiydi. bu sefer yanında Nick vardı. Nick abimin en iyi arkadaşıdır aynı zamanda benim de . Onun yanındayken ister istemez gülersiniz. Yanlarına gidip Nick'in boynuna sarıldım

-Selam Nick !

-Selam tatlım görüşmeyeli çok uzun zaman oldu.

-Senin burada olduğunu bilmiyordum. Eee nasılsın , Angela nasıl ? 

-Ben iyiyim Angela'yı bilemem. Sen bilmiyorsun galiba biz ayrıldık. 

-Ah üzgünüm bilmiyordum ama ayrılmanıza üzüldüm.

Biz konuşurken Kevin'in telefonu çaldı ve o yanımızdan gitti.

Nick kısık bir sesle 

-Abinin yeni sevgilisini gördün mü?

Yüzümü buruşturarak

-Hımm.Gördüm.

-Bu kızda bir şey var adeta Kevin'in gözünü boyamış o böyle kızlardan nefret ederdi.Giydiği leopar desenli ayakkabılara sözüm yok.

-Sana katılıyorum. Julie denen kızda ne buldu bu Kevin anlayamadım ben de .

Kevin yine gülümseyerek yanımıza geldi.

-Akşam yemeğini Julie ile birlikte yiycez istersen sen de gelebilirsin Martha.

İçimden '' Ben o kızla bir yere gitmem ''demek geliyordu ama onu kıramazdım.

-Yok ya ben dinlenicem.

-Peki sen bilirsin böcek. Ben yukarı hazırlanmaya çıkıyorum.

Kevin gittikten sonra ben de odama gitmeye karar verdim. 

-Peki o zaman sonra görüşürüz Nick.

-Martha aslında bu akşam ikimiz takılabiliriz. 

-Aslında iyi olur .

-Hazır olduğunda mesaj at . Seni almaya gelirim.

Ona tekrar sarıldım ve odama çıktım. Hazırlanmaya başlasam iyi olacakltı....

BROTHER AND MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin