SU

458 37 14
                                    

ARKADAŞLAR BUNDAN SONRA BELİRLİ BİR GÜNÜMÜZ OLUCAK. HER CUMA SİZİNLEYİM. BİR HAFTADIR YAZAMIYORUM. BİLİYORSUNUZ OKUL BAŞLADI. ÖDEV TESLİMLERİ FALAN EPEY YOĞUNDUM. VOTE'LARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN. iYİ  VEYA KÖTÜ YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. OKUYUCULARIM SİZİ ÇOK SEVİYORUMM. İŞTE BENİ SİZE SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYEM :))) MULTİMEDYADA WİLL VE SON SAHNEDENN BAKIŞI VAAR..

Joseph'le birlikte dar bir su kanalından geçip karaya çıktık. Aslında Sarah beni kısa yoldan Joseph'e götürebilirdi ama panik yapıp suyu boylamıştım. Tamam.. Gözlerimi açmamam gerekiyordu. Acaba şu an ne yapıyorlar? Belki de Katy çoktan Will'i alıp götürmüştür. Belki de.. 

''Olivia başlamamız gerek.''

Joseph'in sesiyle derin düşüncelerimden uyanıp ona odaklandım. Mavi gözleri ve saçları mükemmel bir uyum içindeydi. Olduğumuz yer bir deniz kıyısından farksızdı ve güneş tenimi yakıp kavurmaktan daha çok ılık bir huzur veriyordu. Bu yer hoşuma gitmişti. Kafamı bütün o düşüncelerden arındırıp başlayabileceğimizi söyledim. 

''Şimdi önce ben yapacağım. Sonra da sen..''  Bunu der demez iki elini birbirine yaklaştırdı. Bu bana elinde görünmez bir top varmış hissi uyandırdı. Yoktu tabi ki ama o kadar zarifti ki hareketleri..

Kırılgan bir top varmış ve onu elinde dikkatlice tutmaya çalışıyormuş gibiydi. Gözlerini yavaş yavaş kapattı. Önce ne yapmaya çalıştığını anlayamadım ama sonra ellerinde beliren ve su damlacıklarından başlayarak giderek çoğalan su yığınını farkettim. O görünmez top benzetmem şimdi yerine yakışmıştı. Su ona itaat ederek avucundaki yerini aldı. Gözlerini açtı ve bana boğulmama yetecek derinlikte baktı. Öyle bir bakıştı ki o an gözlerimi kaçırmak zorunda kaldım. 

''Şimdi gözlerini kapat ve suyu çağır. Konsantre ol Olivia. Elimdeki su küresinin sana geçmesini sağla. Çağır onu..''

Dediğini yaparak gözlerimi kapattım. Ellerimi avuç içlerim birbirine bakacak şekilde açtıktan sonra konsantre olmaya çalıştım. Gözümün önünden birçok kare geçiyordu. Önce Will geldi aklıma. Onu çağırıyordum. O su kadar saf ve temizdi. Evet, su yerine onu çağırdım. Benim için su ve Will çok benzeyen iki varlıktı. Ve suyla birlikte Will'i de çağırdım bu yüzden. Daha birlaç gün olmasına rağmen onla aramızda geçenleri düşündüm. Bana gücünü gösterişi, birlikte uyumamız, görünmez oluşumuz ve bu sabah.. Bütün gücümle suyu çağırıyordum artık. 

Yavaşça gözlerimi araladım. Evet elimde bir su küresi vardı ama daha da fazlası gözlerimin önündeydi. Karşımızdaki okyanusu ben bir mıknatısmışçasına kendime çekmiştim ve önümde bir duvar gibi duruyordu. Yavaş yavaş ellerimi aşağıya indirip suyun okyanusla buluşmasını izledim. Yanıma baktığımda Joseph yoktu. Hemen gözlerim onu aradı ve arkamı döndüm. 

Will oradaydı, bana bakıyordu. Gülümsedi ve bana doğru yürümeye başladı..

WITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin