WITCH

2.6K 41 13
                                    

Bu, hayatını sıradan ve sıkıcı bir şekilde yaşarken bir gün cadı olduğunu öğrenen bir kızın hikayesi. Bu benim hikayem.. 

Ben Olivia. Arkadaşlar genelde bana bişey demezler çünkü arkadaşım yok. Yani genelde yanımda kimse olmaz. Cadı olduğumu oğrendiğimden beri hayatım çok değişti. İşte bu da benim hikayem.

''Ben çıkıyorum anne!''

''Olivia üstüne bir şeyler giy, üşüteceksin.''

''Tamam anne!''   İşte böyle. Her sabah yaşadığımız olaylar.Sabah kalkıyorum,giyiniyorum ve evden çıkarken olan annemle meşhur konuşmamız. Her şey olağan ve aynı. Ve evet tahmin edin sonra ne oluyor; okula gidiyorum..

Okula girdiğimde kimseye bakmadan yoluma devam ettim. Eminim herkes beni kendini beğenmiş olarak görüyordur ve bu benim hoşuma gidiyor. Bu üniversiteye başlayalı daha iki yıl oldu ve herkes beni bayan kendini beğenmiş olarak tanıyor. Yani en azından tanıyor. 

Sınıfa girdiğim de tanımadığım bir yüzle karşılaştım. Mavi gözlü, sarışın, bebek gibi yüzü olan bir kızdı. Biraz fazla saf bir yüzü vardı. Kıpkırmızı rujuyla erkeklerin dikkatini çekeceğinden emindim. Biraz daha yaklaştığımda beni farkedip kafasını kaldırdı. Saf ama keskin bakıyordu. Elimden olmadan bir adım geri çekildim. Ayağa kalktı ve beni tanıyormuş gibi incelemeye başladı.

''Ashley!'' 

Kızın bakışları aniden kapıya yöneldi. Arkama baktığımda ona seslenen çocuğu gördüm. Uzun boylu ve sevimli denebilecek bir tipti. Nerdeyse gözlerinin güzel olduğunu bile söyleyebilirdim. Şaşkın şaşkın bana bakmaya devam ettiler. Yeter artık neler oluyor?

''Bir şey mi oldu'' dedim adımı söylemek yerine. Kimseyle tanışmaya meraklı değildim. Ama onlar hala şaşkınlıklarını üzerlerinden atamamışlardı. Sıkılmaya başlamıştım. En sonunda Ashley,

''Yok, hayır. Ben Ashley, arkandaki gelen de William. Kuzenim.''   Ahh olamaz. Tanışmak zorunda kaldım.

''Ben Olivia.''

''Olivia, okuldan sonra bir yerlere gidelim mi. Sanırım farkında olmadığın şeyler var.''  William konuşmuştu. Farkında olmadığım şeyler derken ne demek istemişti? 

''Anlamadım'' dedim sorarcasına.  

Ashley koluma dokunarak ''Güven bana'' dedi. Acı çığlığımla geri çekildim. Elektrik çarpmıştı. Canım çok yanıyordu. O an Ashley'nin gözünde birçok duygu geçti: şaşkınlık, üzüntü, emin olma..

Ashley hızla sınıftan çıktı. William peşinden giderken bana ''Saat 3'te bradley caddesindeki cafe.'' 

Her şey bir anda olup bitmişti. Neyin farkına varmam gerekiyordu?

WITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin