Kapıyı açan kıpkırmızı yüzünden siniri bozuk olduğu anlaşılan bir kadındı. Rex'e kısa bir süre baktıktan sonra aceleci bir tavırla ''Merhabalar siz Profesör Alexander'ın torunu olmalısınız,ben dedenizin asistanıyım.''
Rex ciddi bir tavırla ''Son 43 saattir asistanı değilsiniz'' diyerek hızlıca içeri girdi. Kadın uzun paltosunun altında bir haftadır onunla uyuduğunu düşündüğü takım elbiseli sırılsıklam olmuş bu adama baktı ''Evet acınızı anlıyorum,kabullenmekte zorluk çekiyorsunuz.'' Elindeki kitaba bir göz attıktan sonra Rex'e yaklaşıp içten bir ses tonuyla '' Gerçekten çok üzgünüm'' diyebildi. Rex bir süre odaya baktıktan sonra kadına döndü. ''Acı çektiğimi de nereden çıkardınız, neden buradasınız ?''
Kadın Sinirinden olsa gerek başını, gözünü oynatıp duruyor, sıkıntısını ve öfkesini yüzünde belli ediyordu. Bir an önce işini bitirip odadan çıkmak ister gibi bir hâli vardı. Kadın elindeki kalın kitabı gösterip ''Dedenizin üzerinde çalıştığı kitap,bunu yayınlamayı çok isterdi dedenizin anısına bu kitabı yayınlatmak benim için büyük bir onur olacaktır.''
Rex paltosunu çıkarmaya çalışırken'' Tabi sizi çok iyi anlıyorum bu sizin en doğal hakkınız, fakat o kitabı size veremem'' Dedi. Kadın elindeki kitaba daha sıkı sarılıp sadece ''Neden ?'' diye sorabildi. Rex kadına doğru bir adım atıp,tüm dünyasını değiştirmek üzere olan kitaba baktı.''Gece yarısı, iki gün önce ölmüş hocanızın evine girip neden yayınlatmamış düşünemeden bu kitabı çalmak istiyorsunuz.'' Ve ardından arkasını dönüp üst kata çıkmadan önce son kez''Sanırım bunun ciddi bir suç olması gerekiyor.''dedi. odada yalnız kalan kadın usulca elindeki kitabı masaya bırakıp sanki bir hayalet gibi sessizce evi terk etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Ötesinden
خيال علميBir dakikalığına uzayla ilgili bildiklerinizi ya da bildiğinizi sandığınız şeyleri unutun. Sonra da gece gökyüzüne bakın. Bütün o ışıklı noktalar sizin için ne? Gerçekte ne olduklarını hayal etmek çok zor, çünkü onların gerçekten ne oldukları sırad...